Saai topic
dinsdag 12 mei 2009 om 22:11
me beeb ligt weer heel saai te slapen. Destuhnie, je mag hem wel eens lenen hoor, maar alleen als hij huilt.
Lys ik wilde dat wij een auto hadden om APK te laten keuren... de onze ligt op het autokerkhof. Mogen we lekker saai ons vakantiegeld in een nieuwe steken. En dan alsnog de APK in. En geen vakantie. Zo'n saail leven heb ik dus!
Lys ik wilde dat wij een auto hadden om APK te laten keuren... de onze ligt op het autokerkhof. Mogen we lekker saai ons vakantiegeld in een nieuwe steken. En dan alsnog de APK in. En geen vakantie. Zo'n saail leven heb ik dus!
dinsdag 12 mei 2009 om 22:18
dinsdag 12 mei 2009 om 22:26
dinsdag 12 mei 2009 om 22:48
quote:MissMara schreef op 12 mei 2009 @ 22:12:
Snjoekorn, het songfestival is zelfs mij te saai. Maar ja, daar waar jij woont is er alleen maar weer he. Dan is alles een verzetje.Het is hier zelfs nog erger. Het is al dagen GEEN WEER en met maar 1 tv-zender die niet gecodeerd is, is het makkelijk zappen
Snjoekorn, het songfestival is zelfs mij te saai. Maar ja, daar waar jij woont is er alleen maar weer he. Dan is alles een verzetje.Het is hier zelfs nog erger. Het is al dagen GEEN WEER en met maar 1 tv-zender die niet gecodeerd is, is het makkelijk zappen
Snjókorn falla, á allt og alla
dinsdag 12 mei 2009 om 22:50
woensdag 13 mei 2009 om 11:28
@ mismara;nee dankje,kwil geen huilbeeb lenen...
alleen 1tje die uhh,prr,kirrr zegt,en lief naar me lacht,die zijn zo saai leuk
zo heb mn werk dr al weer op zitten.
vanavond lekker thuis een saaie,lingerieparty.
ga nu appelcake en lekker hapjes maken.
toch best wel toppunt van saaai die thuisparty,s.
allemaal vrouwen tussen de 16 en 80 jaar en maar beppen,drinken,eten...hihihi
alleen 1tje die uhh,prr,kirrr zegt,en lief naar me lacht,die zijn zo saai leuk
zo heb mn werk dr al weer op zitten.
vanavond lekker thuis een saaie,lingerieparty.
ga nu appelcake en lekker hapjes maken.
toch best wel toppunt van saaai die thuisparty,s.
allemaal vrouwen tussen de 16 en 80 jaar en maar beppen,drinken,eten...hihihi
woensdag 13 mei 2009 om 23:37
vrijdag 15 mei 2009 om 17:33
quote:MissMara schreef op 15 mei 2009 @ 07:35:
Wat ironisch nou, dat je vrij bent, Dessy! Terwijl vandaag juist mijn verlof afgelopen is... nou moet ik mijn saaie beeb zo missen...
Saai man, werken!oww dat zal niet mee gevallen zijn voor je,zo,n saaiebeeb een hele dag moeten missen.ik heb hier fijn gerommeld in huis,lekker op ut gemakkie.morgen vroeg dr weer tegen aan en savonds en snachts mag ik weer.maar heb dr zinan....lekker saai inut donker,in mn uppie met 4benigecollega op stap zijn
Wat ironisch nou, dat je vrij bent, Dessy! Terwijl vandaag juist mijn verlof afgelopen is... nou moet ik mijn saaie beeb zo missen...
Saai man, werken!oww dat zal niet mee gevallen zijn voor je,zo,n saaiebeeb een hele dag moeten missen.ik heb hier fijn gerommeld in huis,lekker op ut gemakkie.morgen vroeg dr weer tegen aan en savonds en snachts mag ik weer.maar heb dr zinan....lekker saai inut donker,in mn uppie met 4benigecollega op stap zijn