Six met de knussels ❤.

11-09-2019 19:19 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic!

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-09-2019 08:53
20.63% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Grobbekuiken_ schreef:
02-11-2019 15:29
Haken....kan het niet, heb het nooit geleerd. Is dat lastig aan te leren?

En voor BM omdat er weer van alles door mijn pindadop spookt maar het er weer 's niet uit wil:

Afbeelding
nee hoor, is best makkelijk te leren. Er zijn echt heel veel handige filmpjes op youtube, zo heb ik het mezelf geleerd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
the_Wicked_Witch schreef:
02-11-2019 15:33
Willen jullie mijn bezem even Knussels?
Mag hoor! Wel weer even droppen op de napraat dan want daar hebben ze hem ook nodig.
Lief dat je het aanbied, maar ik heb nog wel een zweep liggen :whip: :proud:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Oudblond schreef:
02-11-2019 15:35
Haken is heel makkelijk! En rustgevend. Ik heb het ook weer opgepakt en vind het heel fijn dat mijn handen weer een beetje meewerken zodat ik ze bezig kan houden terwijl ik mijn hoofd en lijf rust gun.
Dat rustgevende inderdaad, dat lijkt me fijn.
Toch maar eens de buurvrouw vragen of ze me het kan leren.

Oh, wacht....jouwbuis kan idd ook ja.
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 02-11-2019 15:38
4.87% gewijzigd
There is always something happening, and it's usually right now
lollypopje schreef:
02-11-2019 15:37
Lief dat je het aanbied, maar ik heb nog wel een zweep liggen :whip: :proud:

:rofl:
Krijg ik 'op de man' opmerking, ben ik niet eens gestaft :(
Damn, wat ben ik toch een slechte forummer.

Geen negeer, geen stafjes, geen waarschuwingen, geen bannen. Saai hoor :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Willen jullie mijn bezem even Knussels?
Mag hoor! Wel weer even droppen op de napraat dan want daar hebben ze hem ook nodig.
het is toch wel een Firebolt he?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oudblond schreef:
Dan ben ik Olle Grieze voor jullie :D
:cheer2: Oké vanaf nu d'Olle Grieze.
lollypopje schreef:
02-11-2019 15:39
Krijg ik 'op de man' opmerking, ben ik niet eens gestaft :(
Damn, wat ben ik toch een slechte forummer.

Geen negeer, geen stafjes, geen waarschuwingen, geen bannen. Saai hoor :P
Als jij er blij van wordt wil ik je wel even staffen hoor ;-D
Fladderak schreef:
02-11-2019 15:44
Als jij er blij van wordt wil ik je wel even staffen hoor ;-D
Ach beetje saai is ook wel leuk, dan kom je met meer weg :proud:
Grobje in de napraat
:rofl:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Grobbekuiken_ schreef:
Ja cool! Een echte heksenbezem! Altijd al eens op willen rondvliegen :flirting:
Ik wist het dat hem aan jou geven een slecht plan was... kippen en kuikens kunnen niet zonder reden niet vliegen..
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
rosanna08 schreef:
nee hoor, is best makkelijk te leren. Er zijn echt heel veel handige filmpjes op youtube, zo heb ik het mezelf geleerd
Ik ook, van mijn moeder leren lukte niet omdat zij linkshandig is.
Kia•Ora schreef:
02-11-2019 17:05
Ik wist het dat hem aan jou geven een slecht plan was... kippen en kuikens kunnen niet zonder reden niet vliegen..

Heb je het gezien? Vollédig naar de galemiezen. Ik loop nu in de kou naar wilgentenen te zoeken, terwijl ik eigenlijk kikkers had moeten koken tegen al die trollen. Lekker weer. :calimero:
02-11-2019 17:14
Heb je het gezien? Vollédig naar de galemiezen. Ik loop nu in de kou naar wilgentenen te zoeken, terwijl ik eigenlijk kikkers had moeten koken tegen al die trollen. Lekker weer. :calimero:
Ze is een vogel! Laat haar zoeken naar takken, dat gaat stukken sneller. Kun jij weer aan de slag tegen de trollen.
Kia•Ora schreef:
02-11-2019 17:20
Ze is een vogel! Laat haar zoeken naar takken, dat gaat stukken sneller. Kun jij weer aan de slag tegen de trollen.
:nooo: Heb je niet gezien hoe ze loopt? Nog erger dan de processie van Echternach! En maar scharrelen en wat tegen het luchtledige tokken. Om nog maar te zwijgen over het onvermogen om ook maar een takje te dragen: Dat tokt ze meteen weer uit haar bek.

*Sorry Grobje, ik vind je echt heel lief maar de laaste keer dat we samen gingen wandelen was ik je na 2 stappen al kwijt*
Nou zeg! Ben ik nou aan de beurt?! Lekkah dan.
Dat ding had een afwijking naar links, terwijl ik juist in het midden wilde blijven *hips*

Maar tis al goeh hoor, hier wat takkies:

Afbeelding

...en nog wat gekookte kikkers:
Afbeelding
Oudblond schreef:
02-11-2019 17:25
:nooo: Heb je niet gezien hoe ze loopt? Nog erger dan de processie van Echternach! En maar scharrelen en wat tegen het luchtledige tokken. Om nog maar te zwijgen over het onvermogen om ook maar een takje te dragen: Dat tokt ze meteen weer uit haar bek.

