Schaduwnapraat.
zaterdag 24 juni 2017 om 12:23
Alles wat bloedirritant in het napraattopic is, mag hier!
Wat heb je gegeten? Naar welke afschuwelijke bruiloft moet je? Welke muzieklinkjes vind jij leuk (Prince?) etc.etc.
Ik vergeet het belangrijkste, let een beetje op je spelling!
Wat heb je gegeten? Naar welke afschuwelijke bruiloft moet je? Welke muzieklinkjes vind jij leuk (Prince?) etc.etc.
Ik vergeet het belangrijkste, let een beetje op je spelling!
nouschi wijzigde dit bericht op 24-06-2017 13:08
16.95% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 8 september 2017 om 18:40
Ik zag hem laatst staan. De moeite waard dus.
Ik heb alle 3 de delen gelezen, maar vond het niet super. Beetje langdradig allemaal. Kon ook wel in 1 deel
vrijdag 8 september 2017 om 18:50
vrijdag 8 september 2017 om 18:52
Kijk je een beetje uit? Je hyperT nu al! *en breng wat lekkers voor me mee. Iets van + 90 %*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 8 september 2017 om 18:53
Vond ik ook. Ik heb de Nederlandse editie gelezen en vond de vertaling vreselijk. ' t Is dat ik ze alle 3 cadeau gekregen had dat ik me er ook effectief doorgeworsteld heb.
vrijdag 8 september 2017 om 18:54
vrijdag 8 september 2017 om 19:00
Eigenlijk erg dat we dus allebei met tegenzin door zijn gegaan tot de laatste pagina. Elke keer als ik jouw Ava zie (Gina toch?) moet ik aan de foto's van mijn 'jonge' moeder denken. Zij leek erg op Gina. En nu op haar 82ste is ze nog even stijlvol. Ik heb vooral de genen van mijn bezemsteelvader gekregen.
vrijdag 8 september 2017 om 19:02
Inderdaad Gina.Oudblond schreef: ↑08-09-2017 19:00Eigenlijk erg dat we dus allebei met tegenzin door zijn gegaan tot de laatste pagina. Elke keer als ik jouw Ava zie (Gina toch?) moet ik aan de foto's van mijn 'jonge' moeder denken. Zij leek erg op Gina. En nu op haar 82ste is ze nog even stijlvol. Ik heb vooral de genen van mijn bezemsteelvader gekregen.![]()
Mijn moeder leek er ook op. Ik iets minder
vrijdag 8 september 2017 om 19:04
Ah wat fijn om lezen! Grappig hoe dat werkt he? Als er een 'verhaal' achter zit vergeet je het niet meer! Daarom vind ik etymologie ook zo leuk.
vrijdag 8 september 2017 om 19:07
vrijdag 8 september 2017 om 19:17
vrijdag 8 september 2017 om 19:22
Uit de oude doos: komt een konijn bij de bakker die vraagt of er worteltaart is. Nee. Konijn komt een paar dagen na elkaar met dezelfde vraag en de bakker besluit om toch maar worteltaart te bakken. Konijn vraagt of de bakker worteltaart heeft en die kan eindelijk zeggen dat hij die heeft. Zegt dat konijn: 'd'as toch zo vies he, vind je ook niet'? * disclaimer... oppasmannetje is in de moppenfase... het is groen en komt van de berg af? Een skiwi'.