Saai topic (als vervolg op Nijns topic)

05-08-2009 22:28 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn veel te saai geweest, meer dan 3000 saaie berichten gepost. Moeten we van de engelen een nieuw saai topic openen.

Nou, bij deze dan.

SAAI TOPIC; HET VERVOLG

Snjókorn falla, á allt og alla
Wat een droppie je poezekind Snjo. Wel eentje die saaie luxe gewend is hhhhh.

La Vie saai zijn oke, maar zo saai zijn dat je helemaal niet meer post is not done hoor
Ik zeg alvast goedesaaiemorgen tegen jullie. Weet wel dat er een goedemorgen topic is maar om nu al voor het ontbijt te moeten zorgen is ook zo wat. Tegen de tijd dat het ontbijttijd is dan zijn alle saaie lekkere dingen al verpietert. Dus.....hier een goedemorgen alvast. Want ik ga lekker saai uitslapen....
nou das behoorlijk op tijd doesssie 01.46......

zo ik mag weer een dagje dr tegen aan.

volgende week is ut een stuk rustiger....yeeaaahhh
mooie poezen EN hondenplaatjes stonden er...heerlijk hoor
Werkze Dez, ik ben er al weer uit.
Jullie ook een goedesaaie morgen. De weersverwachting voor vandaag is heel saai, veel wind/bijna storm en nog meer regen aan het einde van de dag. Nou ja, eerst zien, dan geloven.

De wasmachine is bijna uitgedraaid en dan kan ik, net voordat ik naar 't werk ga, de was ophangen....
Hmmm dat is zeker saai Snjo. Hoop dat je voorspelling niet klopt. En mooi dat de was klaar is.

Wilde uitslapen, licht ging half 3 uit -heb nog liggen lezen- maar half 8 stond ik al weer naast mijn bed. Saai maar waar hahaha
Dan kan je lang van je saaie dag genieten en als de dag heel saai blijkt te zijn, kan je tussendoor met een gerust hart je ogen nog even dichtdoen toch (compensatie).
Zo, de was hangt, de katten zijn binnen dus kan ik nu weg.....
Precies Snjo, elk nadeel heeft zijn voordeel En werkze ik zal saai aan je denken als ik niets doe
quote:Dushi74 schreef op 17 augustus 2009 @ 22:46:

Wat een droppie je poezekind Snjo. Wel eentje die saaie luxe gewend is hhhhh.

La Vie saai zijn oke, maar zo saai zijn dat je helemaal niet meer post is not done hoor

Ja ik weet het. Ik ben een heel raar mens eigenlijk... niet stabiel enzo.

De ene keer ben ik weer zo saai dat ik blijf door kleppen en de andere keer ben ik weer zo saai dat ik mijn roze kop niet meer laat zien. Stom hè. Ach.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Geen excuus nodig La Vie. Hoop alleen wel dat je niet totaal wegblijft! En zo nu en dan posten maakt je net zo geliefd als elke dag posten hoor
Dat is lief van je

En natúúrlijk ga ik de saaiste meisjes niet helemaal verlaten. Nee hoor!

Ik ga uiteindelijk nog steeds voor het einddoel: een übersaaie meeting bij Snjo thuis..whaha
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:La Vie en Rose schreef op 18 augustus 2009 @ 10:48:

Dat is lief van je

En natúúrlijk ga ik de saaiste meisjes niet helemaal verlaten. Nee hoor!

Ik ga uiteindelijk nog steeds voor het einddoel: een übersaaie meeting bij Snjo thuis..whaha Zo hee *verslikt zich bijna in haar thee*, krijg ik wel op tijd te horen wanneer die meeting plaatsvindt?? Da's wel een heeeeeeeeeel saaai plan zeg (maar kom langs als je durft zou ik zeggen. Je hebt m'n huisgenoten al gezien).
Wel saai als we dan hier in de kamer zitten, ieder met een laptoppie en maar saaie postings schrijven.
kiekeboe saaierds

ik had een saaie dag...pphff.

ga straks nog maar ff saai naar ut strandje ff zwemmen met de hond.daarna pas eten.
Saai naar het strand zeg Desss, hier is de weersverwachting niet geheel uitgekomen maar het is wel binnenzit weer. Zou bijna zuurkool willen eten (heb ik niet in huis, de rookworst nog wel). Dan maar een pittig soepje.
Pittig soepje met worst is ook een saai maar goed alternatief Snjo. Eet smakelijk alvast.

Dezzz jij hebt ontzettende saaie plannen zeg, weer naar het strand, weer lekker met de hond op pad. Heel saai maar zooooooo lekker

Ik kom uit de saaie zon.
Pittige soepje is zonder worst, alleen tomaten (uit blik), water en chili peper. Daarna geraspte kaas erdoorheen en yoghurt (heb geen zure room in huis). Lekker.

De hele dag de zon niet gezien vandaag (had m'n ogen denk ik dicht ;o) )
Jammie pepertjes!

Iedereen een hele saaie nacht zonder nachtmerries maar met heerlijke saaie dromen!
pphfff weer een lange dag.:hug: saaierds
quote:Dushi74 schreef op 19 augustus 2009 @ 00:17:

Jammie pepertjes!

Iedereen een hele saaie nacht zonder nachtmerries maar met heerlijke saaie dromen!Nou, dat is helemaal gelukt hoor. Heb gewoon bewusteloos gelegen.
kiekeboe saaie mutzzzen

pphfffff de warmte word zelfs mij nu wat teveel.straks maar ff zwemmen.en daarna koude douche.
Kom ook maar hier langs, heb je geen last van de warmte (goede kleding moet je zelf voor zorgen). Het slechte weer is over gewaaid en het is nu best aardig. Het zonnetje schijnt en het is licht bewolkt. Temperatuur een graad of 12.
Het is hier nog lekker warm. Hoe warmer het wordt, hoe saaier ik me ga gedragen en hoe beter ik me voel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven