Saai topic

06-04-2009 18:56 4056 berichten
Alle reacties Link kopieren
aangezien ik het maar saai vind hier de laatste tijd.

Open ik een saai topic.
Oh oops, ik ben weer zo traag als me grootje
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Wow, Snjo, wat een emotioneel verhaal, je eerste. Ik pinkte er een (ietwat) saaie traan bij weg. Pffff, voel allemaal emotionele emoties nu.

Dan bevalt het je wel als je nu al 14 keer langer bent gebleven dan aanvankelijk de bedoeling was. Ben er nog nooit geweest, maar staat wel op mijn lijstje of places to go. Kom je nog weleens deze kant op? Of is het forum je enige link met NL?
Known to cause insanity in laboratory mice
Zit op een rustig en niet al te toeristisch deel (want wil mijn nachtrust) en kan van daaruit alle kanten op. *Telt de uren saai en totaal ongeïnteresseerd af.*
quote:Lys schreef op 22 mei 2009 @ 22:28:

Zit op een rustig en niet al te toeristisch deel (want wil mijn nachtrust) en kan van daaruit alle kanten op. *Telt de uren saai en totaal ongeïnteresseerd af.*

Het betere werk dus, kun je wel je drankjes lekker naar je saaie handdoek laten brengen door een lekkere ober? Of is het daar zo saai dat je zelf je drankjes moet halen?

Snjo, wat een saai verhaal zeg en dat al zoveel jaar lang. Ik heb geen beeld bij het land waar je nu zit. Behalve wat ik zie in Llink uitzendingen of iets dergelijks. Misschien zenden zij wel hele saaie dingen uit. Volgens mij is het er wel mooi groen en heerlijk rustig en wijds (als in opzet van huizen, gebouwen en dergelijke)
quote:Lys schreef op 22 mei 2009 @ 22:26:

Wow, Snjo, wat een emotioneel verhaal, je eerste. Ik pinkte er een (ietwat) saaie traan bij weg. Pffff, voel allemaal emotionele emoties nu.

Dan bevalt het je wel als je nu al 14 keer langer bent gebleven dan aanvankelijk de bedoeling was. Ben er nog nooit geweest, maar staat wel op mijn lijstje of places to go. Kom je nog weleens deze kant op? Of is het forum je enige link met NL?

Ik kom regelmatig (1-2 x per jaar) naar NL en ik krijg ook regelmatig visite dus ik heb nog wel links met NL.

Dit forum is gewoon saai voor erbij. Kan ik m'n grammatica weer opvijzelen.
Snjókorn falla, á allt og alla
daaaag lieve Lysssss,fijne saaie vakantie.hoe lang blijf je weg? en geen internetcafe in de buurt daaro?

ik zit met smart te wachten op mn laptoppie, die ik binnenkort krijg van vrienden.kan ik fijn sachts internetten met jullie.

lekker saaai.

lekkere soesieee het je daaro LVR.

ik moet ut vannacht met kaastucjes,en fruitbiscuit doen en natuurlijk ook huppelblikjes.anders blijf ik niet saai huppelen. doeiiiii saaie mutzzzen,alvast lekker saai slapen voor jullie strakkies!!!
Werkze Deztunnie, en een fijne saaie werknacht zodat je het rustig hebt.
quote:La Vie en Rose schreef op 22 mei 2009 @ 22:23:

Oh oops, ik ben weer zo traag als me grootjeJe bent wel saai ontopic dus helemaal goed LaVie
Vooral dat 'me grootje', die doet het hem hè?

Zo saaiii

Maar Doessss, wat ben je aan het doen dan. Ik verveel me.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Ik ga nu tv kijken, lekker naar comedy kijken op Ned 3. Iedereen de saaie groetjes en een fijn weekend!
nou was net niet saai hoor,ut hondje heeft dr werk weer goed gedaan ........ben weer heelhuids thuis en straks lekker dutje doen.
Bleegh... vannacht vliegen, zooooo saai.

(@Des, anderhalve week en als ik een inetcafé zie, kom ik me melden!)

Ik moet mijn koffer nog inpakken, stoer, hè...

Eigenlijk moet ik nog heulveul doen, maar ik ben zo ontzettend goed in uitstellen.

(schopt zichzelf eens ferm onder haar bevallige derriere)
En het is me weer gelukt.... overgewicht. En de koffer zit nog laaaang nie vol nie.

Ik ga maar eens saai schiften in de zooi.
hehe dagje rommelmarkt gedaan met 2 vriendinnnen.nou das pas saaaaai en dodelijk vermoeiend

maar wel gezellie en leuke dingen gekocht.
Gisteren naar de rommelmarkt geweest, 2 boeken gekocht en verder niets.
zo was weer een saai dagje,smorgens theorie en smiddags praktijk oefeningen en theorie eksamen.iedereen geslaagd,ik had 0fout,das weer saaaaai,al weer ut beste meisje vd klas
Wat ben jij dan een studiebol Dez, saai hoor

Lys jij en overgewicht op je koffer? Mijn hemel Imelda Marcos laat die schoenen dan ook thuis

Ik heb een saai dagje thuis gehad. Allerlei mensen over de vloer voor klusjes in en om het huis en dus kun je niet weg. Maar alles wat gedaan moest worden is gedaan. Saaie dag dus maar effectief.
0 fout is wel heel erg saai hoor.

Vandaag hardstikke druk op het werk en nu ben ik thuis en ligt de kat bijna op m'n toetsenbord (heb de (touchpad)muis maar even uitgeschakeld).

Omdat ik eigenlijk niets te melden heb.
ja bijna genant zo saaaai om weer zo goed te zijn heb ruzie met mn lijf.

stom reuma lijf.

heb dutje gedaan maar ben nog kei-moe,das de prijs voor de afgelopen dagen die ik moet betalen.vanavond maar vroeg in mn mandje.

das pas saai!!!!!
Da's inderdaad niet leuk. Hoop dat je morgen weer opgeknapt bent.

Slaapze.
nou de rust heeft me idd wel goed gedaan.gaat weer ff beter.

tis wel saai hiero.

niemand iets saais,spannends meegemaakt?
Ben aan het werk; werd er net van de afdeling gebeld dat er DIRECT een fysio nodig was, dus ga ik naar boven.

Ben ik bijna klaar met de "directe" behandeling, wordt er naar boven gebeld; deze patient zit nog in de oefenzaal en je assistent gaat naar huis.

Ik dus als een speer naar beneden om patient in z'n rolstoel te zetten.

Zo blijf je bezig zeg ik maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven