ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
Gedrochten zijn het!!

Ga dan Living Dead Dolls verzamelen ofzo
668, the neighbour of the Beast
jennipher, ik zou je nog even mijn ruilzooi mailen:

Dvd's origineel:

la divorce (met naomi watts en kate hudson)

down to you ( met juluia stiles)

le crucible, met wynona rider

what woman want, met mel gibson

the land girls

seven girlfriends

the big day

blonde ambition, met jessica simpson

en nog een dubbel dvd met when the party is over (1 van de eerste films van Sandra Bullock) en And she was..

Boeken:

Saskia Noort Afgunst (dun boekje)

Sandra Brown de Obsessie (gebonden, nog niet gelezen)

John Grisham het Vonnis (wel met mijn naam aan de binnenkant geschreven)

Frank Martinus, Dubbelspel (geen idee wat het is nog nooit gelezen)

Lord of the Rings, 2 torens

Josie LLoyd & Emlyn Rees, Heb mij lief (heb ik dubbel en deze is nog helemaal nieuw)

zit er wat voor je tussen?

Iemand anders anders?
quote:noa schreef op 06 april 2009 @ 09:38:

Nee Marels, ik heb te weinig ruimte in mijn huis en ik denk dat het heel raar zou staan in mijn interieur. Bambino, gewoon bewaren, grote kans dat ze over een paar jaar weer druk verzameld worden.

ik ben ze al bijna allemaal kwijt, ik ben er klaar mee, ik ga ze ook niet meer sparen. Jacqie heeft het stokje van me overgenomen .

Marels heeft gewoon een aparte smaak ;)
ik ben nu wel heel benieuwd naar jouw interieur Noa
ze zijn overigens nog steeds heel populair, dus het ligt echt aan Marels, haha
Biba, heb mij lief en de dvd 's van sandra bullocks heb ik wel interesse in. wat zoek jij?
Kun je de rest niet in Jacqui dr maag splitsen dan?

Enne, mijn smaak is haske goed, geen beertjes enzo
quote:bambino schreef op 06 april 2009 @ 09:46:

ik ben nu wel heel benieuwd naar jouw interieur NoaStrak, licht en vrij van prulletjes.
Cum non tum age
Verlos mij van mijn zooi en gun het een plek bij jou thuis!
quote:noa schreef op 06 april 2009 @ 10:01:

[...]

Strak, licht en vrij van prulletjes.da,s heel anders dan hier. hier staat het huis voornamelijk vol met speelgoed
ik heb overigens nog een paar ecco's in de aanbieding. laarzen, makkelijk dingen zonder hak.

Ik pas er niet in met mijn voet.. heel vaag want ik heb ze gepast.. zijn dus nieuw..
Welke maahaat???

Ruilen voor Ecco instappers maat 40?
bambino en taartje jullie boeken gaan zo de brievenbus in.

meiske jouw boekjes ook.

hondjewoef had jij interesse in de roze WtP rompers? en wat heb je eventueel ter ruil?

varisha die babyspulletjes zullen we een pakketje worden, ik wacht nog even met versturen misschien kan ik er nog meer bij doen dan.
Hmm, ik lees net dat ik blijkbaar een aparte smaak heb.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
summer ik heb wel interesse in je mac-bonnen. we hebben hier sinds kort een mac in het centrum en mijn broertje en zusje (8 en 11) worden denk heel gelukkig van een keer daar eten...

wie had ook alweer het sharktale-gamecube spel? is het er nog? mag ik het hebben? zusje logeerde hier van het weekend en ging zelf de winkeltjes op pagina 2 bekijken en zag het spel, ik heb beloofd mijn best te doen het te ruilen maar weet dus niet meer van wie het was....
Hai allemaal,

Nou ik heb lekker van het weer genoten dus was even niet hier. En ik meteen wel weer heel wat bij te lezen zie ik.

Helaas zit ik nu op het werk dus dat moet even tot vanavod wachten.

Alleen ff een vraagje, ik zou twee mensen de Etos bon opsturen. De ene naar Bambino en de andere naar??

Zou die gene me even willen mailen op AnneDaisyMay@hotmail.com

Groetjes,

ADM

Nog steeds in de aanbieding divers kattenvoer (brokjes, snoepjes en melk)
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Bedankt Vlinder. Ik ga proberen of ik vanmiddag naar het postkantoor kan
oke ik heb je gemaild!
quote:vlinder1987 schreef op 06 april 2009 @ 10:51:

summer ik heb wel interesse in je mac-bonnen. we hebben hier sinds kort een mac in het centrum en mijn broertje en zusje (8 en 11) worden denk heel gelukkig van een keer daar eten...

Ik zag net dat de bonnen alleen geldig zijn bij deelnemende MacD's, hier is een site waar je kunt checken of de MacD bij jou in de buurt meedoet: www.mcdonalds.nl/voordeelbonnen

Ik hoor het daarna nog wel even van je, ok?
quote:Zwieber schreef op 05 april 2009 @ 20:39:

[...]

Gelukkig! Dat behoedt mij weer van een veel te veel ruimte innemende aanschaf!Heb er ook nog 1 staan hoor
Vlinder, ik ga vandaag een midweekje weg en heb geen enveloppen meer in huis voor je rokje. Ook geen postzegels trouwens. Dus het zal van het weekend worden dat jou pakje jou kant op komt! Sorry heb het erg druk gehad.

Meiden, ik ga dus een midweekje weg. Niet te snel gaan met dat ruilen anders moet ik dalijk weer 50 bladzijden terug lezen!!

Hier nog een keer mijn spullen. Als er iets voor je tussen staat dan kan je me mailen op taartje81@hotmail.com. Ik zal alleen pas vrijdag of zaterdag weer reageren!!

Fijne week allemaal!!
Heel veel plezier Taartje, hopelijk schijnt het zonnetje de rest van de week ook nog zo lekker.
Geniet ervan Taartje, veel plezier!
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
quote:vlinder1987 schreef op 06 april 2009 @ 10:51:

wie had ook alweer het sharktale-gamecube spel? is het er nog? mag ik het hebben? zusje logeerde hier van het weekend en ging zelf de winkeltjes op pagina 2 bekijken en zag het spel, ik heb beloofd mijn best te doen het te ruilen maar weet dus niet meer van wie het was....Zo te zien heeft taartje die!
Goedemorgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven