Saai topic (als vervolg op Nijns topic)

05-08-2009 22:28 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn veel te saai geweest, meer dan 3000 saaie berichten gepost. Moeten we van de engelen een nieuw saai topic openen.

Nou, bij deze dan.

SAAI TOPIC; HET VERVOLG

Snjókorn falla, á allt og alla
Lyssssss vertel eens waar Snjo verder moet zoeken!!! Joehoe...... *Pakt megafoon en begint te bleren: Lys, wij willen Lys...wij willen Lys*
Ik zal even een andere link proberen: Jas

Ben er zoooo blij mee.

Heb ook echt veel bekijks!

Shawshank was erop, vind ik zo'n goede film!
Known to cause insanity in laboratory mice
Laat maar, de foto is inmiddels verwijderd lijkt het...

Het was een jas met capuchon en van de achterkant (als je de capuchon ophebt) was het een opblaaspop, hhhhhh. Met ventiel!

Gevonden!!
http://eatliver.com/img/2009/4619.jpg

weer een deeplink, sorry
Jeetje wat had je het saai druk vannacht Lys, eerst die jas bestellen en daarna druk bezig een goede link te plaatsen. Tussendoor ook nog Shawshank kijken, vind ik ook zo'n saaie film, heb m'n hier in de collectie staan. Nou 'k ga zo maar eens aan het werk. Tot straks.
Heb geen oog dicht gedaan, altijd maar druk druk druk. Ach ja, zo hep iedereen wat, hè.

Snjook, wel eens de 'family guy' versie gezien? Werk ze.
zo ben wakker.hondendinnetje heeft vannacht weer goed op me gepast.en bedankt jullie voor de krabbel en knuffel.daar is ze wel gek op.ut kleine logeervriendje is ook wel lief. voor zijn doen.nu ga ik hier thuis saai poetsen,tis een zooitje
Hoe was het ook al weer Destuni? Poetsen houd je van de straat ;o) Ik moet het hier ook nog doen. Had er gisteren geen zin in (en nu nog steeds niet maar ja). Ben foto's van m'n katten op facebook aan het zetten, veel leuker dan poetsen.
Lys de plaatjes zijn gelukt hhhhhh wat een saaie jas. HHHHH

Fijn dat je het nog even liet zien, want ik had vanavond er anders niet van kunnen slapen!

Ben lekker saai geweest, met buuf naar tuincentrum geweest, dutje gedaan en gewoon lekker niets....heerlijk genieten van vrije tijd.
Ik heb geen facebook, vind het net niet zeg maar.
jemig de dag is al weer bijna om,vanmiddag na ut poetsen ff om boodschapje geweest en bakkie bij kennissen gedaan.toen weer eten gemaakt,lekker saai spinaziestampot met worstjes.honden verzrogd,en ff rondje dijk gedaan.nu ga ik fijn internetten en straks een wijntje pakken
Proost Dez

quote:Dushi74 schreef op 17 augustus 2009 @ 18:46:

Ik heb geen facebook, vind het net niet zeg maar.

Ben er ook nog maar net mee begonnen hoor. Ik heb alleen "nietszeggende" info erom staan hoor. Ga geen blog bijhouden.

Ik ben van het weekend naar het tuincentrum geweest en heb nu m'n balkon eindelijk eens gepimpt. Was ook wel hard nodig.Ben er erg blij mee.
quote:desteny schreef op 17 augustus 2009 @ 19:46:

jemig de dag is al weer bijna om,vanmiddag na ut poetsen ff om boodschapje geweest en bakkie bij kennissen gedaan.toen weer eten gemaakt,lekker saai spinaziestampot met worstjes.honden verzrogd,en ff rondje dijk gedaan.nu ga ik fijn internetten en straks een wijntje pakkenIk eet vanavond ook spinazie (verborgen in de tomatensaus van de lasagna. Nog een half uurtje en dan kan ik eten.
Heerlijk uitzicht en de poes ligt er ook lekker bij Snjo! En eet vast smakelijk saai voor straks.
Dank je. Ik zal tijger nr. 2 ook nog even showen.

Zo wordt er hier door de katten water gedronken, een gewoon bakje op de vloer is ook maar zo wat...

Koekoek!

Kom even dag zeggen, ben zó saai geweest de laatste tijd!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Ja inderdaad LaVie. 't Is maar goed dat dit het saaie topic is, ben je dus gewoon on topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven