Saai topic
vrijdag 22 mei 2009 om 19:37
vrijdag 22 mei 2009 om 21:26
vrijdag 22 mei 2009 om 21:58
Yes, ik ga morguh ferrie mutsj op veekeesjon, mèn! -zeer vette grijns-
Zuster oh zuster, gij heeft geen enkel idee hoe verschrikkelijk groot mijn verlangen naar dit weekend is geweest. Helemaal niets hoeven, alleen doen waar ik zin in heb en (I love it) onbereikbaar!
Ik zit serieus te glunderen hier.
Op een saai manier, dat dan weer wel, natuurlijk....
Ooooooh, het voorgerecht... Zat ik me weer druk te maken om niets. Zat hier al aan de valium, joh.
Zuster oh zuster, gij heeft geen enkel idee hoe verschrikkelijk groot mijn verlangen naar dit weekend is geweest. Helemaal niets hoeven, alleen doen waar ik zin in heb en (I love it) onbereikbaar!
Ik zit serieus te glunderen hier.
Op een saai manier, dat dan weer wel, natuurlijk....
Ooooooh, het voorgerecht... Zat ik me weer druk te maken om niets. Zat hier al aan de valium, joh.
Known to cause insanity in laboratory mice
vrijdag 22 mei 2009 om 22:04
quote:Lys schreef op 22 mei 2009 @ 21:26:
Hljóðbylgja.... uh... hoe ik het ook uitspreek, 't klopt vast niet. Woon je al lang in den verre?
Rooooozzzzz, je.... kunt.... lekker..... eten.... bereiden, zeg!
En dan nodig je me uit voor zoute stengels? Mij, je bloedeigen zusje? 'k Ben aan m'n veertiende jaar bezig, verschrikkelijk saaie muts ben ik eigenlijk ook om het zolang hier uit te houden.
Hljóðbylgja.... uh... hoe ik het ook uitspreek, 't klopt vast niet. Woon je al lang in den verre?
Rooooozzzzz, je.... kunt.... lekker..... eten.... bereiden, zeg!
En dan nodig je me uit voor zoute stengels? Mij, je bloedeigen zusje? 'k Ben aan m'n veertiende jaar bezig, verschrikkelijk saaie muts ben ik eigenlijk ook om het zolang hier uit te houden.
Snjókorn falla, á allt og alla
vrijdag 22 mei 2009 om 22:04
vrijdag 22 mei 2009 om 22:11
Wow, Snjo, zo lang al? Daar wordt ik wel wat nieuwsgierig van. Hoe ben je daar terecht gekomen? Partner ontmoet? Met je ouders mee? Nederland uitgezet vanwege criminele activiteiten?
Dank je, Roooozzzzze
Ik zal voorzichtig zijn en foto's voor paps en mams maken als ik loop te sloeren, als ik op mijn gezicht flikker omdat ik wèèr teveel gezopen heb, als ik mensen om geld vraag op het station, als ik opgepakt wordt door de Guardia Civil. Voor de lol maak ik nog een foto met een bejaarde zwerver en zeg dan tegen ouders-lief: Ik ben verloofd! Zijn jullie niet blij voor me? De eerste is al onderweg.
Ben altijd voorzichtig, gebruik mijn gezonde verstand.
Mallorca
Dank je, Roooozzzzze
Ik zal voorzichtig zijn en foto's voor paps en mams maken als ik loop te sloeren, als ik op mijn gezicht flikker omdat ik wèèr teveel gezopen heb, als ik mensen om geld vraag op het station, als ik opgepakt wordt door de Guardia Civil. Voor de lol maak ik nog een foto met een bejaarde zwerver en zeg dan tegen ouders-lief: Ik ben verloofd! Zijn jullie niet blij voor me? De eerste is al onderweg.
Mallorca
Known to cause insanity in laboratory mice
vrijdag 22 mei 2009 om 22:20
quote:Lys schreef op 22 mei 2009 @ 22:11:
Wow, Snjo, zo lang al? Daar wordt ik wel wat nieuwsgierig van. Hoe ben je daar terecht gekomen? Partner ontmoet? Met je ouders mee? Nederland uitgezet vanwege criminele activiteiten?
MallorcaOm in topic stijl te blijven dan ben ik hier met het vliegtuig gekomen, geen partner ontmoet (noch gevonden), ouders hebben me staan uitzwaaien en ik ben geen crimineel (alhoewel mr. Darling in Engeland heeft gezegd dat IJslanders terroristen zijn).
MallorcaOm in topic stijl te blijven dan ben ik hier met het vliegtuig gekomen, geen partner ontmoet (noch gevonden), ouders hebben me staan uitzwaaien en ik ben geen crimineel (alhoewel mr. Darling in Engeland heeft gezegd dat IJslanders terroristen zijn).
Snjókorn falla, á allt og alla
vrijdag 22 mei 2009 om 22:22
quote:Wow, Snjo, zo lang al? Daar wordt ik wel wat nieuwsgierig van. Hoe ben je daar terecht gekomen? Partner ontmoet? Met je ouders mee? Nederland uitgezet vanwege criminele activiteiten?
Ja, inderdaad. DO tell!
Lyzzzz, Mallorca. In je eentje. Jezus, dat wordt saaaaaai.
Lord have mercy. Ik hoef me geen zorgen te maken toch..?
Ja, inderdaad. DO tell!
Lyzzzz, Mallorca. In je eentje. Jezus, dat wordt saaaaaai.
Lord have mercy. Ik hoef me geen zorgen te maken toch..?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.