Saai topic

06-04-2009 18:56 4056 berichten
Alle reacties Link kopieren
aangezien ik het maar saai vind hier de laatste tijd.

Open ik een saai topic.
Het hagelde net

en nee, geen chocolade hagel.
Snjókorn falla, á allt og alla
vruchtenhagel dan misschien, Snjokorn?

Spannend hoor.

Ik lig in bed naast een slapende baby. Soms zegt hij 'uh'. En beweegt hij zijn hoofd.

Übersaai.
Saaie hagel Snjokorn?

Wat ontzettend schattig saai MissMara. De kleine ligt vast te dromen.
Ja, hij droomt, want hij greep net mijn arm vast met zijn klauwtjes. De droom ging over een reus die bomen velt. Ik heb hem in zijn mandje gekieperd, nou heb ik mijn bed weer voor mezelf. Heerlijk saai!
~gaap~
pphhfff ik had een saaie diesnt....halve avond tv zitten kijken.bleeehhh das pas saai,zeppend vd 1ne zender naar de andere.blij toe dat ik geen tv heb hierzo thuis.
Ik los je af, Deztunnie.... ik ga weer aan het werruk.

Oh, oh, wat saai.
Known to cause insanity in laboratory mice
nou ik mag ook weer.

het zelfde saaie groepje wakker maken,douchen en eten drinken en knuffels geven.fijne saaie dag allemaal
hey saaie mutzzzen;hoe was jullie dag???

ik heb leuk saai nieuws;mag binnenkort in mn uppie een bev-job doen.tis maar klein evenement,maar toch...

nu ga ik mn mandje opzoeken...lekker saai!!!
Pffffff
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Tjezus zeg, in DIT retesaaie topic kan ik wel posten, en in die andere topics waar ik mijn saaie mening had willen verkondigen niet.....???!!! (#&$)(&q_#8

SAAI MAN!

En die saaie Nijn die zie je ook nergens meer! Lekker saai hoor.

Saai saai!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
pphff wat een saaie vrije dag.moest poetsen bij een maatje en eea aan mn auto laten doen.hopelijk kan ie morgen afgemeld worden voor de apk.vanavond vergadering....op tijd mn mandje in omdat ik weer vroege dienst heb.saaaaai
Ik vond vandaag een hele niet saaie kaart in mijn brievenbus. Van een ontzettend lief maar en niet saai vriendinnetje.

Verder is het weer maar saai

En Nijn er is trouwens een nieuw dier (kennelijk al een tijdje) in de wereld. Een combi van een konijn en een kat. Een kat zonder staart en met lange achterpoten zoals een konijn heeft. In de ondertiteling werd hij Kanijn genoemd. Maar in werkelijkheid is het een soort gemuteerde kat hahaha. Best saai he
Lieve vriendinnen verdienen saaie lieve kaarten.

Heb je dat ook wel eens dat je van iemand houdt op een niet-fysieke manier? Saai is dat, hè?

Het was hier een volkomen k*tdag, maar ja, heb er maar eens een paar achter elkaar: is dàt ook weer saai.

Lastig, lastig.
truste saaie mede-mutzzzen
Morgen saai mede-mutzzzies.

Dezzzzz, ben je al saai aan het werk?

Doezzzzzz, zou Rooooozzze al van haar saaie bank zijn gekomen?

Off to my boring job...
jaaa was al weer op pad,had weer saaie vroege dienst.

morgen ook.en savonds ook weer werken.

k**zooi mn auto moet toch eea aangedaan worden voor apk.

dat wordt dus niet saai shoppen....
Nou LyssieGizzie, Roooooozzzzze is niet van de bank afgekomen. Best zaaai! Tenzij ze goed gezelschap had.

Jammer dat je niet saai kunt sjoppen Dezzzz. Zou toch verboden moeten worden. Maar ja, apk is dan wel saai, het is helaas wel erg nodig.

Had ik al vertelt saai te zijn? Het saaiste van saai zijn is saai zijn. En omdat ik saai ben mag ik best saai zijn omdat saai zijn ook zo saai is.
Roooooooooooooozzzzze komt net van haar bank af en kruipt nu naar boven, de trap op, en rolt vervolgens haar nest in.

Hè, lekker hoor zo'n saaie dag.

Morgenavond kom ik jullie wel wat langer lastigvallen

Ik ga lezuh en pittuh.

Da da!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
weer vroege dienst en vanavond verplicht bij ut voetbal aanwezig zijn.das pas saaaai.ze hebben 1wedstrijd gewonnen en 1 gelijk en de rest verloren...

pphfff saai hoor al die aangeklede mannen rennend over het grasveld.zouden beter in een string kunnen rondrennen....dan is ut minder saaaaaaai!!! daaag saaie mutzzzen.....fijne dag!!!
Dat gaat lekker hier vandaag. Niemand SAAI?? Geloof ik niet.
Dit is wel heel saai zeg, niemand om saai tegen te zijn.
saai, heulll saai die naam van je.....snjokorn.....
Tegen mij mag je wel saai doen hoor Snjokorn. Maar verwacht dan wel saaie antwoorden terug

Haaaai Xan, wat ben jij saai zeg: je valt nu al in slaap
Ja Xander ik weet het maar ik val nog steeds uit de lucht hier dus ga ik nog niet veranderen, saai he.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven