Sinds wanneer hang jij hier rond?

27-06-2025 17:01 717 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Even een zomaar topic voor op de vrijdagmiddag.

Totaal aantal stemmen: 379

1999 (7%)
2000-2005 (33%)
2006-2010 (26%)
2011-2015 (19%)
2016-2020 (11%)
2021-2025 (4%)
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
yasmijn schreef:
11-07-2025 10:13
Ik weet het niet! For fecks sake!

Toetsenbord….
Ik gok op ‘Waar zit de Ctrl+alt+delete knop dan?’
LemoosGaatDoor schreef:
11-07-2025 10:18
Ik gok op ‘Waar zit de Ctrl+alt+delete knop dan?’

Haha. Was dat het maar. Dan klonk het nog enigszins intelligent.
Grasgevoerd schreef:
11-07-2025 10:39
Haha. Was dat het maar. Dan klonk het nog enigszins intelligent.
Ik heb wel een nick in gedachten maar weet niet of het de bedoeling is dat zo in de groep te gooien?
Grasgevoerd schreef:
11-07-2025 10:14
Toetsenbord….
Ik weet wat er was! Kan me alleen je nick niet meer herinneren! Dat was inderdaad vreselijk lachen!
Geen bijzonderheden
LemoosGaatDoor schreef:
11-07-2025 10:44
Ik heb wel een nick in gedachten maar weet niet of het de bedoeling is dat zo in de groep te gooien?
Lol, ik ook.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
yasmijn schreef:
11-07-2025 10:51
Ik weet wat er was! Kan me alleen je nick niet meer herinneren! Dat was inderdaad vreselijk lachen!
Ik ook!! En kan geen nick meer voor de geest halen...
Ik heb niet gefaald. Ik heb gewoon 10.000 manieren ontdekt die niet werken - T. Edison
Grasgevoerd, vertel jij maar eens aan de mensen waarom het zo lachen was :lol:

Later kwamen wij elkaar ook tegen op Facebook, herinner ik mij.
Geen bijzonderheden
Grasgevoerd schreef:
11-07-2025 10:08
Denk aan de forummer die je het hardst hebt uitgelachen (zo rond 2008 denk ik). Dat ben ik.
:lightbulb:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maar ook ik kan niet meer op de naam komen, maar zie wel je ava nog zo voor me.
Dat heeft iemand toch ook nog heel lang als onderschrift gehad?
yasmijn schreef:
11-07-2025 11:23
Grasgevoerd, vertel jij maar eens aan de mensen waarom het zo lachen was :lol:

Later kwamen wij elkaar ook tegen op Facebook, herinner ik mij.

Ik denk dat jij het leuker kan vertellen.
Ik weet het niet helemaal meer, dus jij mag het doen. :lol:
Geen bijzonderheden
Ongeveer rond de tijd van M81 (weet je nog Grobbekuiken, Apatura, Pimpelmees, en ik geloof ook Missy) was er ook een evangelistische forummer, ik meen dat hij Matth heette. De bloeddrukverhoging die ik van hem heb gehad, was ronduit spectaculair. En niet vanwege zijn overtuiging, want dat moet iedereen zelf weten, maar hij was een van de grootste zuigers van het forum.

En Brummetje, later Truffelmania, die zat een tijdje in ons diabetestopic. Ze wilde niet accepteren dat ze diabetes had. Wij hebben geprobeerd haar te helpen, maar dat resulteerde uiteindelijke in een hele nare doodswens aan ons allemaal, ten gevolge van allerlei akelige complicaties. Was niet leuk. Nooit meer wat van gehoord gelukkig.
Doch leider sind auf diesem Sterne eben die Mittel kärglich und die Menschen roh. Wer möchte nicht in Fried’n und Eintracht leben? Doch die Verhältnisse, sie sind nicht so!
En dan krijgt het forum verwijten dat Brummetje/Truffelmania massaal aangevallen werd. :nooo:
Na alles wat zij uit heeft gekraamd :bonk:
Geen bijzonderheden
Dewi_sri2 schreef:
11-07-2025 19:43
Ongeveer rond de tijd van M81 (weet je nog Grobbekuiken, Apatura, Pimpelmees, en ik geloof ook Missy) was er ook een evangelistische forummer, ik meen dat hij Matth heette. De bloeddrukverhoging die ik van hem heb gehad, was ronduit spectaculair. En niet vanwege zijn overtuiging, want dat moet iedereen zelf weten, maar hij was een van de grootste zuigers van het forum.

En Brummetje, later Truffelmania, die zat een tijdje in ons diabetestopic. Ze wilde niet accepteren dat ze diabetes had. Wij hebben geprobeerd haar te helpen, maar dat resulteerde uiteindelijke in een hele nare doodswens aan ons allemaal, ten gevolge van allerlei akelige complicaties. Was niet leuk. Nooit meer wat van gehoord gelukkig.
Oh ja die Matth! Ik zat soms echt met stoom uit mijn oren achter de pc! Wat een eigenwijze zuigert was dat!
Ja Matt of zo, inderdaad! Die was echt verschrikkelijk (6) Ik weet eigenlijk niet eens meer wat voor dingen hij allemaal schreef maar wat de hel, die was echt érg.
Beste jammer dat ik toch ook een heleboel gaten in mijn geheugen heb of dat in die periodes gemist. Sommigen nicks denk ik jaaaaaa, maar anderen zeggen me helemaal niks
yasmijn schreef:
11-07-2025 19:19
Ik weet het niet helemaal meer, dus jij mag het doen. :lol:

Hoe ik het me herinner is dat ik ergens naar zocht, en dat kan goed de Control-Alt-Delete knop zijn geweest waaraan Lemoos refereert, en dat jij opperde dat ik de Anykey maar moest gebruiken.
Ik ben daar toen serieus naar op zoek gegaan voor een paar minuten. Maar ik kon hem niet vinden.
Later had ik mijn nick veranderd naar Anykey. Misschien moet ik die maar weer eens van stal halen.
Grasgevoerd schreef:
13-07-2025 08:23
Hoe ik het me herinner is dat ik ergens naar zocht, en dat kan goed de Control-Alt-Delete knop zijn geweest waaraan Lemoos refereert, en dat jij opperde dat ik de Anykey maar moest gebruiken.
Ik ben daar toen serieus naar op zoek gegaan voor een paar minuten. Maar ik kon hem niet vinden.
Later had ik mijn nick veranderd naar Anykey. Misschien moet ik die maar weer eens van stal halen.
:rofl:
Ook een Pluviofiel
Dewi_sri2 schreef:
11-07-2025 19:43
De naam doet wel een belletje rinkelen maar weet het niet meer zo goed :$
There is always something happening, and it's usually right now
Die gozer heette Matho en had een fixatie op een of twee dames hier. Heel eng. Kon ook 5 x per avond weer met een nieuw account terugkomen.
.
rosanna08 wijzigde dit bericht op 13-07-2025 12:05
Reden: 3 dubbel
98.57% gewijzigd
.
rosanna08 wijzigde dit bericht op 13-07-2025 12:05
Reden: Driedubbel
98.57% gewijzigd
Grasgevoerd schreef:
13-07-2025 08:23
Er was ook een forummer die dat als onderschrift had: ‘Maar waar zit die anykey dan?’

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven