societatis occultae

18-07-2011 02:20 3085 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het societatis occultae.

Leden:

Elfje26

MrsStanleyWalker aka Wa'k

Idalee

Xalvadora

Dickens

Khemam

Thekla

Mefs

Conundrum

Nerd

DonkeyShot

Ronnie Mitchell

Yellow Love

Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.

Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.

Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Whahahahaha. Bomma zegt altijd, het is een goeie vent, hij bijt nie en is zinnelijk.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Het valt me vooral op dat die kinderen allemaal totaal niet op elkaar lijken. 9 kinderen is voor iedere moeder teveel.

Ai, zegt dat iets over Stan of over jou? Of reken je laarzen, sneakers en pumps niet als schoenen?

Nerd het ís ook heel leuk met mij

Nerd is aan het hengelen!! Ik heb gestaft hoor!! Allemaal staffen!! Mag niet!! Regels lezen!!
Ida, ze vecht wel als een leeuwin voor de kinderen, hoor. (sarcasm)

Heb zo 'n klant, zegt altijd: ik gao voar mien jonk doar het fuur! Zeg ik: Begin maar eerst eens met alimentatie betalen....
is bomma nu eigenlijk jouw bomma of die van Mason? of van Stan? Brutus?
Nerd hengelt wel vaker, als ie langs zijn oma gaat...

Het zegt iets over Stan. zijn overhemden collectie zegt wat over zijn moeder net zoals de kledingcollectie van Mason. Ik ben vrij bescheiden wat kleding betreft. Ik heb meer met auto's. Daar kan ik dan weer helemaal leip van worden. En smeerseltjes.
Bomma is mijn moeder, oma is Stan's moeder. Verschil zit hem in de roots.
poef
Mijn moeder lijkt wel steeds meer op mijn bomma, ze neemt geen blad meer voor de mond, kleedt niks meer voorzichtig in, maar... Hak! Hup, met de botste bijl die ze heeft. Ze noemt de nieuwe vriend van mijn nicht haar oppaskindje, in dr gezicht! Manlief is bijn 20 jaar jonger namelijk, hihi.
Hahaha

Vrouwen van 60-70, die zijn toch een stuk relaxter dan ons jonkies, hebben al veel van het leven gezien, zijn niet meer zo bang.
Tjee, ga je even aan het strijken en de afwas terwijl je man het huisvuil buiten zet. Gaan we ineens aan de filosofie. Die van mij roept altijd dat ie gaat scheiden maar hij gaat maar niet
poef
Heb net ook zitten kijken. Kom ook uit een wijk met veel van dit soort verhalen. Heb later mijn vak gemaakt van proberen dit soort volk uit de shit te houden/trekken. Was er schijnbaar niet voor in de wieg gelegd, I gave up.
Het lukt me wel steeds beter. Ik maak er geen gewoonte van om te pamperen, kan ook niet bij wat ik doe. Vind dat mensen het verdienen om niet als zielig liefdadigheidsproject gezien te worden. Is dus af en toe knetterhard. Soms is het niet anders.
Bomma gaat al met rasse schreden naar de 80, 60-70 dat zijn jonge blaadjes... Zij was ook niet zo vroeg met kinderen krijgen. In haar tijd waren er geen KDV's zegt ze.
Pamperen is je reinste mishandeling, iemand afhankelijk maken van liefdadigheid. Beter leer je ze zelf vis vangen in plaats van een handje ophouden.
Oh van die types die medelijden met je hebben en denken dat ze je wel even gaan redden, nee doe mij maar de zakelijke types, die laten je veel meer in je waarde
wie zit er eigenlijk tussen de kool en prei?

en waarom zit ze daar?
Had net constant de neiging om te te schreeuwen, mens hou nou je grote muil eens een keer en denk ff na. Snap echt dat ze superfrustie van de situatie wordt, maar wat wil je nou bereiken?

*mompelt iets van honing en azijn*

Werk zo nu en dan nog wel met jongeren die een duwtje de goede richting in nodig hebben, en ver weg van hun familie moeten blijven. Beetje mentor idee, en dat werkt vaak beter dan een heel gezin begeleiden. Trekken elkaar te vaak mee naar beneden.
Tussen de kool en de prei? Hier altijd die verrekte houtduiven. Iemand een luchtbuks bij de hand?
nee, wil je je waterkanon terug?
Heel herkenbaar dat pamperen. Ik zeg ook vaak je hoeft niet te komen, je mag. En ik ga niet achter je aanrennen of dingen voor je regelen. Ik help je alleen je eigen weg te vinden. Dat zijn ze vaak niet gewend.
Heb wel een glock, werkt ook prima. Wel een hoop rotzooi achteraf.
Liever rotzooi dan geen prei of kolen. Ik moet ook eten! Stomme vliegende ratten. Geef maar.

Dat waterkanon mag je nog even houden, wie weet wat die buurtjes vanavond in petto hebben.
Oh wacht even nu zijn er drie meisjes in beeld die bijna identiek zijn.
Ach hoe heten die drie ook alweer. De drie Gratieën? Of zoiets? Of de Dubbel D Diva's, de drie Lecolijken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven