Saai topic

06-04-2009 18:56 4056 berichten
Alle reacties Link kopieren
aangezien ik het maar saai vind hier de laatste tijd.

Open ik een saai topic.
Ik moest gisteren 'extra' werken... En ben net pas wakker.

Dus hier een samenvatting van jullie laatste pagina:

Doesj de babywerper: COOL! Saai...

Snjo de dellenteller: hoeveel hedde gij nu nog?

Missy de party-thrower: alvast gefeliciteerd!

Dezzz de dagwerker: tot vaanaf!

Roozz, zussie-meis, de balerT: de dag kan nog best mooi worden, heur!

Nu ga ik mijn 'plicht' doen elders op het forum.
Known to cause insanity in laboratory mice
Ben moe.
Wil eigenlijk slapen maar moet boodschappen doen.
En opruimen. Het is hier een saaie koleresooi.
Zo hee, da's wel een hele grote koleresooi.

Ik ben ook moe. En het beu. Komt geen werk uit mijn handen. pfff.
Hier ook. Dezelfde misère.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
lavieketoch. *hangt amechtig in laviekes armen*
La Vie: rotdag ook!

Ik heb wat admin weggewerkt, de was, wat gepoetst en gewoon saai mijn weekendboodschapjes gedaan. Net als jullie allemaal stuk voor stuk saaie maar noodzakelijke dingen hebben gedaan.

Zelfs Nijn is saai in dr huisje bezig. Die heeft gewoon op meerdere verdiepingen werk te doen. (bij mij is alles saai gelijkvloers)

Verder heb ik een saaie maar uitstekende dag.
aanleunwoning, does? ik ben te moe voor hoofdletters. snorrie.
ikbentemoeomspatiestetypenenikbenjaloersopdoeswantzotehorenheeftzeallesgedaanwatikzoumoetendoen!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:MissMara schreef op 10 juli 2009 @ 15:33:

aanleunwoning, does? ik ben te moe voor hoofdletters. snorrie.Nee gewoon een mooi appartement. Aanleunwoning ben ik toch nog te saai jong voor. (al ben ik dan net jarig geweest)
Ik kreeg laatst een complimentje dat alles er zo netjes uitziet altijd bij mij. Tja, ik ben blij met complimentjes maar kan de verklaring zo uitleggen: als ik zooi maak ben ik ook degene die die zooi zelf op moet ruimen. Dus maak ik of liever geen zooi of ruim ik mijn rommel achter mijn kont op. Scheelt me een hoop werk. En dingen bijhouden scheelt ook een hoop tijd.

Een tip heb ik wel van saaie LGDM: die had nooit kleding die ze hoefde te strijken. En nu was ik al niet van het vele strijken (alleen bloesjes meer strijk ik niet) Die bloesjes heb ik vervangen voor kleding dat gewoon niet gestreken hoeft te worden IDEAAL!
Het meeste heeft trouwens bij mij ook een vaste saaie plek, hoef ik niet saai lang te zoeken en bergt ook weer makkelijk saai op. Al zijn niet al mijn kasten even netjes hoor. Maar ook die spit ik weer eens in de zoveel tijd uit, en gooi ik weg wat ik ruim een jaar niet meer in mijn handen heb gehad/ of gebruikt heb. En dan richt ik de kasten weer opnieuw in.
Bij mij in huis is het een georganiseerde chaos, zolang ík m'n spullen nog kan vinden is het goed (zó erg is het nou ook weer niet hoor, wilde even saai doen).

Helaas ligt er bij mij nog wel een strijk te wachten (maar er komt nog meer bij dus wacht het maar langer). Soms zet ik de centrifuge op lager toerental en hang ik het desbetreffende kledingstuk in de douchekabine, neem dan zelf een hete douche en de kreukels stomen vanzelf uit het bloesje/shirtje/jurkje. . .

Ben nu al klaar met werken dus denk ik dat ik maar saai naar huis ga. Ben toch de baas op de afdeling vandaag (en de hele volgende week, want dan zit ik saaaaai alleen hier).
Snjókorn falla, á allt og alla
Ik houd het hier voor gezien, heb de statistiek voor deze week klaar. Maandag weer een dag, nu lekker van het zonnetje genieten op m'n balkon.
Dush heeft helemaal gelijk, maar het lukt mij niet zo... Ik heb ook wat ik noem een georganiseerde chaos, maar ik kan wèl alles terugvinden. Mijn moeder verwondert zich slechts...

En niet strijken is fan-fuckin-tastic! Wàt een klerewerk (letterlijk)

Meiden, allemaal een fijn weekend gewenst,

ik ga nog even een potje werkuh... misschien tot vannacht.
Willen degenen die van die lange posts typen dat niet meer doen aub. Te saai om te lezen.

Voortaan nog maar maximaal 3 zinnen per post.

De directie.
hhhhhh
Ik heb ooit wel eens, in een, volgens mij, heel verschrikkelijk saai boek, zinnen gezien die, door veel komma's en bijvoegelijke naamwoorden te gebruiken, toch wel meer dan 1 regel in beslag namen.

De vraag is nu of je bedoelt dat we slechts drie (neemt weer iets meer plek in beslag dan 3) regels mogen gebruiken of dat we inderdaad drie (daar heb je de plaatsvreter weer) zinnen mogen schrijven en het dus op onze kennis en kunde van de nederlandse taal aankomt hoe lang elke zin wordt.

Met gepaste spanning wacht ik op antwoord van de directie.
Anders ik wel Snjook.
Idem dito, maar nu echt weg. Lees het op het werk wel.

Lator.
quote:MissMara schreef op 10 juli 2009 @ 17:13:

Anders ik wel Snjook.He joh, da's maar 1 zin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven