smoezen

21-10-2007 00:02 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
NTERNET - provider

De meest gebruikte smoezen van internet providers.

* U zit in een storingsgebied en ik kan u helaas niet verder helpen.

* Er is bij u een storing in het net, morgen is het verholpen.

* Er is bliksem ingeslagen dus het kan even duren

* Er is water in de server gekomen door het noodweer.

* Er zit water in de hub van de verdeelkast door het noodweer.

* Er zit een defect in de schakelkast in uw wijk.

* In de afgelopen nacht is onderhoud uitgevoerd. Helaas is bij een Microsoft Security Update iets misgegaan, waardoor de machine niet meer herstart kon worden. Hierdoor zijn momenteel de sites op deze machine onbereikbaar. Er wordt momenteel aan gewerkt, de machine is op zijn vroegst volgende week rond 12:00 uur weer beschikbaar

* Het netwerk is getroffen door een stroomstoring. Hierdoor is onze primairy nameserver niet beschikbaar.

* Door een storing van onze mailserver werken de nieuwe POP accounts niet meer.

* Door een programmeerfout is onze server weer uitgevallen.

* De routingstoring is voor zover wij dat kunnen beoordelen opgelost. De oorzaak is inmiddels ook bekend, het bleek een kabelbreuk te zijn.

* U nieuwe kabelmodem werk niet met uw huidige netwerkkaart omdat uw netwerkkaart op een andere frequentie werk. U moet een nieuwe netwerkkaart kopen en dat kan u het best bij ons doen.

* Door nog onbekende oorzaak kan er enige vertraging in het POP en SMTP verkeer optreden. Deze vertraging vindt incidenteel plaats, op niet vooraf te bepalen momenten. We zoeken op dit moment naar de oorzaak van dit probleem.

* De mailserver is blijven hangen op een van uw e-mails.

* De mailserver een kan de grote hoeveelheid mails van u niet snel genoeg verwerken en dit resulteert in een lange wachttijd.

* Wegens implementatie van de nieuwe mailserver software kan u geen mail ontvangen.

* Als het is uitgezocht bellen we terug.

* Er staat niets in de computer dat u uw abonnement drie maanden geleden wilde opzeggen

bullet U kan de klantenservice niet bellen omdat u een geheim nummer hebt.
Smoezen waarom ik vaak te laat kom (ik haat te laat komen, en loop dus altijd te stressen omdat ik te laat opsta en ben errug traag irl en de PC staat teveel aan en ik lijdt aan chronisch uitstelgedrag en besluiteloosheid

de portieren van mijn auto zaten dichtgevroren;

de weg was opgebroken

veel toeristen op de weg

ik kon geen parkeerplaats vinden

ik was verkeerd gereden

ik kon het niet vinden, stond ook zo onduidelijk aangegeven!

hahahah Quattro!.

Ik weet van een oud vriend die eens deze smoes heeft gebruikt bij onze concierge van de middelbare school. Je moest een goed verhaal hebben bij te laat komen was de nieuwe regel. Dus hij begint met: Er was eens een gozer die naar school moest. Op weg naar school kwam hij een loslopende olifant tegen die stond te wachten voor de open brug.

Op dat punt lag de concierge blauw van het lachen en liet hem zo doorgaan, redenatie van concierge: Het was een góed verhaal, ongeloofwaardig en niet waar, maar wél goed Geweldige man die concierge, wel in voor een geintje
Bedrijf levert smoezen voor vreemdganger [do 13 sep 2007, 07:14]

Weekendje weg met een nieuwe vlam zonder dat uw partner het te weten komt? Sinds zes maanden biedt het Franse bedrijf Ibila tegen betaling geavanceerde smoezen.

Of u nu een uitnodiging wilt ontvangen voor een niet bestaande conferentie of uw partner zoet wilt houden met gefingeerde hotelrekeningen, Ibila-oprichtster Regine Mourizard regelt het graag voor u.

Voormalig privédetective Mourizard zegt dat haar diensten zijn bedoeld om huwelijken en gezinnen van de ondergang te redden door mannen of vrouwen zonder problemen overspel te laten plegen. De 50-jarige moeder van twee kinderen kwam op het idee doordat ze twintig jaar lang bezig was te voorkomen dat mensen vreemd zouden gaan. ,,En toen dacht ik, 'Wat als ik ze nu gewoon help, op een veilige manier'?"

Mourizard heeft een keer een klant met een nogal bezitterige man geholpen door naar hun huis te bellen en zich voor te doen als een van de leerlingen van de vrouw, die een rijschool had. Ze zei dat ze nog snel een paar lessen nodig had voor haar rijexamen. Geen probleem. De man van de klant haalde zelfs haar auto uit de garage. Deze simpele smoes kostte slechts 19 euro, maar voor meer tijdrovende klussen kunnen de kosten oplopen tot boven de 150 euro.

Het is bijvoorbeeld mogelijk pennen, petjes en t-shirt te laten maken voor de niet bestaande conferentie waar iemand zogenaamd naartoe gaat. In combinatie met bijvoorbeeld gedetailleerde neprekeningen en kado's die via het bedrijf van Mourizard kunnen worden aangeschaft om te voorkomen dat klanten verdachte afschriften thuisgestuurd krijgen, kan een weekendje veilig vreemdgaan aardig in de papieren lopen. Maar je moet wat over hebben voor je huwelijk.

Zo'n 60 procent van de klanten van Mourizard zijn mannen, van wie de meesten in de 40 zijn. Wat vindt haar eigen man ervan als ze vreemde telefoontjes krijgt of een onverwachte uitnodiging? Mourizards echtgenoot vertrouwt haar volledig, zegt ze. ,,En ik vertrouw hem. Ik bedoel, als hij vreemd zou gaan, dan weet ik dat direct."

Bron: de pers
smoezen om geen condooms om te doen :

Zonder condoom! Want condooms is waanzin, je gaat ook geen dure tv kopen en er een plastic zak overheen trekken, of wel? Of naar een heel mooi concert met oordoppen in, doe je toch ook niet? Of als je een heel duur paard gekocht hebt, dan ga je toch ook niet zeggen vanne: “Hehe, stom paard.” Of als er een vriendje belt, weet je wel. Een vriend belt je op en hij zegt, ik kom langs met de auto, en hij komt langs met de auto, je stapt in, en hij neemt je helemaal mee naar Duitsland. In Duitsland kom je aan in München-Gladbach, in een enorme hal. In die hal is Schlager-muziek, meisjes in prachtige kostuums, die dansen, en bloemen overal. En dan wordt er een pul bier voor je neergezet. Dan ga je toch ook geen foto’s van je moeder in dat bier gooien? Nou, daarom ben ik tegen condooms. Net als de paus, de paus is ook tegen condooms, dus de paus en ik zitten op één lijn. Dat is fijn, ik had het er laatst met hem over. Hij zegt: “Hans, wat heb ik er aan als ik niks voel om mijn lul?"”Ik zeg: “Ja, paus, jongen, dat weet ik toch ook allemaal niet.”

Hans Teeuwen, uiteraard.

Een piepklein kaboutertje heeft zich genesteld in mn pisbuis en als ik een condoom gebruik stikt ie.

M'n penis wil de binnenkant van jou *** ook wel eens bekijken! en dat gaat nogal moeilijk met een zak over zijn kop he !!?

Met een condoom bouw je geen weerstand op...

ah als het meisje dom genoeg is beloof je gewoon de volgende ochtend de morning-after-condoom om te doen

Je mag blij zijn dat een geweldenaar als ik überhaupt met je naar bed wil. Benen wijd en niet janken

"ik kan beter geen condoom om doen, straks knapt 'ie en dan heb je het gezeur."

ik las laatst in die "margriet" van jou dat condooms kankerverwekkend zijn.

als je rubber wilt pak je maar een van die neplullen die je hier hebt liggen
Ik had per ongeluk de broek van mijn moeder/vader aangetrokken Daar kwam ik pas achter toen die vlakbij school ineens van mijn kont afzakte. Moest ik weer helemaal terug. Ik kan hier natuurlijk niet in mijn blote gat rondhuppelen!

Ik ben dan wel niet op tijd, maar ik was bijna op tijd. Er kwam hier voor school plotseling zo'n enorme windhoos opzetten dat ik weer helemaal terug naar huis ben gewaaid.

Ik heb een wekker die dieren geluiden maakt, vandaag deed hij een goudvis na.

Mijn moeder heeft m`n wekker weer eens afgestoft, alleen heeft ze ook meteen maar alle knoppen ingedrukt.

Ben ik te laat? Hoe kan dat nu? Dan moet één of andere grapjas alle klokken in ons huis 10 minuten terug hebben gedraaid.

Sorry, er waren een paar jongens in de bus aan het spelen met een laser. Ze schenen in de ogen van de buschauffeur. Die stopte de bus en vergrendelde de deuren en riep de politie waardoor iedereen in de bus moest wachten tot de politie kwam en de jongen meenamen.

De tram had een platte band.
Zielig

Ik heb net een nieuwe wekker gekregen van mijn ouders omdat ik altijd te laat kom. Maar ik snap de gebruiksaanwijzing niet.

Ik lijd aan een erge vorm van besluiteloosheid. Ook vanmorgen wist ik weer niet wat ik moest aandoen.

Ik zat in het verkeerde lokaal omdat ik op het oude rooster keek. Dom van mijn hé.
Sorry hoor, maar ik had vandaag wat typische vrouwenprbleempjes. Ik weet niet of u geïnteresseerd bent in de glibberige details?

Ik droomde vannacht dat ik heerlijk op stap was. Daarom was ik er vanochtend van overtuigd dat het weekend was. Tot ik op de radio hoorde: "dit is het nieuws van donderdag"

Wegens werkzaamheden hebben ze de bushalte een stuk verplaatst! Zonder mij in te lichten weliswaar!

Mijn fietsband loopt langzaam leeg en die moet ik elke keer onderweg oppompen

Neenee, mijn band was niet lek deze keer. Was het maar waar. Nee, ze hebben het hele voorwiel van mijn fiets gepikt vannacht!

Ik heb een tram eerder genomen, maar hij ging de verkeerde kant op.
Donderdag 6 september: Smoesjes

Ambtenaren in de Siberische stad Megion moeten van de burgemeester een lijst met 27 verboden smoezen uit hun hoofd leren. Wie nu nog zegt ´Ik weet het niet, ik was die dag ziek´ of ´Het is nu lunchtijd´ wordt op staande voet ontslagen. De burgemeester wil dat zijn ambtenaren burgers van dienst zijn zonder te zeuren.

Datum | donderdag 6 september 2007
"Ik was blijven steken in het geslachtsverkeer".
Werknemers creatief met smoezen om niet te werken

Onterechte ziekmeldingen en slappe smoesjes. Bijna de helft van alle Amerikaanse werknemers probeert van alles om maar niet te hoeven werken.

'God heeft me niet gewekt' (een werknemer die geen wekker heeft), deze vind ik persoonlijk geweldig

'Ik ben vergeten dat ik vandaag ga trouwen',

Ik gleed uit over een kikker en heb nu rugpijn',

'Ik ben te dik om mijn werkbroek aan te trekken'

'ik ben te dronken om naar kantoor te rijden'. De creativiteit van Amerikaanse werknemers kent nauwelijks grenzen. Ook nat cement, slangen en klopgeesten worden genoemd als excuus.

Breek de week

Het arbeidsethos van Amerikaans personeel holt achteruit. In 2004 meldde 35 procent zich weleens onterecht ziek en dat is dit jaar gestegen naar 43 procent, blijkt uit het onderzoek van de banensite careerbuilder.com onder 2.450 werknemers. Woensdag is de populairste dag om een smoes te verzinnen.

Personeelschefs treden hard op tegen querulanten. Een kwart van de deelnemende personeelchefs zei mensen te ontslaan bij onwettige afwezigheid.

(bron: zibb.nl 6-10-2005)
quote:Nijntje schreef op 21 oktober 2007 @ 01:30:

"Ik was blijven steken in het geslachtsverkeer".
De smoezen TOP 10 :

Wanbetalers zijn heel creatief in het verzinnen van uitvluchten.

Wees op uw hoede als u op de vraag waarom nog niet is betaald een

van de onderstaande antwoorden krijgt !!!

1.'De verantwoordelijke voor de crediteurenadministratie is deze hele week

helaas niet aanwezig. Belt u volgende week zelf terug of zal ik een notitie achterlaten?'

2. 'Er is echt van alles en nog wat mis met wat u geleverd heeft. We hebben een waslijst van klachten. U begrijpt wel dat we die eerst opgelost willen zien.

3. We zitten al een tijd te wachten op betaling door een hele grote klant.

Zodra die binnen is, bent u de eerste...

4. 'We begrijpen uw aanmaningen niet, want we hebben nooit een factuur

ontvangen. Wilt u die alsnog sturen?

5.'We hebben de goederen wel besteld bij u, maar ze daarna nooit ontvangen!

6 .'We hebben nooit opdracht gegeven voor de levering van uw goederen of diensten.'

7. 'Ook toevallig dat u net nu belt! Het bedrag is vanmorgen overgemaakt.

U zult het dus binnen enkele dagen wel ontvangen.'

8 .'Door de toepassing van uw product hebben wij aanzienlijke schade geleden. We overleggen met onze advocaat over eventuele stappen.'

9. 'Wij begrijpen ook niet hoe het komt dat u nog niets heeft ontvangen.

Misschien heeft de bank een fout gemaakt. We zoeken het uit en u hoort nog van ons.'

10.'Wij hebben met een van uw medewerkers telefonisch afgesproken dat er

eerst een creditnota zou komen voor een deel van het bedrag.
Geweldig wat een smoezen zijn er op internet te vinden zeg. Beetje jammer dat de meesten over huiswerk gaan, maar goed.

RELATIES - afspraakje afzeggen

* Ik ben er nog niet aan toe ik vind mezelf nog wat te jong !

* Ik heb je nog geprobeerd mobiel te bellen maar mijn batterijen waren op

* Helaas een andere keer, ik wacht eerst tot mijn moeder het goed vind.

* Sorry, vandaag kan ik niet bij je komen want ik ga winkelen met mijn zus.

* Sorry, mijn vakantievriendje uit Rome komt vanavond langs.

* Sorry, ik moest het afspraakje afzeggen van mijn vriend(in)

* Wat ik je nog wilde zeggen... Ik ben vroeger als man geboren

* Ik voel mij niet zo lekker ik ben een beetje misselijk.

* Sorry, maar ik was gisteren ziek en ik heb moeten overgeven, ik wou wel komen, maar durfde niet, bang dat ik op jou overgaf.

* Sorry, dat ik gisteren niet kon komen, maar mijn nichtje ligt in het ziekenhuis, en ze hebben mij gevraagd, om op mijn neefje te letten

* Ik besefte opeens dat ik helemaal niet hetero ben.

* Mijn ex heeft gebeld en zei dat ik nieuws zou ontvangen over een vriend(in) dus moet ik thuis blijven bij de telefoon

* Sorry, dat ik niet op tijd was maar mijn beste vriend(in) kwam langs en die moest even met mij praten.

* Kwaad zeggen dat je op een andere plaats had afgesproken, en dat je daar minstens een uur hebt staan wachten.

* Sorry, maar ik mocht niet buiten door mijn pa, ik was gestraft, waarom weet ik echt niet.

* Ik had een zakelijke afspraak en dat kon ik niet afzeggen want dan zouden we een smak geld kwijt raken!!!

* Mijn zusje werd plotseling hartstikke ziek en moet ik op haar letten.

* Ik voelde me niet zo lekker, misschien volgende keer?

* Sorry, ik heb je gisteren nuchter gezien dus ik zie je wel weer in de kroeg.

* Sorry, ik heb van die onvoorspelbare woede aanvallen waar ik eerst van af wil.

* Mijn neef zit vandaag op mijn nier te wachten!

* Die ruimtewezens willen graag alleen communiceren met intelligente levensvormen!

* Ah, je hebt met mijn andere persoonlijkheid gesproken!

* Ik herinner me niets meer van voor het ongeluk!

* Was ik even vergeten: ik ben getrouwd!

* Zo'n last-minute geslachtsoperatie scheelt me scheppen geld!

* Zeg zou zelf, ben jij niet een beetje te weinig interessant?

* Ik weet dat wat ik heb, niet besmettelijk is!
Ik heb een nieuwe vriend, en elke nacht is het weer raak. Daarom val ik pas elke nacht om 3 uur in slaap.

Ik moest nog eerst nog beltegoed voor mijn zaktelefoon in de winkel kopen om te om te bellen dat ik te laat kwam.

Ik ben niet te laat, de rest is te vroeg!
Smoesjes

Om de één of andere reden moet elk feestje in Nederland verpest worden met eten. 'Fijn dat je er bent, ik hoop dat je dik wordt', is blijkbaar het idee. Ook collega's op het werk trakteren nooit op afvalpillen, terwijl dat toch zoveel fijner zou zijn dan taart.

Op al die momenten moet je terugvallen op het belangrijkste wapen van de ana: smoesjes. 'Nee dank je, ik probeer af te vallen' wordt door de vetpolitie niet meer als smoes geaccepteerd. Je BMI zakt onder de 16 en ineens probeert iedereen je vet te mesten.

Goede smoezen ('ik ben vegetariër, allergisch) raken op. Zelfs de stomste collega gaat je op fouten betrappen als je op een gegeven moment allergisch voor gluten, melkeiwit, soja, alcohol en vlees zegt te zijn.

Zelf gebruik ik daarom extreme smoezen: wel beleefd, maar niet zo beleefd dat ze uitnodigen tot discussie. Tussen de haakjes kun je de situatie invullen.

- Mijn God, de almachtige Zephuron, verbiedt het eten van (kaasblokjes) op (dinsdag)

- Weet je niet dat ze kinderen vermoorden om (pringles) te kunnen maken?

- Nee, je moet nooit (vast voedsel) eten als Jupiter in conjunctie staat met Boogschutter.

- (Planten) zijn vriendjes - geen voedsel!

- Probeer je me te vermoorden?!?!?! (Sla dienblad uit haar handen, en ren gillend rond met je handen op je hoofd. De truuk is om daarna zo lang buiten adem te zijn dat je niet uitlegt wat nou het probleem was)
10 Smoesjes om onder de kerstdiner uit te komen!- Ik ben vanmorgen met mijn blote voeten op een kerstbal gaan staan.

- De hond heeft mijn nette kleren ondergepiest.

- Ik heb me vorige week bekeerd tot de Islam.

- Ik ben allergisch voor naaldbomen.

- Ik heb de kerstcadeaus in de trein laten liggen.

- Heb ik niet verteld dat ik veganistisch ben?

- Ik heb koorts (thermometer (niet te lang) bij gloeilamp houden) .

- Ik kan niet komen, moet het hele weekend zelf voor kerstman spelen.

- Ik ben dit jaar vrijwilliger bij de Depressielijn.

- Oma kan toch niet tegen al die drukte, dan blijf ik dit jaar wel weg.
Ik zag dat je gebeld had, maar ik ben in slaap gevallen op de bank....
Smoesjes van vriend als ik hem op een feestje probeer over te halen met me te dansen:

- Dit is geen leuk liedje.

- Dit liedje is te snel/langzaam.

- Ik heb net een biertje.

- Ik heb mijn drankje nog niet op.

- Mijn biertje moet eerst even zakken.

- Ik zal 'straks' met je dansen (rekbaar begrip).

- Er komen zo hapjes.

etc etc......
Ik vind hier dingen van.
sabel en wat als hij gewoon zou zeggen: ik heb geen zin om te dansen?
En wat als hij heeft beloofd die avond te zullen dansen en van tevoren zelfs wat rock&roll-pasjes geoefend heeft? We kunnen best een aardig choreografietje dansen met het nodige gooi- en smijtwerk erin. Op zo'n bruiloft lijkt het best wel wat . Vriend vindt het leuk. En dan is er eindelijk gelegenheid om het geleerde in de praktijk te brengen, komt hij met die smoezenwinkel aanzetten. Dan heb ik wel een beetje de pee in hoor. Na 1 á 2 nummers liggen we trouwens toch op apengapen, dus het is niet zo dat hij van mij de hele avond de dansvloer op moet.

Het valt me op zo'n avond vaak op dat ik niet de enige ben met een man met dansvrees. Meestal staat de dansvloer vol vrouwen, en de mannen blijven veilig achter hun biertje plakken.
Ik vind hier dingen van.
SMOEZEN

(MARIAN VAN GOG/CHRIS KOERTS/GERARD KOERTS/AB TAMBOER)

Solist: Willem de Groot

Willem: Ik heb een ongelofelijk talent

Ik weet me steeds als allerbeste ergens uit te kletsen

M'n pa zegt: 'Jij moet in het parlement'

Ik heb al jarenlang geen afwas meer gedaan

Als ik de ramen moet lappen, of de aardappels schrappen

Dan roep ik: 'Ja, ik kom eraan

Ik doe het meteen'

Alleen eeeeh…

Koor: Wàt nou alleen…?

Willem: …'k Moet eerst nog ergens heen

Naar buiten met de hond, want die heeft uiensoep gegeten

De bieb in voor een boek waar ik de naam van ben vergeten

En weet je nog, dat gaatje, dat de tandarts bij me vond?

Nou moet ik langzaam fietsen, anders tocht het in m'n mond

Koor: Smoezen! Smoezen!

Allemaal smoezen!

Smoezen, smoezen!

Rótsmoezen! Wéreldsmoezen!

Willem: Ik kan er niks aan doen

De kat in de gordijnen en de hond die heeft m'n schoen

Koor: Hij is een meester in 't verzinnen van meesterlijke smoezen

Hoe speelt-ie dat toch elke keer weer klaar?

Met dat geklets uit z'n nek maakt hij iedereen stapelgek

En hij krijgt alles, alles voor elkaar

Willem: Het is gewoon een kwestie van tactiek

Het lijkt me altijd weer te lukken om m'n snor te drukken

M'n pa zegt: 'Jij moet in de politiek'

Ik heb al jarenlang geen huiswerk meer gedaan

Als ik de auto moet wassen, op m'n zusje moet passen

Dan roep ik: 'Ja, ik kom eraan

Het komt voor mekaar'

Maar eeeeh…

Koor: Wat nou maar…?

Willem: …Er is een klein bezwaar

M'n penvriendin is jarig, dus die moet ik eerst nog schrijven

De trap is pas geverfd, dus ik zal boven moeten blijven

M'n gympen moeten drogen, want die komen uit de sloot

Ik kan me niet bewegen, want de poes ligt op m'n schoot

Koor: Smoezen! Smoezen!

Allemaal smoezen!

Smoezen, smoezen!

Rótsmoezen! Wéreldsmoezen!

Willem: Ik kan dus nergens heen

De cavia is ziek, die laat ik liever niet alleen

Koor: Hij is een meester in 't verzinnen van meesterlijke smoezen

Willem: Mijn computer zit vast

En de hond die heeft geplast

Koor: Dus reken niet op hem met de vaat

Willem: Mijn horloge doet het niet

Hij loopt op zonneënergie

Koor: Dus als het regent, komt hij elke keer te laat

Hij is een meester in 't verzinnen van meesterlijke smoezen

Hij is een meester in 't verzinnen van meesterlijke smoezen

zijn er ook smoezen om onder een bruiloft uit te komen?????????????????????????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven