Saai topic
zondag 31 mei 2009 om 21:51
Goedenavond saaie meiden!
Heb een heerlijk saai weekend, gisteren een etentje gehad, saai geflirt met de obers. En vandaag gewoon saai in de zon gezeten en wat saaie dutjes gedaan. En raad eens? Morgen weer een saaie dag!
Miss, wat saai zeg: groeiende cupmaten.
Aan iedereen de saaiste groetjes en vooral een saaie
Heb een heerlijk saai weekend, gisteren een etentje gehad, saai geflirt met de obers. En vandaag gewoon saai in de zon gezeten en wat saaie dutjes gedaan. En raad eens? Morgen weer een saaie dag!
Miss, wat saai zeg: groeiende cupmaten.
Aan iedereen de saaiste groetjes en vooral een saaie
dinsdag 2 juni 2009 om 15:19
zo saai gewerkt vanmorgen en vanmiddag appelcitroentaart gebakken,eten voor vanavond in de pannen gezet,huisje schoon gemaakt,wasje gevouwen.nu ook nog strijken.
bleeehhh saai hebniezinie.doe ut vandaag lekkerniemeer
@missmara;wat een verspilling,geld uitgeven voor een saaie nieuwe strijkplank.bleehhh..
hoest met je kleine beeb,kirt ie nog saai??
bleeehhh saai hebniezinie.doe ut vandaag lekkerniemeer
@missmara;wat een verspilling,geld uitgeven voor een saaie nieuwe strijkplank.bleehhh..
hoest met je kleine beeb,kirt ie nog saai??
dinsdag 2 juni 2009 om 15:54
beeb alles ok! Hij zegt nu heh heh uh meheh uhm eh eh! mm kg kg uh ih? En as we speak gaapt hij! Saaie donder dat het is... Gister had hij een reuze saai matrozenpakje aan, stond echt gruwelijk saai!
Wat heb jij toch een saai leven Des, en ook helemaal geen energie om wat dan ook te doen he. Saaie mutz!
De strijkplank was in de aanbieding btw. Van 89,95 voor 59,95. Tot zover het saaibericht.
Wat heb jij toch een saai leven Des, en ook helemaal geen energie om wat dan ook te doen he. Saaie mutz!
De strijkplank was in de aanbieding btw. Van 89,95 voor 59,95. Tot zover het saaibericht.
dinsdag 2 juni 2009 om 18:41
quote:MissMara schreef op 02 juni 2009 @ 13:47:
Dank je Snjokorn. Hier is het al gelukt hoor, ik heb nl. een nieuwe strijkplank gekocht. Megagaap. Wel extra breed en extra hoog, voor meer *gaap* strijkplezier.
Meteen maar gestreken.
Wat is trouwens Saai in het IJslands?
leiðinleg (vrouwlijke variant)
leiðinlegt (onzijdige variant)
leiðinlegur (manlijke variant)
Dank je Snjokorn. Hier is het al gelukt hoor, ik heb nl. een nieuwe strijkplank gekocht. Megagaap. Wel extra breed en extra hoog, voor meer *gaap* strijkplezier.
Meteen maar gestreken.
Wat is trouwens Saai in het IJslands?
leiðinleg (vrouwlijke variant)
leiðinlegt (onzijdige variant)
leiðinlegur (manlijke variant)
Snjókorn falla, á allt og alla
dinsdag 2 juni 2009 om 18:46
dinsdag 2 juni 2009 om 22:13
woensdag 3 juni 2009 om 17:04
lijkt me echt niet fijn zulk saai werk...
ik ben blij dat ik nu thuis ben,morgen late dienst,dus ff heerlijk saai hier rommelen.
moet nog wel rapportage schrijven,maar das zo gepiept.ben gelijk vanmiddag om saaie boodschappen geweest,das ook weer gedaan.....mn boek is binnen voor as maandag cursus,dus vanavond fijn in bed ff wat doornemen.
ik ben blij dat ik nu thuis ben,morgen late dienst,dus ff heerlijk saai hier rommelen.
moet nog wel rapportage schrijven,maar das zo gepiept.ben gelijk vanmiddag om saaie boodschappen geweest,das ook weer gedaan.....mn boek is binnen voor as maandag cursus,dus vanavond fijn in bed ff wat doornemen.