Saai topic

06-04-2009 18:56 4056 berichten
Alle reacties Link kopieren
aangezien ik het maar saai vind hier de laatste tijd.

Open ik een saai topic.
hey Lys saai dat je weer heelhuids thuis bent!!!

jullie zullen ut niet geloven, maar ik ga morgen saai winkelen met een dinnetje.ut lijkt er op dat ik een hele dag/avond vrij ben.saaaaaaaaaaai!!!

@ciara.ja ook prachtig saai oog van die saaie poes van jou,maar ik val op saaie roze neusjes

en weten jullie;ut bevalt mij hier wel.voel me steeds saaier worden.yeaahhh hoor ik eindelijk toch bij een cluppie,dat na al die jaren

daaagg saaie mutzzzen.ik ga tevreden mn saaie mandje in
Heerlijk saai cluppie zijn we he Dez

Gezellig saai dat je morgen gaat shoppen! Leuk met een dinnetje. Dat zijn nog een extra leuke vrije dagen

Ik heb niet een maar wel twee mailtjes van een lief dinnetje ontvangen. Tot mijn grote schaamte die net pas beantwoord. Best wel met saaie teksten maar soms kun je niet anders. Geheel in stijl natuurlijk.

Lieve saaie meiden, weltrusten voor straks. Veel plezier morgen voor wie vrij is en werkze voor degene die nog net geen weekend hebben.
Trusten, ik ben morgen weer aan het werk (waarschijnlijk íets drukker dan vandaag).

Snjókorn falla, á allt og alla
Hey Dezzzzz.... ga jij maar eens fijn genieten van je vrije tijd! We zijn maar een boring bunch, maar 't lijkt onderhand wel een cluppie.

Jee, Doezemoesjemijn, ik gok maar wat, heur.... volgens mij waren je mailtjes heulemaal niet saai. En ben er van overtuigd dat ze de late reactie echt niet erg saai vond.

Enne, inn stijl blijven is cool saai!

Het gaat weer werken! Lators.

Roooooozzze, waar zijt ge, zusterkindje van me> dit is een vraagteken
Known to cause insanity in laboratory mice
goedemorgen saaie mutzzen.jemig best fijn zo,n saaie dag,heerlijk rustigggggg en saai rond keutelen hiero in mn lange bloess en korte broekie.sterkte voor de saaie harde werkers van deze dag.
Dank je Desteny zal ik hard nodig hebben. . .

Val nu al bijna in slaap.
Ik dacht dat je het saai druk had Snjokorn?

Dez, geniet van je saaie dag!

Lyz, LVER, Doez, en alle andere saaie mutzies: Maak er wat van! Een dag niet gegaapt is een dag niet geleefd!

Ben zelf aan het werk, misschien wel het saaiste werk van de hele wereld! Kranten van bijna 200 jaar oud lezen. GAAAP!!!
De dag begon pas om 9.00 écht. Vanmiddag om een uur of half 3, 3 klaar. . . (en tot 4 uur forummen)

Vallen de kranten niet uit mekaar dan na 200 jaar?? Niet niezen hoor.
Ha! Dat zou je denken he. Maar ik kan niesen wat ik wil, wordt alleen mijn beeldscherm nat van. Ze zijn namelijk ge - GAAP- digitaliseerd en full text door - GAAP- zoekbaar! Zal ik eens een query op boring doen? (zijn Ameri -GAAP- kaanse kranten).
Wat is er nou interessant aan 200 jaar oude kranten?? (no offence). Wil je wat turfjes(om in de oude stijl te blijven) hebben om je hoofd op te steunen??
Nou daar ben ik weer. Ik ben klaar met werken want ik werkte vandaag maar tot 14.00. Saai hè? En nu zit ik jullie saaie verhalen weer te lezen. Die 200 jaar oude kranten lijken me echt megasaai. Ben je al in slaap gevallen tijdens het lezen? Mijn kat zit mij weer saai aan te kijken. Ze wil weer eten. Ze is zo'n saaie muts dat ze de hele tijd wacht totdat ik eten in haar bakje doe. Niks spannend zelf eten zoeken, muisjes vangen, vogeltjes besluipen..... Daar doet ze niet aan. Het is een saaie huismus maar wel lief, hoor. Straks gaat ze weer saai bovenop mij liggen slapen. Vanavond doe ik niks. Een beetje tv kijken. Er zal wel weer niks leuks komen. En het weekend is ook saai leeg. Morgenavond komt er een vriendin en dan gaan we saai een beetje kletsen. Nou fijne en saaie avond gewenst. Niet teveel spannends gaan doen hoor. Is namelijk slecht voor de bloeddruk...
Die saaie katten van mij wilden vanochtend naar buiten en ik wilde dat niet. Dit keer was ik de baas maar 1 van de twee heeft de hele tijd zielig staan miauwen. Gek word je ervan.

Ga zometeen maar even boodschappen doen, dan heb ik dat maar vast gedaan.

Morgen eerst even werken, dan met m'n collega's berg beklimmen (omg) en 's avonds naar een voetbalwedstrijd (ijsland-nederland).

Zondag de hele dag bijkomen denk ik.

Wat een ongelooflijk saai programma zeg.
pphfffff hele middag lopen shoppen,das saaaaaaaaai en errugg vermoeiend.hoef pas morgennacht te werken.nu lekker uitrusten...gaaaaap
Mensenkinders, wat hebben jullie weer een partij saaie zaken gemeld. Al zouden jullie willen, veel saaier kan nauwelijks...

Nou hier komt mijn überspannende dag:

Ik heb gewerkt.

En toen ben ik gaan slapen.

En toen ben ik naar beneden gegaan.

En toen ben ik op de bank weer in slaap gevallen.

En toen moest ik de hele tijd gapen.

En nu nog steeds.

(met de groeten aan mijn juf van de 2e klas, want we mochten nooit 'en toen' schrijven)

quote:

Mijn kat zit mij weer saai aan te kijken.

Ze is zo'n saaie muts

Het is een saaie huismus

Vraag: heb je nu één of drie huisdieren? En is het nu een mus, een muts of een kat? Of alledrie inéén?

Ik hoop dat je snel terugkomt, ik kan de spanning bijna niet aan. Ik gedei beter op szaaaaaihaaaid.
Oh oh! Voel m'n oogleden alweer zwaar worden....
Zoester! U bent er weer!

Lekker saai geweest zeker hè?

Jullie hebben zoveel geschreven, wat ongelooflijk saai zeg, bah.

Ik ga maar even terugbladeren, hoop dat ik het red, mijn ogen vallen al de hele tijd dicht vandaag.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:Lys schreef op 05 juni 2009 @ 19:20:

quote:

Mijn kat zit mij weer saai aan te kijken.

Ze is zo'n saaie muts

Het is een saaie huismus

Vraag: heb je nu één of drie huisdieren? En is het nu een mus, een muts of een kat? Of alledrie inéén?

Ik hoop dat je snel terugkomt, ik kan de spanning bijna niet aan. Ik gedei beter op szaaaaaihaaaid.Het is gewoon saai alledrie in 1 kat. Dat past het mooiste bij saaie mensen toch?
Oh, en welkom.. saaie poes Ciara!
MissMara, hoe vind je hem trouwens: je saaie strijkplank heeft me aanleiding gegeven tot het kopen van een strijkbout. Ook saai. Dus ik heb hem binnen, en ik heb vanmorgen saai gestreken.

Dat doe ik nooit, maar ik heb nu een nieuw soort blouse/tuniek geval en die kreukt me een partij als 'ie uit de was komt.. Attenooie. Dus ik moet wel nu.

Zzzzzz
ik heb vandaag lekker 2 nieuwe saaie sjuurts gekocht,

die je NIET hoef te strijken.slim he???

en ook maar 3setjes lingerie dr bij genomen.konutnielatennie.

oww vanavond toppunt van saai;tupperparty bij een buuf.....

fijne saaie avond, saaie mutzzen en saaie poezen met rozeneusjes.
quote:desteny schreef op 05 juni 2009 @ 18:57:

pphfffff hele middag lopen shoppen,das saaaaaaaaai en errugg vermoeiend.hoef pas morgennacht te werken.nu lekker uitrusten...gaaaaapNou des, heftig hoor. Beentjes op de bank en iemand anders voor je laten lopen hoor. Dit is écht te veel.
Okay, je hebt dus een kat met veren en een mutsje op.

Schwesterherz, Urlaub war affengeil langweilig!

Oh, veel plezier bij het

Dezzzzz, niet meer zo inspannen, heur. Dat maakt een heel saaie indruk.

Snowfleekje, gatver wat saai dat programma van jou. Hoop dat je niet op de berg wegdoezelt.
Gisteren moest de reddingsbrigade een vrouw de berg af halen die waarschijnlijk haar enkel gebroken had. . .

Mocht mij dat gebeuren wil ik ORANJE gips en ik ga niet eerder onder het mes dan zondag.
Jullie zijn vandaag erg saai actief geweest zeg. Allemaal trouwens! Ik had vandaag wat afspraken staan hier thuis maar die heb ik vanmorgen af moeten bellen. Heel saai maar had migraine. En dan is het enige saaie wat je kunt doen is, gordijnen dicht, ramen dicht en gewoon in bed blijven liggen. Ogen heel saai dicht en je meds innemen. Inmiddels ben ik wel opgestaan maar loop gewoon saai interessant met zonnebril in huis rond. Niet om saai te zijn maar om gewoon slimmer over te komen. En de volgende keer nodig ik migraine niet meer uit in mijn huis. Wat een saaie doos is dat zeg!
Oranje gips is niet saai. Persoonlijk hou ik meer van blauw, roze en vooral paars gips. Staat erg fashion verantwoord!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven