Saai topic (als vervolg op Nijns topic)

05-08-2009 22:28 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn veel te saai geweest, meer dan 3000 saaie berichten gepost. Moeten we van de engelen een nieuw saai topic openen.

Nou, bij deze dan.

SAAI TOPIC; HET VERVOLG

Snjókorn falla, á allt og alla
quote:Dushi74 schreef op 25 september 2009 @ 22:10:

Een paar noorsesokken van katoen geen wol svp.

Welke kleur wil je hebben??

Ze zijn volgend jaar om deze tijd wel klaar denk ik....

Ik ga zoeken naar een patroon voor zulke sokken (vermoed dat m'n collega die wel heeft).
quote:snjokorn schreef op 25 september 2009 @ 22:09:

Dit zijn gewone sokken[afbeelding]

en met zo'n "sterren-patroon" zijn noorse sokken.[afbeelding]

owww die onderste zijn gaaaafff.maar dan graag in lila of paars

*danst en zingt vrolijk door de kamer;tralalalaaaaaaa,krijg mooie warme sokjes*
Humor, ik heb net een SMSje gekregen; het is nu al bekend dat ik volgende week een kwartier vertraging heb op mijn vlucht terug naar Reykjavík (binnenlandse vlucht)...
quote:desteny schreef op 25 september 2009 @ 22:15:

[...]

owww die onderste zijn gaaaafff.maar dan graag in lila of paars

*danst en zingt vrolijk door de kamer;tralalalaaaaaaa,krijg mooie warme sokjes*

He joh, jij ook al? Dan mag ik morgen wel eens wol (ik bedoel natuurlijk katoen) gaan kopen).

Jullie beseffen toch wel dat ik dan écht saai ga worden en dus minder op dit topic ga komen he.
En het hagelt weer. Vervelend geluid en ook nog windvlagen.... Het is herfst.
quote:snjokorn schreef op 25 september 2009 @ 22:11:

[...]

Da's maar bijzaak hoor. Rechts is gaspedaal, in het midden de rem (rechts als je een automaat hebt) en recht dan de koppeling voor als je geen automaat hebt. Goed uit je doppen kijken en op z'n tijd een slok te drinken geven. Meer is het eigenlijk niet.Rijden kan ik al, dat is niet zo heel moeilijk (in automaat dan daarin mocht ik joyriden) Met pookje moet ik nog doen, maar weet zeker dat ik dat ook wel kan. Maar ja oom Agent vind het niet fijn als ik ga rijden zonder rijbewijs.
quote:snjokorn schreef op 25 september 2009 @ 22:12:

[...]

Welke kleur wil je hebben??

Ze zijn volgend jaar om deze tijd wel klaar denk ik....

Ik ga zoeken naar een patroon voor zulke sokken (vermoed dat m'n collega die wel heeft).Paars of blauw ofzo. Mag ook LaVie roze zijn hoor als die katoen goedkoper is.
Whahah Dez heeft zelfde kleursmaak als ik.

Herfst met hagel en regen en wind en bleggg herfst ik haat herfst.
Staat allemaal genoteerd. Heb al een SMSje naar vriendin gestuurd of zij misschien een patroon heeft liggen. Ga ook nog even op het net kijken.

Is wel goedkoop, dezelfde kleur, als ik bij de een een restje overhou kan ik dat gewoon bij de ander gebruiken......
wil je een aanbetaling??(oftewel lekkers in je brievenbus)

leuk en handig,dat doesieee ook lila/paars wil
doeggg liefjes ik ga mn mandje in.tot morgen,truste allemaal
Aanbetalingen gaan zeker in dellen? Liefst meegebracht in auto's zeker? Hihihi

Dez slaap lekker!! Hele saaie dromen
Lieve kindertjes van me, dit hier gaat ook slapen. Het valt namelijk zowat in slaap op de bank en het bed net ligt net een stukkie lekkerder.

Truste

Known to cause insanity in laboratory mice
Gaan jullie met dit patroon accoort??

Weltrusten Lys, zo slapen in je brokjes is niet praktisch. Alhoewel, als je midden in de nacht wakker wordt zijn midnightsnacks ideaal. En vooral niet saai.
Die is kewl Snjo. Voor mij maatje 39 (eentje groter dan ik normaal heb dus) Dan slobt het lekker.
Ik heb er dus te lang over gedaan om te zoeken. Jullie zijn al saai in slaap gevallen.

Aanbetaling hoeft nog niet hoor. Komt wel goed.
quote:Dushi74 schreef op 25 september 2009 @ 22:52:

Die is kewl Snjo. Voor mij maatje 39 (eentje groter dan ik normaal heb dus) Dan slobt het lekker.Ga morgen gelijk naar de winkel Dat is nou het léuke van herfst, lekker binnen zitten met een saai breiwerkje (en een kop thee).
Je bent super!
quote:Dushi74 schreef op 25 september 2009 @ 23:07:

Je bent super!Dank je. Ik zat net te denken dat dit wel een heel saai andijvie onderwerp is maar als we er blij van worden is het toch wel goed. Niet dan?
Even een heel saaie boodschap tussendoor:

I was walking down the street when I was accosted by a particularly dirty and shabby-looking homeless woman who asked me for a couple of dollars for dinner.

I took ten dollars out of my walllet and asked, 'If I give you this money, will you buy wine with it instead of dinner?'

'No, I had to stop drinking years ago', the homeless woman told me.

'Will you use it to go shopping instead of buying food?' I asked.

'No, I don't waste time shopping,' the homeless woman said. 'I need to spend all my time trying to stay alive.'

'Will you spend this on a beauty salon instead of food?' I asked.

'Are you NUTS!' replied the homeless woman. I haven't had my hair done in 20 years!'

'Well, I said, 'I'm not going to give you the money. Instead, I'm going to take you out for dinner with my husband and me tonight.'

The homeless Woman was shocked. 'Won't your husband be furious with you for doing that? I know I'm dirty, and I probably smell pretty disgusting.'

I said, 'That's okay. It's important for him to see what a woman looks like after she has given up shopping, hair appointments, and wine.'
Whhhhhh zal saai lachen whhhhhh die is goed die grap!
Snjo!

Stomme dag op het forum he. Zet me wel aan het denken: zoveel uren forummen terwijl ik razend druk ben en ik vind het vaak niet eens leuk. Hier wel hoor, hier wel. Morgen mijn besluit (lijk de rijdende rechter wel).
Zeg Mara je gaat me niet vertellen dat je ook weggaat he?!
Mara kan heulemaal niet weg want dan klopt ons plaatje met dansende elfjes niet meer. Dat kan ze ons niet aandoen. Dat zou dan betekenen dat wij hier ook op zouden moeten houden. En hoe moet het dan met het uitwisselen van adressen voor sokken en lekkers......

Nee, nee, nee Maraatje, dat ga je niet op je geweten hebben toch????? *kijkt nu allerliefts naar Maartje, knippert een paar keer met haar ogen om ze vochtig te maken (enzo)....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven