Ik heb net het saaaie programma van de culturele nacht van Reykjavík bekeken (40 pagina's). Nou, daar gaat heel wat saais gebeuren ben ik bang (nu alleen het weer nog).
Veulsteveul om op te noemen. Open huis in een aantal musea en gallerieen. Open huis in de nationale bank van IJsland (lijkt me wel saai daar). Zang en dans hier en daar door de binnenstad. Koffie met wafels (zo rond 15.00 uur). Bezigheden voor kinderen en volwassenen. 's avonds concert buiten en om 23.00 vuurwerk.
M´n tv doet het niet meer. Zomaar in een keer. Wel nog geprobeerd om beeld te krijgen, heb nu sneeuw met zwart-wit beeld maar met goed geluid. Snap er niets van.
Van kerkmuziek tot aan tango, van graffiti art tot aan hedendaagse kunst. En alles wat er saai tussen zit. Ziet er erg gezellig uit Snjo. Kun je je prima mee vermaken.
quote:Dushi74 schreef op 19 augustus 2009 @ 22:55:
Van kerkmuziek tot aan tango, van graffiti art tot aan hedendaagse kunst. En alles wat er saai tussen zit. Ziet er erg gezellig saai uit Snjo. Kun je je prima mee vermaken.Ik denk ook wel dat ik zondag (als ik wakker ben) saaie verhalen kan komen ophangen.
Weet je waar ze van houden? Of waar die vriend van je houdt? Kun je iets in die trant geven? Of een verwen weekendje of iets dergelijks? Heb een hekel aan bonnen maar een bijdrage aan dit soort dingen is best leuk, kun je aankleden met verwen dingen ( massageolie, lekker ruikend badschuim)
quote:Dushi74 schreef op 19 augustus 2009 @ 23:03:
Weet je waar ze van houden? Of waar die vriend van je houdt? Kun je iets in die trant geven? Of een verwen weekendje of iets dergelijks? Heb een hekel aan bonnen maar een bijdrage aan dit soort dingen is best leuk, kun je aankleden met verwen dingen ( massageolie, lekker ruikend badschuim)Tattoeages