Saai topic
woensdag 27 mei 2009 om 20:49
eh, iets saais spannends? Ik ging vandaag weer voor het eerst werken op de zaak na mijn zwangerschapsverlof. Maar ik nam lekker wel me beeb mee, vind ik namelijk geinig! Hij was erg zoet en lag op een dekentje in de brede vensterbank naar de wuivende bomen te kijken terwijl ik aan het werk was. Ook lachte hij heel innemend naar al mijn collega's. Lekker saai, zo'n werkdagje!
woensdag 27 mei 2009 om 23:15
He bah reuma, wat saai!
MissM, mocht de beeb mee naar je werk? Wat cool saai joh!
Ik heb het helemaal niet saai genoeg deze dagen. PP is op reis en ik moet de hele toko in mn eentje runnen. En we doen ook nog mee aan de avondvierdaagse. En het huis is een bende. En op mn werk is het druk.
Ik wil het SAAI hebben!! *stampvoet*
Voor straf ga ik nu heel saai slapen.
MissM, mocht de beeb mee naar je werk? Wat cool saai joh!
Ik heb het helemaal niet saai genoeg deze dagen. PP is op reis en ik moet de hele toko in mn eentje runnen. En we doen ook nog mee aan de avondvierdaagse. En het huis is een bende. En op mn werk is het druk.
Ik wil het SAAI hebben!! *stampvoet*
Voor straf ga ik nu heel saai slapen.
donderdag 28 mei 2009 om 12:30
jemig een beeb die braaf op zn kleedje blijft liggen kirren..das echt saai.
en iedereen natuurlijk koetzzziekoe tegen um doen???
en wat betreft mn spierreuma,ach dr zijn heus ergere dingen. hier ga ik niet dood aan of zo,tis gewoon wel eens lastig-saai.
nu gaat ut weer goed hoor,huppel lekker saai in ut rond
vanavond een bakparty hier thuis.das pas saai.....
en iedereen natuurlijk koetzzziekoe tegen um doen???
en wat betreft mn spierreuma,ach dr zijn heus ergere dingen. hier ga ik niet dood aan of zo,tis gewoon wel eens lastig-saai.
nu gaat ut weer goed hoor,huppel lekker saai in ut rond
vanavond een bakparty hier thuis.das pas saai.....
vrijdag 29 mei 2009 om 13:48
zaterdag 30 mei 2009 om 08:28
aardbeving?
lief plaatje dat je plaatste,erg mooi.dankje wel.
was al weer om 7.oouur wakker,saai uitlapen is aan mij niet besteed ik ga ff de hort op en straks dan maar werken en vannacht ooknog nachtje samen met de hond.lekker saai wandelen en toezicht houden op een bungalowparkje, waar wat buitenlandse arbeiders tijdelijk logeren.morgen vrij maar ook weer de hele dag de hort op....saaaaaaaai leven eigenlijk
lief plaatje dat je plaatste,erg mooi.dankje wel.
was al weer om 7.oouur wakker,saai uitlapen is aan mij niet besteed ik ga ff de hort op en straks dan maar werken en vannacht ooknog nachtje samen met de hond.lekker saai wandelen en toezicht houden op een bungalowparkje, waar wat buitenlandse arbeiders tijdelijk logeren.morgen vrij maar ook weer de hele dag de hort op....saaaaaaaai leven eigenlijk
zaterdag 30 mei 2009 om 14:34
Naja, wat een saaie aardbeving Snook! Denk jij ook eens iets spannends mee te maken... sneu hoor.
Ja, cool saai he Nijn, beebs op het werk. Ik vond het wel een saai feministies statement, dat het best samen kan.
A4D en bisnistrip is ook mega saai.
Ik heb net hele saaie kleren gekocht. Een heel saaie designjurk van 259 voor 35 euro! Gaap.
Ja, cool saai he Nijn, beebs op het werk. Ik vond het wel een saai feministies statement, dat het best samen kan.
A4D en bisnistrip is ook mega saai.
Ik heb net hele saaie kleren gekocht. Een heel saaie designjurk van 259 voor 35 euro! Gaap.
zondag 31 mei 2009 om 16:50
Gister met me saaie jurk naar een saai feest geweest. Was toch een beetje bloot, vooral omdat me dekolletee in de loop van de avond nogal opzwol door de melkaanmaak. Van een C naar een D in 3 uur! Saai man. Als je normaal een klein B-tje hebt. De aanwezige gasten vonden het duidelijk erg boooring!
Vandaag:
Saai gevingerverfd vanochtend met me kleuter.
Saai in het park gelegen net, beetje pikke nikken (gaap).
Beeb sliep er urenlang doorheen, saaai!
Wat een saai leven toch, zeker met dit weer.
Vandaag:
Saai gevingerverfd vanochtend met me kleuter.
Saai in het park gelegen net, beetje pikke nikken (gaap).
Beeb sliep er urenlang doorheen, saaai!
Wat een saai leven toch, zeker met dit weer.