*Sorry Grobje, ik vind je echt heel lief maar de laaste keer dat we samen gingen wandelen was ik je na 2 stappen al kwijt*
Heeeej! Heeeeeej!! Heeeeeeeeeeeej!!!!! :furious:
Wat is dat nou weer? We hadden verdosie afgesproken dat onder ons te houden, en nu dit?!
Grobbekuiken_ schreef:
02-11-2019 17:33
Heeeej! Heeeeeej!! Heeeeeeeeeeeej!!!!!
Wat is dat nou weer? We hadden verdosie afgesproken dat onder ons te houden, en nu dit?!
Ik ben vals, dat weet je toch! :whistle:
Soms hebben de mods humor 😂
lollypopje schreef:
02-11-2019 17:37
Soms hebben de mods humor 😂
Nee, dat kan niet, dat is onmogelijk :P .
* aan meldplicht voldaan * :hello:

Goedemorgen.
Jullie je bezemstelen, kikkerpootjes, en andere noodzakelijke attributen paraat?

Ik korte nacht. Max 5 uurtjes geslapen.
Vanmorgen braaf geweest. Hond uitgelaten, afwas gedaan, wc schoon en stofgezogen.

Gisteravond laat nog tijdje met beste vriendin geappt. Het roept zoveel bij mij op.
Mijn vader heeft toen zoon een jaar of 3 was al eens tegen mij gezegd dat hij zich zorgen over mijn zoon maakte want ik zou nooit in staat zijn hem op te voeden. Er zou niks van hem terecht komen. En mocht dat per ongeluk wel goed gaan dan was het ondanks mij en zeker niet dankzij.

Ik heb mezelf toen stellig beloofd.. Al doe ik maar 1 ding goed in mijn leven ik ga mijn zoon goed opvoeden! En dat is nu dus niet gelukt! :'(
Ik heb echt mijn best gedaan, dat verwijt ik mezelf niet! Wel dat ik de depressie niet genoeg de baas ben.

Ik heb meerdere keren depressie gehad. En ook daar heeft hij zeker last van gehad. Maar nooit zoveel dat hij weg wilde! Integendeel. Als ik het hem vroeg dan smeekte hij mij om bij mij te mogen blijven.

Het aanbod van een aantal Knussels om wat voor mij te willen doen heeft een half pakje zakdoekjes gekost :love:.

Ik vind het wel heel lastig om er gebruik van te maken. Ik laat het nog ff bezinken.

Ik moet straks nog ff boodschappen doen. En later de hond nog weer ff uitlaten. Verder op de bank en wat tv kijken denk ik.

Misschien nog ff opzoek naar een tablet ofzo. Ik heb zelf alleen een mobiel en leen de IPad van zoon voor als ik langer wil of veel typ.
Die optie valt weg en lang op mobiel is toch best irritant. :$

Ik ken Samsung en I pad van naam maar die zijn ongetwijfeld ver boven budget. Iemand ervaring met goedkope merken? Zowel negatief als positief?
Zo hey, wat een productieve ochtend al, goed zeg! Ik ben nog niet verder gekomen dan thee en een boterham op bed... Petje af BM!

Misschien kun je kijken naar een refurbishd iPad of zo? Ik vind zelf forummen op de telefoon echt vervelend, knap dat je daar zo'n lange post op kunt schrijven.

Dat van je vader, dat vind ik nogal een nare opmerking zeg :O Maar je hebt je zoon goed opgevoed toch? Dat is wel gelukt! En bij goed opvoeden hoort ook zoon zo volwassen maken dat hij weloverwogen zijn eigen keuzes maakt. Dat hij deze beslissing nu neemt betekent echt niet dat jij hebt gefaald, dat zie je in mijn ogen echt helemaal verkeerd.
Marana schreef:
03-11-2019 10:44
Zo hey, wat een productieve ochtend al, goed zeg! Ik ben nog niet verder gekomen dan thee en een boterham op bed... Petje af BM!

Misschien kun je kijken naar een refurbishd iPad of zo? Ik vind zelf forummen op de telefoon echt vervelend, knap dat je daar zo'n lange post op kunt schrijven.

Dat van je vader, dat vind ik nogal een nare opmerking zeg :O Maar je hebt je zoon goed opgevoed toch? Dat is wel gelukt! En bij goed opvoeden hoort ook zoon zo volwassen maken dat hij weloverwogen zijn eigen keuzes maakt. Dat hij deze beslissing nu neemt betekent echt niet dat jij hebt gefaald, dat zie je in mijn ogen echt helemaal verkeerd.
Zo, zat weer 's van alles te typen en te wissen, dus ik laat het maar aan Marana over.
Over de tablet, maar zeker ook over de opvoeding. Ik zie ook niet waarom die mislukt zou zijn, eerder omgekeerd inderdaad.
Hee benmamma,

Ik wil je ook nog even zeggen dat ik uit alles lees dat je wel een goede moeder bent! Ik vind het zo sterk en dapper van je dat je je zoon naar zijn vader hebt laten gaan. En ook van zoon dat hij die keuze heeft gemaakt. Goed voorbeeld doet goed volgen.
Mijn hart zou ook huilen, want dit wil je niet. Maar het heeft niks, absoluut niks, met falen te maken.

Wil je nog veel meer zeggen, maar krijg het niet goed geformuleerd. Dikke knuffel iig :hug:
Nootje, ik heb het niet helemaal gevolgd, maar ook voor jou een dikke knuffel.
Hoe gaat het nu met je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven