Six met de knussels ❤.

11-09-2019 19:19 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic!

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-09-2019 08:53
20.63% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Coerage: goed zo!!!

Ook wel eens aan gedacht maar ook wel eens gehoord dat het best heel pijnlijk kan zijn dat je heel happy bent als het the end is :biggrin:

Niet te verwarren met de andere happy end.

Zal eens kijken of we hier in de buurt al zo ver zijn dat ze Thaise massage doen zonder in een " foute" club te belanden
Heerlijk Dapper. Ik wil ook weer 😊

@BM meestal staat er wel expliciet op de site dat ze dat niet doen en google recensies lezen helpt.
Hoe pijnlijk het is hangt beetje van de masseuse af, maar ook van wat je zelf aan geeft. Mijn tip is altijd dat je duidelijk moet zijn dat het je eerste keer is en dat je niet te stevig wilt. En vaak bieden ze ook diverse massages aan.

Lastig dilemma trouwens over de bonnetjes van pa. Ik denk dat ik mij er te goed voor zou voelen datzelfde spelletje te spelen als hij.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
08-11-2019 13:24
Heerlijk Dapper. Ik wil ook weer 😊

@BM

Lastig dilemma trouwens over de bonnetjes van pa. Ik denk dat ik mij er te goed voor zou voelen datzelfde spelletje te spelen als hij.
Deze kant neig ik ook op.
Maar denk tegelijkertijd.. Ik ben ook gek. Zo krijgt hij het altijd voorelkaar.
3 kinderen hebben en voor geen van de 3 betalen terwijl je daar wel de middelen voor hebt :wtf:
En als argument hebben dat je ook gewoon zin hebt in luxe goederen.

Maar neig ook naar wel betalen. Maar wie weet komt er wel niks. Kan er alleen maar beter alwel ff over nadenken.
He bah BM, dat argument is ook echt wel heel naar. Zeker als je dat afzet tegen jouw leven. Jij hebt al weinig luxe en dan moet je ook nog extra betalen, omdat meneer nog meer luxe wil.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Er is op nog geen km afstand een massage salon. Allerlei opties en de prijzen vallen mij erg mee.

Voor de eerste keer een 30 min genoeg of vooral voor 60 gaan of de gulden middenweg?

Met en zonder geur. Met en zonder hotstones, kruidenbuiltjes..

Ik ga mezelf misschien wel trakteren.
Ik ga ook nooit naar een concert. Heb ook geen favoriete band of artiest. Bedenk me net dat ik niet eens een cd heb :O
benmamma schreef:
08-11-2019 12:57

Ik ben er nog niet overuit.
Sommige dingen lopen automatisch, mobiel, zakgeld, sport, rekeningen van school komen automatisch bij mij, kleedgeld.
Het zou dan gaan om eten, kapper, extra dingen, extra stroom, water, gas enzo. Bezoek aan zijn opa en oma over een week. Verzorgingsproducten (lees: veel axe en haarstyling producten |-))
Als er afspraken zijn, zou ik me daar aan proberen te houden. Omdat ik niet naar zijn niveau af zou willen zakken.

Maar wat laat je je kennen als je de moeder van je kind - die nota bene niet voor haar lol van een uitkering moet leven - geld gaat vragen omdat je bloedeigen zoon in jouw huis eet, doucht, en de lampen aandoet etc. Ik geloof niet dat er woorden bestaan om uit te drukken wat ik daar van vind.
Tobbert schreef:
08-11-2019 15:30
Als er afspraken zijn, zou ik me daar aan proberen te houden. Omdat ik niet naar zijn niveau af zou willen zakken.

Maar wat laat je je kennen als je de moeder van je kind - die nota bene niet voor haar lol van een uitkering moet leven - geld gaat vragen omdat je bloedeigen zoon in jouw huis eet, doucht, en de lampen aandoet etc. Ik geloof niet dat er woorden bestaan om uit te drukken wat ik daar van vind.
Afspraken over huidige situatie zijn er, nog, niet. Of die er komen? Geen idee.

In oude situatie waren er wel afspraken. Ex zou bv kapper betalen, elk seizoen een jas en paar schoenen, verjaardagsfeest,fietsen.
Maar daar is hij na zeer korte tijd al meegestopt. Reden, waar ik uiteraard naar gevraagd heb, had hij niet echt, maak ik zelf wel uit of weet niks meer van deze afspraak.

Helaas hebben we een zeer beperkte convenant waar mbt tot financiën voor zoon alleen in staat dat hij op korte termijn niet veel zal kunnen bijdragen.
Korte termijn is een vrij rekbaar begrip heb ik inmiddels door :facepalm:
Ik vind 14,5 jaar geen korte termijn meer maar hij wel..
Zijn financiële situatie is behoorlijk verbeterd sinds de scheiding. Maar dat telt niet ofzo.

Sinds vorig jaar betaald hij wel regelmatig mee aan schoolkosten. Lastige is dat je bij hrm nooit weet voor hoelang en wat de bijdrage zal zijn dus ik zorg altijd dat het geld er sowieso is. En wat ex dan bijdraagt is mazzel.

Ik vind dus eigenlijk dat ik gewoon voor zoon hoor te betalen. Het is ook mijn kind en ik krijg KGB. En verlagen naar zijn niveau is ook mijn eer te na.
Maar het verleden van ex maakt dat ik twijfel. Nu is het jouw beurt idee. Ben er nog steeds niet uit.
Fladderak schreef:
08-11-2019 14:58
Ik ga ook nooit naar een concert. Heb ook geen favoriete band of artiest. Bedenk me net dat ik niet eens een cd heb :O
Haha, fijn om te lezen dat het nog erger kan :biggrin:

Joh, als daar je interesse nou niet ligt, niks mis mee toch?

Ik zou het best eens mee willen maken maar hoef niet elke maand naar een concert hoor.
benmamma schreef:
08-11-2019 14:22
Er is op nog geen km afstand een massage salon. Allerlei opties en de prijzen vallen mij erg mee.

Voor de eerste keer een 30 min genoeg of vooral voor 60 gaan of de gulden middenweg?

Met en zonder geur. Met en zonder hotstones, kruidenbuiltjes..

Ik ga mezelf misschien wel trakteren.
Wat lekker zo dichtbij. Helaas zit in mijn dorp niet veel soeps, dus ga meestal naar één in een grotere plaats.

Wat je moet kiezen, lastig. Ik ga meestal voor 90 minuten, omdat ik zelfs een uur te snel vind gaan. En dat zegt dus de persoon die zelden rust in haar hoofd heeft :P
Maar als je nog niet weet of het iets voor je is, kun je ook 30 doen om het uit te proberen.

Ik ga meestal voor traditioneel of met wat olie. Hotstones een keer gehad in de sauna, maar dat was toen heel soft terwijl ik juist hou van stevig.
Laatste keer werden er wel kruidenbuiltjes bijgepakt een paar keer (al had ik die niet). Dat was best heet, maar vond die combinatie best wel heel lekker.
Mijn laatste concert is twee jaar geleden en ik luister ook heel weinig muziek. Vooral als ik visite heb, dan zet ik mijn platenspeler aan :heart: Maar omdat ik prikkelgevoelig ben voor geluid, kan ik stilte heel fijn vinden. Concerten kosten dan ook super veel energie, maar sommigen zijn het gewoon waard.

Bruce Springsteen was voor mij bijvoorbeeld qua energie echt wel heftig en dan vooral om na 5 uur staan weer van het Malieveld af te komen, terwijl ik al uitgeput was. Maar wat ben ik blij dat ik geweest ben :heart:

Inmiddels weet ik ook dat zitplaatsen kunnen schelen, dan is mijn energie stabieler, dus als die er zijn ga ik daarvoor. Maar als dat niet lukt, dan accepteer ik dat ik daarna compleet uitgeput ben :P
Tobbert schreef:

Maar dat doet hij misschien ook niet.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
BM als het een normale rekening is dan zou ik gewoon betalen en de eer aan mezelf houden. Vind het wel heel bijzonder dat hij je een rekening wil presenteren voor het feit dat zoon daar woont en van dingen gebruik maakt.

Muziek interesseert me te weinig denk ik. Als ik alleen thuis ben heb ik zelden de radio aan. Niet omdat ik prikkelgevoelig ben maar ik vergeet dat gewoon.
En het geld voor een concert geef ik liever uit aan boeken of ik ga naar de kroeg of terras.
Maar Bruce Springsteen of U2 in het echt zien lijkt me dan wel gaaf. Misschien toch maar doen als ze een keer weer in Nederland optreden.
Coerage schreef:
08-11-2019 16:27
Klopt, kan best dat er niks komt. Ik wil alleen voorbereid zijn. Dus kan best zijn dat ik voor niks zit te piekeren ;-D
Coerage schreef:
08-11-2019 16:27
Laten we het hopen!
BM, de rekeningen die bij jou komen, zou ik betalen. Zoon kleedgeld etc geven als hij bij jou is, dan kan 'ie zelf de stad in/naar de kapper/kruidvat etc. De rest zou ik afwachten; misschien komt ex inderdaad wel niets vragen.
Vandaag mijn laatst afspraak met peut gehad. het was vooral afrondend, weinig meer te bespreken. Het gaat best goed nu, een jaar later.
Ik had dan ook niet verwacht dat ik me opeens emotioneel zou voelen toen ik weer buiten stond. Dat overviel me echt even.
Vind ik niet zo gek hoor Lolly. Je sluit een periode af. :hug:
Fladderak schreef:
08-11-2019 14:58
Daar moest mijn geluidsnurd heel erg om lachen! Niet omdat je geen cd's hebt, maar omdat je aan cd's denkt. ;-D De sound engineer hier heeft al zijn cd's gedigitaliseerd (al vindt hij het geluid van cd's vrij deaud, streamt en grijpt terug naar LP's voor de 'real deal'. Maar ik heb dan ook een apart gevalletje in huis :D
Leuk is dat hij heel jong was toen we elkaar leerden kennen. Hij vol in de punk en ik al een stukje verder en met een andere input vanuit ouders. Was zo tof om elkaar dingen te laten horen! Intussen zijn we beiden eclectisch qua smaak. Al begrijpen we allebei niets van de Nederlandse scene van dit moment en voeren we hiphop aan fikkie. Maar klassiek, jazz, punk, rock, funk e.d.... Het wordt hier allemaal gedraaid. Ik heb mijn persoonlijke dj :flirting:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Tobbert schreef:

Helemaal eens!
En lees ik nou goed dat hij nog 2 kinderen heeft waar hij ook niet zijn verantwoordelijkheid voor neemt? O_O
lollypopje schreef:
08-11-2019 17:13
Vandaag mijn laatst afspraak met peut gehad. het was vooral afrondend, weinig meer te bespreken. Het gaat best goed nu, een jaar later.
Ik had dan ook niet verwacht dat ik me opeens emotioneel zou voelen toen ik weer buiten stond. Dat overviel me echt even.

Dat is een goed teken denk ik. Dat betekent dat het je heeft geraakt en dat het impact heeft gehad. Dat was de bedoeling. En als het nu voelt alsof je weinig meer te bespreken hebt dan ben jij dus net zo hard gegroeid als de impact die het gehad heeft.

Mooi :thumbsup:
SHIFTY schreef:
08-11-2019 22:32
Dat is een goed teken denk ik. Dat betekent dat het je heeft geraakt en dat het impact heeft gehad. Dat was de bedoeling. En als het nu voelt alsof je weinig meer te bespreken hebt dan ben jij dus net zo hard gegroeid als de impact die het gehad heeft.

Weer mooi verwoord van onze Gele :bigkiss:
SHIFTY schreef:
08-11-2019 22:32

Dankjewel Geeltje 💋 Besefte me vandaag ook wel hoeveel er is gebeurd en hoe ver ik ben gekomen dit jaar.

Ben er nog niet, maar daarvoor is weer andere hulp in afwachting.
Maar ik ga niet zeggen dat het goed gaat komen, want goed is het al. Get gaat gewoon nog beter worden 😊

En nu ga ik slapen, want ik ben een beetje moe :P
lollypopje schreef:
08-11-2019 22:44
Dankjewel Geeltje 💋 Besefte me vandaag ook wel hoeveel er is gebeurd en hoe ver ik ben gekomen dit jaar.

Ben er nog niet, maar daarvoor is weer andere hulp in afwachting.
Maar ik ga niet zeggen dat het goed gaat komen, want goed is het al. Get gaat gewoon nog beter worden 😊

En nu ga ik slapen, want ik ben een beetje moe :P
Goede instelling Popje!
Slaap lekker lieverdje.
Ik zit nog even na te genieten van een heerlijk bezoekje aan 2 lieve vriendinnen. Mooie mensen in je leven geven zoveel energie!
Dap, het is van alles wat eigenlijk op dat festival. Een podium is vooral de wat oudere bands, het andere podium is meer hedendaags, Nederlands en zo. Ik ga echt voor het hoofdpodium :proud:
afgelopen jaar ben ik niet geweest, het is ook echt afhankelijk wat de line-up is. Het jaar dat ik ben geweest, stond oa Doe Maar op het podium, Roger Hodgson van Supertramp, the Pretenders. Ik ging vooral voor de eerste 2.

Ik zou echt niet zonder muziek kunnen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven