Six met de knussels ❤.

11-09-2019 19:19 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic!

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-09-2019 08:53
20.63% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Oudblond schreef:
05-11-2019 09:55
Ik ben dan weer zo pragmatisch dat ik gewoon bel en vraag hoeveel knippen en stylen kost. Wel met mijn charmantste accent. ;-D
Haha, uiteraard ook gedacht maar ik was bang dat Ed zelf op zou nemen...
Helemaal bijgelezen, dat was even een klus zeg. Hallo allemaal!

Coco, fijn je weer te lezen, zoals altijd :hug:

Benmama ook een :hug:

Shifty, ook fijn jou weer te zien. Dappere poging, helemaal met je eens, maar gaat helaas niks uithalen ben ik bang.

Oudblond gefeliciteerd met de bestelling van jas en vaatwasser :cheer2: ik hoop dat ze allebei goed gaan bevallen!

Hier helemaal klaar met mijn vorige werk, ook al word ik deze maand nog doorbetaald. Pasje en spullen ingeleverd en afscheid genomen en alles.
Gisteren gehoord dat ik via een uitzendbureau voorgesteld zal worden voor een erg leuke, maar tijdelijke, functie. Ik verwacht dus vandaag wel een telefoontje. Leuk spannend... maar hoe moet het dan met al die leuke klusjes die ik voor mezelf bedacht had voor als ik werkloos zou zijn? :@@:
The owls are not what they seem
Daar komt dus mogelijk alsnog niets van, Lady *grijns*
Tof dat het zo snel gaat!

En Blond, eindelijk een vaatwasser vandaag, succes! :cheer2:
SHIFTY schreef:
05-11-2019 09:41
:bigkiss:
:bigkiss:
Lady, lief van je! :lips:
Lady, lief en thanks

Hoop dat je je leuke dingen doen als ik werkloos ben ff uit moet stellen.
En je dan daarna net genoeg tijd krijgt om ze te doen maar niet te lang thuis zit tegen je zin.

Coco.... Blijven hoor, erg fijn je weer te lezen! ( maar doe wat goed is voor je!)

SHIFTY, we kennen elkaar niet echt maar waardeer zo jouw humor!

Gisteren met Petrus en zaklamp voor Yas moest ik hardop om lachen
:flirting:
Thx lady en bm :flirting:
Dag liefkes,

*Tromgeroffel*
Geleverd door 2 meneren die geen stem hadden. Ding in de keuken ander ding opgepakt en weg. Serieus er kwam geen woord uit, zelfs geen gedag! Heel bizar.
Maar ding op z'n plek, aangesloten, getest..... Hij doet ut! Morgen nog even een boortje halen om de voorkant er ook weer op te kunnen schroeven en mijn keuken is weer zijn strakke zelf!
Meteen een heerlijke ovenschotel in elkaar gedraaid waar ik 4 pannen en tig andere toestanden voor vies maak. En dat staat nu allemaal vanzelf schoon te worden omdat 'Victoire' het werk doet!
Jas ook binnen. Prachtig! Alleen had ik een s besteld die overal beetje ruim zit behalve in de schouders, daar is het 'net aan'. Morgen mezelf even in 'werktenue' hijsen en kijken hoe de mantel voelt over een jasje heen. Maar Yeey wat een mooie mantel. Man noemde me zijn fee'tje :$
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Dat afsluiten klinkt heel heilzaam Lady. En tijdelijk zou ik in jouw omstandigheden eigenlijk wel fijn vinden. Even onder de pannen maar nog geen langlopende verplichtingen. En die leuke dingen? Die voelen nog leuker als je zelf ook weer lekkerder omringd bent! :bigkiss:
Geen spannend verhaal dit keer Blond?
Valt me wel tegen.
Verzin anders even wat haha.
:yes: :cheer2:
Jij hoeft niet meer af te wassen Olle Grieze!!

Jas, zou gaaf zijn als die past!
Alleen feetje of goede fee, ofzo? |-)

Geniet je verder ook van je weekje vakantie?
Woeiiii, fijn dat hij er nu ook echt in zit!
Hier geeft de vaatwasser nu ook kuren, bij het afpompen. :facepalm: Ik hoop maar dat hij het nog even uithoudt tot we weer geld hebben om een nieuwe te kopen.
Victoire :cheer2:

Hier een moe, maar heel blij Popje 😊
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Zwaar irritant. Eerst geen 1tjes als je een pb hebt, nu wil hij niet meer weg terwijl ik Sjoerd allang heb teruggebonsjoerd.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Vandaag mijn verjaardag.
Zoon kwam langs! Heel erg blij mee!
Het was fijn, gezellig en goed!
Hij blijft minimaal 2 maanden weg. Dat is wel ff slikken.
Paar kaartjes, Oa een hele lieve van mijn ex vriend. Het is nu ruim een maand echt uit en elkaar niet meer gesproken. Kaartje was een verrassing.. Een leuke, lieve!
Van mijn schoonzus kreeg ik een enorm boeket bezorgd!
Van beste vriendin 2 vouchers om ergens te wandelen en heerlijk uitgebreid te lunchen. Fijn!

Naar Lenette van Dongen geweest. Ik heb genoten al zaten er ook best confronterende stukken in.
Zoon vond er echt geen reet aan :hihi:
Wat een bejaarden humor zeg...
Hij was ook wel echt verreweg de jongste..

NU moe...
Fijn dat het zo'n goede dag was, BM, en natuurlijk van harte gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd BM! Fijn dat het een goede dag was!
Gefeliciteerd lieve BM. Wat fijn dat je zo'n heerlijke dag hebt gehad 💋
Thanks lady s

Vanmorgen om 9:00 afspraak met MDL internist. Gewoon controle, niks bijzonders. Bijna alle bloedwaardes waren goed, behalve vitamine D en ontstekingswaardes. Laatste is al jaren. Geen idee waarom.
Ik kreeg recept mee voor vitamine D. Helaas geen reisje naar de zon :P
Om 9:04 stond ik aan de balie van de ziekenhuisapotheek. Dit moet een record zijn!

Toen was er iets grappigs. Ze controleren altijd in je dossier of een nieuw medicijn wel samen kan met medicatie die je al gebruikt.
De vitamine D heeft invloed op mijn borstvoeding! Mijn wat? Uw borstvoeding. :O
Uhhh ik ben 48 en mijn zoon is 15.!
Hoe ga ik hem dit vertellen? :rofl:
Iemand tips? Zal ik het voorzichtig brengen? Of gewoon cold turkey stoppen met de borstvoeding?

Ik heb dus nooit borstvoeding gegeven. Als eerste kwam er letterlijk geen druppel uit. En ten tweede was zoon 9 weken te vroeg, enorm veel stress en zorgen dat ik borstvoeding geen prioriteit vond.

Ik kan het laten verwijderen bij mijn eigen apotheek. Deze niet kloppende info.
Maar eigenlijk is het ook wel leuk om te laten staan. Ben ik ik 78 en krijg ik te horen dat medicijn wel invloed heeft op de borstvoeding :rofl:
@BM :rofl:

Ik denk dat je hem dit nieuws het beste heel voorzichtig kunt brengen. Laat hem eerst even op de bank zitten en zorg dat hij op dat moment steun heeft van een goede vriend die er bij is :proud:
BM nog gefeliciteerd met je verjaardag. Fijn dat het een mooie dag is geweest.
Wat betreft je laatste bericht ben ik het eens met Lolly. Heel voorzichtig brengen hoor :P

Olle Grieze ben je al bij de kapper geweest? Ja ik ben van lang naar kort gegaan en van blond naar donker. Is nu 3 weken geleden en sommige mensen herkennen me nog niet. Dat is soms heel handig :)
En eindelijk weer een vaatwasser. Dan heb je nu echt vakantie.

Lolly wat een mooie jas. En leuk om een paar berichtjes eerder te lezen dat je een blij popje bent/was.

Ik heb vandaag eindelijk mijn interne sollicitatie de deur uit gedaan. De bevestiging is binnen, nu hopen dat ik op gesprek mag komen. Pfff vind ik ineens toch spannend :$

Verder een zwaai aan alle andere mensen.
Ik mag op sollicitatiegesprek :cheer2: :cheer2: :cheer2:

Ik hoop zo dat ik deze baan krijg, het is echt de juiste functie op het juiste moment voor mij. Maar ja, er zijn natuurlijk meer kandidaten....

Ha BM kun je alsnog borstvoeding gaan geven! Cool!

Oudblond hoe bevalt de jas?
Gefeliciteerd Lady :thumbsup:
Lady, Top!
Ik duim voor je!

Fladderak, en voor jou ook!
Ik ben vreselijk mosterd maar Gefeliciteerd BM! Top dat je zo'n goede dag hebt en fijn om weten dat de borsten het nog doen :D

En wat een goede berichten lees ik! Lady en Fladder ik duimduimduim!
En nee nog niet bij de kapper geweest :$ De jas is prachtig maar wat krap in de schouders dus ik ga een maatje groter bestellen en de taille laten innemen door de kleermaker. Duimduimduim!

Vandaag ben ik per trein al in Rome, Parijs en bij oma geweest! Ben op aan het passen bij mijn kleine grote vriend die veel fantasie bij de treinbaan heeft :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven