Six met de knussels ❤.
woensdag 11 september 2019 om 19:19
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)
Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic
.
* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!
.
Lees hier het ontstaan van dit topic!
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)
Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic
* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!
.
Lees hier het ontstaan van dit topic!
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-09-2019 08:53
20.63% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
donderdag 7 november 2019 om 21:06
Nog gefeliciteerd met je verjaardag, BM!
En ik zou het ook voorzichtig brengen. Man ook, die kwam vragen wat er aan de hand was toen ik geschrokken ... ehm ... keihard in lachen uitbarstte. Zegt hij: ja, anders is het zo zielig, blijft hij zuigen en komt er niets meer uit.
Heel veel succes met jullie sollicitatiegesprekken, Fladder en Lady!
En ik zou het ook voorzichtig brengen. Man ook, die kwam vragen wat er aan de hand was toen ik geschrokken ... ehm ... keihard in lachen uitbarstte. Zegt hij: ja, anders is het zo zielig, blijft hij zuigen en komt er niets meer uit.
Heel veel succes met jullie sollicitatiegesprekken, Fladder en Lady!
vrijdag 8 november 2019 om 10:17
vrijdag 8 november 2019 om 10:56
Wat gaaf! Ik had tot Beste Zangers nog nooit van haar gehoordlollypopje schreef: ↑08-11-2019 10:03Yes, ik ga naar Floor Jansen. Kaartjes voof haar net aangekondigde 10e concert. Zo blij![]()
vrijdag 8 november 2019 om 11:01
En met jou heel veel mensen en door die mensen zijn alle concerten zo snel uitverkocht opeens
Ik was als tiener een metalhead en fan van After Forever en Nightwish
Moet wel bekennen dat ik laatste jaren minder heb gevolgd, vooral omdat de tweede zangeres van NW ruk was. Maar blij dat zij daar nu zingt, ze is zooo
Ben haar door Beste Zangers weer meer gaan volgen. Wel grappig ik had wel gehoord dat er een Floor mee deed, maar totaal niet bij stilgestaan dat zij dat kon zijn
En Henk Poort is mijn jeugdsentiment, dus hem als gast is geweldig
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
vrijdag 8 november 2019 om 11:10
Dat je naar een heel GEHEIM concert gaat. Gaaf!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 8 november 2019 om 11:12
Ik ga vaak 'alleen' naar concerten. Dan staat er een mooie man te mixen. En die schoonheid laat me dan ook nog eens gratis langs de zijdeur binnen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 8 november 2019 om 11:20
Dat doe je goed Blond
Ik doe veel alleen, maar concerten eigenlijk nooit. Ik ga sowieso niet heel vaak, want kost altijd een hoop energie. Maar sommige dingen zijn te tof om niet te doen
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
vrijdag 8 november 2019 om 11:30
Jij speelt vals
Ik ga bijna nooit naar concerten. Redenen:
Afstand, geld, niet alleen willen, andere smaak dan meeste vrienden, niet snel genoeg om te bestellen, ow ja en energie tekort.
Er zijn een paar waar ik over een paar obstakels zou willen stappen. Al heb ik geen honderden euro s voor welke artiest of band dan ook over. Dan komt er toch eerder laminaat zeg maar.
Je zou er een project van kunnen maken
vrijdag 8 november 2019 om 11:35
vrijdag 8 november 2019 om 11:54
vrijdag 8 november 2019 om 11:58
@BM eerst wist ik niet of ik pb had, want geen '1' en nu weet ik het niet, omdat die stomme '1' maar niet weg gaat
Maar je hebt pb terug
Ja, sommigen zijn zelfs nog ver daar boven, dat gaar mij ook ver. Dit concert is gelukkig nog geen 40, wat ik een redelijk bedrag vind
Maar je hebt pb terug
Ja, sommigen zijn zelfs nog ver daar boven, dat gaar mij ook ver. Dit concert is gelukkig nog geen 40, wat ik een redelijk bedrag vind
vrijdag 8 november 2019 om 12:01
ik ga nog niet naar Coldplay al geef je me 100,-
mijn duurste concert waren the Eagles, rond de 80,-
Verder geef ik wel rond de 100,- uit voor een meerdaags festival. Bij jou in de buurt is een tof festival BM!
Nog gefeliciteerd trouwens, fijn dat Lenette zo tof was
Lady en Fladder. succes!
mijn duurste concert waren the Eagles, rond de 80,-
Verder geef ik wel rond de 100,- uit voor een meerdaags festival. Bij jou in de buurt is een tof festival BM!
Nog gefeliciteerd trouwens, fijn dat Lenette zo tof was
Lady en Fladder. succes!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 8 november 2019 om 12:10
ik vond ze wel 80,- leuk en heb er ook echt geen spijt van dat ik toen ben gegaan. Was het geld meer dan waard.lollypopje schreef: ↑08-11-2019 12:03@Roosje Ik wilde misschien naar de The Eagles, tot ik de prijs zagIk vind ze wel leuk, maar geen 80 euro leuk
![]()
Er zijn best veel artiesten die ik graag nog zou zien, maar waar ik ook geen 80,-/100,- voor over heb
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 8 november 2019 om 12:11
Fijn dat het zo tof was. Dan is het het zeker waard
vrijdag 8 november 2019 om 12:45
Rosa, haha ieder zijn / haar smaak.
Eagles zou ik geen kaartje voor kopen.
Het is niet alleen kosten voor het kaartje. Treinreis, soms kan ik niet eens meer thuis komen dus overnachting. Eten en drinken. Dan loopt het dusdanig op dat het uit balans is. En dan zijn er hier in huis nog wel dingen die eigenlijk al jaren vervangen moeten worden.
Maar wat ik al zei, ik ga nou niet perse ongelukkiger dood omdat ik nooit naar een groot concert ben geweest.
Welk festival bij mij in de buurt? Schipborg/Zeegse of bij Dwingeloo?
( verder geen idee welke er hier zijn)
Eagles zou ik geen kaartje voor kopen.
Het is niet alleen kosten voor het kaartje. Treinreis, soms kan ik niet eens meer thuis komen dus overnachting. Eten en drinken. Dan loopt het dusdanig op dat het uit balans is. En dan zijn er hier in huis nog wel dingen die eigenlijk al jaren vervangen moeten worden.
Maar wat ik al zei, ik ga nou niet perse ongelukkiger dood omdat ik nooit naar een groot concert ben geweest.
Welk festival bij mij in de buurt? Schipborg/Zeegse of bij Dwingeloo?
( verder geen idee welke er hier zijn)
vrijdag 8 november 2019 om 12:48
Heeel erg mosterd, maar nog gefeliciteerd BM!
En goede berichten uit sollicitatieland, wat fijn!
Ik heb wel goede voornemens om concerten te bezoeken. Ik heb het een paar keer gedaan in mijn leven, en zo leuk. Maar ik ben er te weinig mee bezig, terwijl ik het wel leuk vind. Alleen artiesten die ik écht gaaf vind trouwens, dus zou niet zomaar wat doen.
Wel een ander goed voornemen (dat ik volgens mij hier eens heb geroepen) waargemaakt: een keer een Thaise massage ondergaan. Check! Weliswaar nog de softe versie (kan vrij pittig zijn), maar zéker voor herhaling vatbaar. Er zat zoveel stress in mijn lijf dat ik de dag erna helemaal uitgeput was. Zo'n massage is niet alleen heel ontspannend maar ook goed voor je gezondheid. Fijn.
En had deze week een paar schoenen aan die ik heel weinig draag (maar super mooi) en kreeg direct allerlei complimentjes.
Ook vaker doen dus. Was ook een goed voornemen dat ik hier of op een ander topic had genoemd.
En goede berichten uit sollicitatieland, wat fijn!
Ik heb wel goede voornemens om concerten te bezoeken. Ik heb het een paar keer gedaan in mijn leven, en zo leuk. Maar ik ben er te weinig mee bezig, terwijl ik het wel leuk vind. Alleen artiesten die ik écht gaaf vind trouwens, dus zou niet zomaar wat doen.
Wel een ander goed voornemen (dat ik volgens mij hier eens heb geroepen) waargemaakt: een keer een Thaise massage ondergaan. Check! Weliswaar nog de softe versie (kan vrij pittig zijn), maar zéker voor herhaling vatbaar. Er zat zoveel stress in mijn lijf dat ik de dag erna helemaal uitgeput was. Zo'n massage is niet alleen heel ontspannend maar ook goed voor je gezondheid. Fijn.
En had deze week een paar schoenen aan die ik heel weinig draag (maar super mooi) en kreeg direct allerlei complimentjes.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
vrijdag 8 november 2019 om 12:51
Wat voor muziekstijl is dat Dolfijntje?
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
vrijdag 8 november 2019 om 12:57
Boodschappen in huis. Keurig ingeslagen. Mandarijnen, eten om te koken.
En lekkere glutenvrije crackers ( brood is bijna nooit lekker, behalve afbak maar dat is echt veul te duur) wel wat duurder maar jummie, roomboter, en pure hagelslag.
Ik dacht, fuck it, ik moet eten, dan maar iets wat ik echt lekker vind, ook al is het duurder.
Zoon is er niet maar ik verwacht nog wel een rekening van zijn vader...
Waar ik nog niet goed overuit ben wat ik daar dan mee moet/ wil doen.
Als ex nou zelf altijd keurig had betaald, betaald had wat hij beloofde te betalen enz dan was het simpel en maakte ik met alle liefde geld over.
Maar dat deed hij dus 14,5 jaar lang niet.
Mij redelijk vaak in een lastige financiële positie gebracht. Zoon is nooit iets te kort gekomen maar niet dankzij hem zeg maar.
Aan de andere kant, ik krijg KGB voor zoon dus hoor ik ook gewoon te betalen en bij niet betalen doe ik hetzelfde als ex. Al hebben zij wel 2 inkomens en het echt veel beter dan ik.
Dat hij ook eens merkt wat een puber kost.
Ik ben er nog niet overuit.
Sommige dingen lopen automatisch, mobiel, zakgeld, sport, rekeningen van school komen automatisch bij mij, kleedgeld.
Het zou dan gaan om eten, kapper, extra dingen, extra stroom, water, gas enzo. Bezoek aan zijn opa en oma over een week. Verzorgingsproducten (lees: veel axe en haarstyling producten
)
En lekkere glutenvrije crackers ( brood is bijna nooit lekker, behalve afbak maar dat is echt veul te duur) wel wat duurder maar jummie, roomboter, en pure hagelslag.
Ik dacht, fuck it, ik moet eten, dan maar iets wat ik echt lekker vind, ook al is het duurder.
Zoon is er niet maar ik verwacht nog wel een rekening van zijn vader...
Waar ik nog niet goed overuit ben wat ik daar dan mee moet/ wil doen.
Als ex nou zelf altijd keurig had betaald, betaald had wat hij beloofde te betalen enz dan was het simpel en maakte ik met alle liefde geld over.
Maar dat deed hij dus 14,5 jaar lang niet.
Mij redelijk vaak in een lastige financiële positie gebracht. Zoon is nooit iets te kort gekomen maar niet dankzij hem zeg maar.
Aan de andere kant, ik krijg KGB voor zoon dus hoor ik ook gewoon te betalen en bij niet betalen doe ik hetzelfde als ex. Al hebben zij wel 2 inkomens en het echt veel beter dan ik.
Dat hij ook eens merkt wat een puber kost.
Ik ben er nog niet overuit.
Sommige dingen lopen automatisch, mobiel, zakgeld, sport, rekeningen van school komen automatisch bij mij, kleedgeld.
Het zou dan gaan om eten, kapper, extra dingen, extra stroom, water, gas enzo. Bezoek aan zijn opa en oma over een week. Verzorgingsproducten (lees: veel axe en haarstyling producten
vrijdag 8 november 2019 om 13:01
Ow ja! Vaak geweldige line up En Goed te betalen, tenminste kwaliteit /prijs verhouding is goed.
Afgelopen jaar wilde ik maar mijn toenmalige vriend zat in een obsessief sparen fase dus alles was te duur...
En zijn favo artiesten speelden niet op dezelfde dag dus moest hij 2 keer..
Dus niet geweest. En ik heb geen vrienden die zoiets tof vinden. Ik ben in bijna alles buitenbeentje bij vrienden
Jij wel geweest?