Saai topic
vrijdag 10 juli 2009 om 23:51
quote:Lys schreef op 10 juli 2009 @ 23:45:
Nee, hhhhh, ik vind sms-en wel leuk. Ik heb me wat knullig uitgedrukt, ik vind het niet leuk als ik wil reageren en ik heb er niet de tijd voor. Ik ben een supertrage sms-er. Ik zie anderen in drie seconden complete berichten sms-en en als ik snel wil reageren druk ik vaak op send (terwijl ik nog niets getypt heb -lege berichten dus-) of ik verzend maar halve of ik doe er gewoon lang over.
Niet stoppen, hoor. Vind het veel te leuk. Echt! *zoen*
Ach, neem de hele vorige posting maar niet serieus. Het was pokke- pokkedruk, veel bizarre dingen, veel lastige dingen en ik was het net even schijt- maar dan ook schijtzat. Ik wilde op tijd weg en ook dat lukte niet... mopper, mopper enzo. Het werkt niet prettig en ik vond het gewoon niet leuk.
En nu heb ik helemaal honger van jullie postings. Ook dat nog...
En dit zijn meer dan 3 zinnen en I don't care.Dat viel mij ook op.
Nee, hhhhh, ik vind sms-en wel leuk. Ik heb me wat knullig uitgedrukt, ik vind het niet leuk als ik wil reageren en ik heb er niet de tijd voor. Ik ben een supertrage sms-er. Ik zie anderen in drie seconden complete berichten sms-en en als ik snel wil reageren druk ik vaak op send (terwijl ik nog niets getypt heb -lege berichten dus-) of ik verzend maar halve of ik doe er gewoon lang over.
Niet stoppen, hoor. Vind het veel te leuk. Echt! *zoen*
Ach, neem de hele vorige posting maar niet serieus. Het was pokke- pokkedruk, veel bizarre dingen, veel lastige dingen en ik was het net even schijt- maar dan ook schijtzat. Ik wilde op tijd weg en ook dat lukte niet... mopper, mopper enzo. Het werkt niet prettig en ik vond het gewoon niet leuk.
En nu heb ik helemaal honger van jullie postings. Ook dat nog...
En dit zijn meer dan 3 zinnen en I don't care.Dat viel mij ook op.
Snjókorn falla, á allt og alla
vrijdag 10 juli 2009 om 23:53
quote:Lys schreef op 10 juli 2009 @ 23:51:
Ik heb taantjes....
Dank je lieve Dush, ik moet altijd juist zo lachen om je sms-ies...
t Zit me idd echt even tot hier (ter hoogte van voorhoofd)Zo als ik het lees zit het je nog hoger dan je voorhoofd lieffie!. Kom maar lekker even tegen me aan hoor. Gaan we samen saai zijn.
Ik heb taantjes....
Dank je lieve Dush, ik moet altijd juist zo lachen om je sms-ies...
t Zit me idd echt even tot hier (ter hoogte van voorhoofd)Zo als ik het lees zit het je nog hoger dan je voorhoofd lieffie!. Kom maar lekker even tegen me aan hoor. Gaan we samen saai zijn.
vrijdag 10 juli 2009 om 23:54
quote:Dushi74 schreef op 10 juli 2009 @ 23:53:
[...]
Zo als ik het lees zit het je nog hoger dan je voorhoofd lieffie!. Kom maar lekker even tegen me aan hoor. Gaan we samen saai zijn.
*vleit zich tegen Doesjke aan*
@MissyMaartje: niet alleen in een frietkot... ook nog eens in Ijsland!
Weet je wie hier elke dag om dellen komt leuren?
[...]
Zo als ik het lees zit het je nog hoger dan je voorhoofd lieffie!. Kom maar lekker even tegen me aan hoor. Gaan we samen saai zijn.
*vleit zich tegen Doesjke aan*
@MissyMaartje: niet alleen in een frietkot... ook nog eens in Ijsland!
Weet je wie hier elke dag om dellen komt leuren?
Known to cause insanity in laboratory mice
vrijdag 10 juli 2009 om 23:56
vrijdag 10 juli 2009 om 23:56
vrijdag 10 juli 2009 om 23:59
vrijdag 10 juli 2009 om 23:59
quote:La Vie en Rose schreef op 10 juli 2009 @ 23:56:
Nee, liefste Lys. Zo bedoelde ik het niet hoor... beetje om de boel te reelaatiiveeren.
Heb je een kutavond achter de rug? Dat schijtwerk ook altijd.
En weet je... met T9 gaat smsen heel snel..!
Is me serieus nog niet eerder op het werk, maar vanaaf....
Dank jullie voor the mental support, ik ga maar eens gauw reelaatiiveeren, voelt een stuk prettiger.
Maar een stuk in de kraag zuipen zou vast ook lekker zijn.
(hoopt dat doesj zo een babyflesje met Jameson aan haar lippen zet)
Nee, liefste Lys. Zo bedoelde ik het niet hoor... beetje om de boel te reelaatiiveeren.
Heb je een kutavond achter de rug? Dat schijtwerk ook altijd.
En weet je... met T9 gaat smsen heel snel..!
Is me serieus nog niet eerder op het werk, maar vanaaf....
Dank jullie voor the mental support, ik ga maar eens gauw reelaatiiveeren, voelt een stuk prettiger.
Maar een stuk in de kraag zuipen zou vast ook lekker zijn.
(hoopt dat doesj zo een babyflesje met Jameson aan haar lippen zet)
zaterdag 11 juli 2009 om 00:01
quote:MissMara schreef op 10 juli 2009 @ 23:59:
[...]
*trekt een denkrimpel boven haar poezelige neusje*
Bedoel je misschien Snjowitje en de Zeven EeKorn?
*kijkt verwachtingsvol naar tante Lyz*
Oeh... je bent heeeeeel warm!
Ik ga het nog even niet vertellen, eerst kijken of anderen de korte hint snappen.
Ik geef nog een aanwijzing: ze bestelt er meestal ca 12 tegelijk!
[...]
*trekt een denkrimpel boven haar poezelige neusje*
Bedoel je misschien Snjowitje en de Zeven EeKorn?
*kijkt verwachtingsvol naar tante Lyz*
Ik ga het nog even niet vertellen, eerst kijken of anderen de korte hint snappen.
Ik geef nog een aanwijzing: ze bestelt er meestal ca 12 tegelijk!
zaterdag 11 juli 2009 om 00:03
zaterdag 11 juli 2009 om 00:04
quote:Lys schreef op 11 juli 2009 @ 00:01:
[...]
Ik geef nog een aanwijzing: ze bestelt er meestal ca 12 tegelijk!Dan moet het Snjokorn zijn! Rekent ze wel netjes af of gaat het weer op de pof?
[...]
Ik geef nog een aanwijzing: ze bestelt er meestal ca 12 tegelijk!Dan moet het Snjokorn zijn! Rekent ze wel netjes af of gaat het weer op de pof?