Six met de knussels ❤.

11-09-2019 19:19 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic!

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-09-2019 08:53
20.63% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Gefeliciteerd met je nieuwe werk, Lady!

Maman was ... Maman. Volgens mij was ze zo uniek dat ze met geen mogelijkheid zo omschreven kan worden dat ze volledig tot haar recht komt. En toch lukte en lukt het Blond om ons te laten merken hoe mooi ze was :heart:

Met die cijfers kan het vast nog goed komen BM, als hij heel hard zijn best gaat doen en om hulp durft te vragen. Je zoon komt over als een verstandige knul, dus dat doet hij vast.
Zo'n dure Dyson is die zijn geld echt waard dus?

Hier ook op zoek naar een nieuwe stofzuiger.
Groot huis, 2 katten, en over een tijd een kruipend kind in huis.
Gladde vloeren, stoffen bank, en kleed op de grond bij de bank.

Maman :heart:
Maman is uniek :heart:

Lady een nieuwe baan! Gefeliciteerd!! :cheer:

Gesprek ging aardig. Afgesproken dat ik nu een maandje stop met de hormoontherapie om te kijken wat dat voor me doet. Een boel klachten zullen wellicht ook wel overgang zijn maar dat weet ik pas als ik het probeer. Mocht het nodig zijn kan ik de boel weer oppakken. Ook nog een longfoto gehad vanwege een stuk achter mijn schouderblad waarvan ik al vermoedde dat het bestralingsschade was (kramp o.a.) en dat zag er ook goed uit. Vooralsnog tevreden dus.
There is always something happening, and it's usually right now
@Grobje Fijn dat het een goed gesprek was en dat de arts met je meedenkt :)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Grobje... Dat klinkt best goed!
Fijn dat je dit af kunt strepen.
NU hopen dat een maand stoppen duidelijkheid geeft.
Grobje: Fijn dat je even kan stoppen met de meds en zo kan uitzoeken of je bijwerkingen verminderen. Ik hoop het voor je!

Stofzuigerzoekertjes: collega heeft de Dirt Devil Blade 2 DD778-1 - 2-in-1 Steelstofzuiger en is daar erg tevreden over. Hij kost ongeveer 200 euro.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
benmamma schreef:
13-11-2019 08:20
Grobje... Dat klinkt best goed!
Fijn dat je dit af kunt strepen.
NU hopen dat een maand stoppen duidelijkheid geeft.
Ja, dat vond ik ook best lekker klinken.
Nu inderdaad kijken wat het gaat doen, ik hoop een heleboel!

Hoe is het met jou? Wil het een beetje allemaal? :hug:
twilight84 schreef:
12-11-2019 22:52
Zo'n dure Dyson is die zijn geld echt waard dus?

Hier ook op zoek naar een nieuwe stofzuiger.
Groot huis, 2 katten, en over een tijd een kruipend kind in huis.
Gladde vloeren, stoffen bank, en kleed op de grond bij de bank.

Maman :heart:
Lichtje: Die Dyson is echt wel goed. Maar ik heb nu ook een robotje die het heel goed doet, hij lijkt het kattenhaar wel 'aan te zuigen'! Dus de Dyson is hier nu nog maar 1 keer per week in gebruik voor onder de bank en in de kleine hoekjes. Het botje zet ik dagelijks aan als ik van huis ga. Hij doet er vrij lang over maar gaat dan ook in 3 richtingen over de hele vloer en neemt de koeienvellen die ik heb liggen ook goed mee. En hij schudt heel sexy met zijn kontje als hij manouvreert om in zijn dockingstation onder de kast te gaan laden
Stofzuigers, mijn kennis daar over stopt bij de wetenschap dat ik er één heb :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
13-11-2019 17:28
Stofzuigers, mijn kennis daar over stopt bij de wetenschap dat ik er één heb :P
:high5:
Grobbekuiken_ schreef:
13-11-2019 17:54
Geld overigens voor veel huishoudelijke zaken, al stopt het bij sommigen al bij de kennis dat ik het niet heb :P
Grobbekuiken_ schreef:
13-11-2019 17:54
Geld overigens voor veel huishoudelijke zaken, al stopt het bij sommigen al bij de kennis dat ik het niet heb :P
lollypopje schreef:
13-11-2019 17:58
Ik heb het geluk dat ik een man heb voor al dat huishoudelijk gezemel! Duurt soms even maar dan heb je ook wat :lol:
Oudblond schreef:
13-11-2019 18:00
Ik heb het geluk dat ik een man heb voor al dat huishoudelijk gezemel! Duurt soms even maar dan heb je ook wat :lol:
Nog steeds blij mee?
En man weer aan het bakken? :P
lollypopje schreef:
13-11-2019 17:58
Nog maar een keer dan: :high5:
Heb een bloedhekel aan alles wat met huishouden te maken heeft. Ik doe het, maar mán, met heul veeeeeeeel tegenzin!
Blij met een echtgenoot die er van lijkt te genieten (ja, ja, ik weet ut, koekoek, maar hey! lufhim!) en zo nu en dan inspringt.
Man is ziekgemeld omwille van koorts en snotkop. Ik heb 'luiewijvengewijs' Chinees besteld. Dan kan hij kleine porties opwarmen.
Natuurlijk heb ik uitgebreid met pannen gerammeld al roepende dat zijn eten bijna klaar is! Hij vindt me een lolbroek met goede plannen :yes:
lollypopje schreef:
13-11-2019 18:02
Nog steeds blij mee?
En man weer aan het bakken? :P
Zeker blij mee. Heb maandag wel even een klusjesman ingeschakeld om het frontje er goed op te zetten. Boren in een 'nieuwe' keuken vond hij spannend en had hij al 10 keer uitgetekend en en en.... dus daar heb ik het overgenomen en nu zit alles weer retestrak!
Hij heeft al brood gebakken maar verder niet veel want ziekjes.

*Sorry maar de notificatie doehenie: BM, pb*
Oudblond schreef:
13-11-2019 18:04
Man is ziekgemeld omwille van koorts en snotkop. Ik heb 'luiewijvengewijs' Chinees besteld. Dan kan hij kleine porties opwarmen.
Natuurlijk heb ik uitgebreid met pannen gerammeld al roepende dat zijn eten bijna klaar is! Hij vindt me een lolbroek met goede plannen :yes:
Slim! :lightbulb:

Ahum....
Beterschap Blondman :kiss:
Beterschap voor man Blond 💋
lollypopje schreef:
13-11-2019 18:32
Beterschap voor man Blond 💋
Aan zijn eetlust te zien..... O_O komt dat wel goed!

Zou het zou het? Belangrijke dagen in de impeachment-verhoren van Trump :whistle:
Oudblond schreef:
13-11-2019 18:40

Zou het zou het? Belangrijke dagen in de impeachment-verhoren van Trump :whistle:
Ahhhh hij is "ziek" :P
lollypopje schreef:
13-11-2019 18:48
Ahhhh hij is "ziek" :P
Snottie ja, maar dat ben ik ook. Ik speel maar even mee en hoop dat hij overmorgen niet echt omvalt :D
Oudblond schreef:
13-11-2019 18:40

Het ego van Trump trekt dat echt niet! :rofl: :rofl:

Eetlust is dus nog oké. Mooi!
Stofzuiger..
Ik heb goedkope, eigenmerk van de Blokker.
Gebruik hem elke dag ivm hond. ( dat mijn hond nog geen naakthond is snap ik niet)
Huis van 110 meter. Maar stofzuig boven 2 keer per maand, hond komt daar niet.
Doet het prima. Had na 6 maanden nieuwe stofzuigerzakken nodig. Je zou denken, gewoon bij.. Jawel de Blokker. Niet dus. Dat is toch raar. Huismerk stofzuiger en ergens anders de zakken moeten bestellen.

Ik zou naar Blond luisteren

Als budget het toelaat niet perse voir goedkoopste gaan. Moet ik meestal wel maar het is vaak niet het beste.

Zoon komt morgen eten :cheer2:
Morgenochtend eerst naar de tandarts.
Het is dat ze goed is in haar werk maar anders..
Stelt mij vragen terwijl ze met van alles in mijn mond zit. Dat praat best lastig en Uhhh ik lig er ook net wat te kwetsbaar bij op zo 'n moment.
Ik lig gewoon dubbel! Man leest hier mee en net nadat ik de 'Trumppost' plaatste ging hij heel hard hoesten in de slaapkamer. Ik die kant uit. Hij: 'ik ben echt wel ziek (grijns)'. :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven