Saai topic (als vervolg op Nijns topic)

05-08-2009 22:28 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn veel te saai geweest, meer dan 3000 saaie berichten gepost. Moeten we van de engelen een nieuw saai topic openen.

Nou, bij deze dan.

SAAI TOPIC; HET VERVOLG

Snjókorn falla, á allt og alla
quote:La Vie en Rose schreef op 17 september 2009 @ 23:01:

Ik ga maar voor de krekker met kaas. Een een glas roosvicee.Lekker.
quote:La Vie en Rose schreef op 17 september 2009 @ 22:56:

Does, ik ga hem denk ik morgen online kijken. Zondag de herhaling ja, maar wil niet wachten.Oke, zeg hou eens op allemaal met al die lekkere dingen.
Het lukt niet wat ik wil...............

en het is inmiddels 8-0

edit: 9-0

10-0 bedoel ik.

Ik ga stoppen met kijken. Dit is niet leuk meer. Ga beneden nog even een sudoku maken en dan lekker pitten.

Tot morgen.
De buurkinderen willen voor de verandering weer eens niet naar bed...
Goh snjook, ik zag jou altijd voor me in een soort cottage midden op een IJslandse eh... lavavlakte ofzo. Ja hardgeworden lava, hoe zit dat ook alweer. En dan doesen in een geiser in de tuin, weetjewel weetjeniet?

Annie Hau, ik ga pitten!

sterkte met de buurkinderen. Ze maken je vast niet om het uur wakker 's nachts, zoals de mijne recentelijk plegen te doen.
truste liefjes.

als ik jullie vertel wat ik vandaag allemaal heb mee gemaakt,

word ik direct hier van deze topic af gesmeten.

kon er echt niks aan doen,probeer echt saai te zijn hoor........
quote:MissMara schreef op 17 september 2009 @ 23:31:

Goh snjook, ik zag jou altijd voor me in een soort cottage midden op een IJslandse eh... lavavlakte ofzo. Ja hardgeworden lava, hoe zit dat ook alweer. En dan doesen in een geiser in de tuin, weetjewel weetjeniet?

Annie Hau, ik ga pitten!

sterkte met de buurkinderen. Ze maken je vast niet om het uur wakker 's nachts, zoals de mijne recentelijk plegen te doen.

??? leuke ideeen heb je over mijn huisje.... Het dorp wordt omringt door lavavelden, de geysirs zijn helaas ruim 100 km verderop. Ik heb geen tuin, alleen een balkon (heel handig voor iemand die absoluut geen groene vingers heeft).

Als ik eenmaal beneden in m'n bedje lig hoor ik die ettertjes niet. Het zijn ook alleen maar ettertjes rond bedtijd hoor, verder hoor je ze nauwelijks.
quote:desteny schreef op 17 september 2009 @ 23:51:

truste liefjes.

kon er echt niks aan doen,probeer echt saai te zijn hoor........Heel verstandig om dan niets te zeggen.

truste liefjes.

Nou, ik wil het wel weten hoor. Ben erg nieuwsgierig van aard enzo.

Je kan het ook fluisteren, ik beloof dat ik niets door vertel..
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.

truste liefjes.

Heus niet, ook niet saaie dingen mogen geschreven worden.

Ik was even speciaal op pad voor de nieuwste viva. Aangezien het jubileum is nu.
noudan vertel ik ut nog wel!!

maar nu ff geen tijd.

moet zo gaan douchen en naar ut feest.doeiiiiiiiiiiiiiii liefjes
Is het wat Does? Ik had hem net in mijn handen, toch maar terug gelegd. Zit krap bij kas (nog steeds geen baan, grrr) dus ik vond het niet de moeite waard.

Verder, tja, wat verder. Zucht. Zucht. En nog eens zucht.

That's how I feel.

Gewoon niks, weet je wel. Zo'n gevoel. Geen gevoel eigenlijk.

Heb de auto weer opgehaald bij mien tante, die heb ik weer te leen voor twee weken. Da's wel fijn. Verder ga ik een saaaaaai weekend tegemoet. Niks op de planning.

Straks kippensoep eten, me op de bank nestelen samen met mijn dochter en allemaal leuke programma's kijken. Exp-R online nog even snel, Popstars en natuurlijk naar mijn grote vriend Goor.

En hoe gaat het met jullie!
Ik zit heel zielig op de bank (met een zak chips). M'n auto moest gekeurd worden en hij is voorlopig afgekeurd (op remmen en handrem). Hier baal ik van. Moet ik volgende maand nóg een keer komen. Ik had écht verwacht dat íe er zo doorheen zou zoeven.
Hey, dat is echt vervelend ja, snjo. Dus je mag er nu niet mee rijden? Gaan ze hem maken en dan weer keuren ofzo?

Hoe moet ik dat zien?

Gaat weer knaken kosten natuurlijk. Balen!
Hier gebeurt de keuring door een onafhankelijk bedrijf. Ik was dus vorige week al naar de garage gegaan en heb 'm laten maken (de dingen waarvan ik wist dat niet helemaal goed was). Nu dus naar het andere bedrijf. Gaan ze "gewoon" een lijst af met dingen die ze controleren en kruisen aan wat niet goed is. Dit keer zijn het m'n remmen (verschillende remkracht op m'n achterwielen) en m'n handrem (en díe heb ik vorige week laten maken, mag hij mooi over doen).

Het is niet zó slecht met m'n auto gesteld dat ik niet meer mag rijden hoor, er zit nou een sticker op (op m'n nummerbord) dat ie in oktober herkeurd moet worden.

Het is balen van het geld natuurlijk.
Ah ok..!

Tja, een auto kost echt veel geld. Dat is ook een van de redenen dat ik er nog steeds geen heb. Heb trouwens ook pas 2 jaar mijn rijbewijs..

Leen de auto van mijn tante redelijk vaak, dat is best relaxed. Wel de lusten, niet de lasten. Zij betaald natuurlijk gewoon alle kosten qua garage e.d. Maar ik mis hem wel altijd vreselijk als ik 'm weer moet inleveren!

Wil t.z.t. wel een eigen auto. Tis zó super fijn.
Ik heb ook pas hier m'n rijbewijs gehaald. Vond het niet nodig in NL (kon toch niet oefenen). Ik heb er wel al aan zitten denken om m'n auto te verkopen maar dat lukt nu toch niet en ik vind 'm toch wel heel erg handig hoor.

Ach, als 'ie weer goed gekeurd is, kan ik weer een jaar vooruit.
Saaie avond hier op het topic zeg.
kiekeboe...pphfff deel 1 van ut feest zit er op nu morgen nog.

ik zal jullie zondag uitvoerig verslag doen hoor.morgen weer drukke dag en snachts nog werken met utondje. volgende week hou ik russssst(zoveel mogelijk dan) nu mn mandje in, slapen.truste saaie meiden
Saai hier ja. Heb net een saai topic geopend over mijn moordlust.

Truste maisjes!

En een pakkerd van Tante Maar.

PS: geen zorgen maken om die weilanden hoor, bij de ochtend- en avondinspectie lagen ze er fris en fruitig bij!
Hai lieve saaie heksenelfjes van me.

Kan wel merken dat het hier vanavond behoorlijk saai is geweest. Weinig terug te lezen. Dat hebben jullie dus uitstekend gedaan.

zo voor wie er behoefte aan heeft.
En weer een saaie zaterdag ochtend. Ik werd woensdagavond gebeld of ik een maand lang gratis een krant wil ontvangen.... ja hoor, dat wil ik wel. Dus die ga ik zometeen maar eens lezen.
Hebben jullie je al gemeld op het tel-topic (had geen zin om 21 pagina´s terug te bladeren dus ik weet het echt niet.
TanteMaar, je bent veranderd. Moet effe wennen hoor.
En leest een gratis krant lekkerder dan een betaalde krant Snjo?

Heb me gemeld bij het teltopic. En ik moet ook wennen aan de nieuwe MaraMijn. Vond de oude sow leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven