societatis occultae

18-07-2011 02:20 3085 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het societatis occultae.

Leden:

Elfje26

MrsStanleyWalker aka Wa'k

Idalee

Xalvadora

Dickens

Khemam

Thekla

Mefs

Conundrum

Nerd

DonkeyShot

Ronnie Mitchell

Yellow Love

Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.

Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.

Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Heb in het verleden veel gedaan in NL op het gebied van partyorganisatie. Waren wilde jaren en ben toen ook wel flink over het randje gegaan. Toch heb ik mezelf hervonden en zo ook nog een tijd goed werk verricht. Alleen kan hubs die tijd niet zo goed plaatsen met de persoon die ik nu ben. In zijn hoofd is het allemaal nog een stuk wilder dan het daadwerkelijk was en is het voor hem makkelijker om mij in de slachtofferrol te zien denk ik. Het is haar allemaal overkomen omdat ze met de verkeerde mensen omging, is beter dan mijn vrouw was een losgeslagen slettebak.

Het gaat idd moeilijk worden om sommige dingen te combineren, gezien zijn werkveld is het uitgesloten dat ik zaken doe met duistere figuren. Maar ik zit nu ook een heel andere kant op te denken en helemaal niet gericht op de horeca. Al zal dat er natuurlijk ook bijkomen.

Ben gewoon een kei in het verzinnen, coordineren en op poten zetten van dat soort dingen, en zou daar graag weer mee aan de gang gaan.Moet zeggen dat die vriend en ik echt een dreamteam zijn op dat gebeid. we kennen elkaar letterlijk vanaf de zandbak en we hebben evrschillende keren samengewerkt. Altijd super. 2 zielen 1 gedachte en er is vertrouwen, wat in dat wereldje zeldzamer is dan een aap met gouden ballen.
Wat een heerlijke verhalen hier vandaag! Hahahahhahah

Khemam wat een leuk vooruitzicht. Gewoon met hubs om tafel en zeggen wat je hier schrijft.

Ik heb vandaag mijn eerste 6 dozen ingepakt. Veel stof gezien...
Mrs ben je wel ingeent tegen tetanus? Ivm Mike tysons beet?
Ja hoor, die is nog geldig van mijn laatste aanvaring met een stoeprand.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Eh, kheman. Aap met gouden ballen. Check. Betrouwbare zakenpartners: vakje leeg.
Met dat soort rand figuren moet je ook niet omgaan Mrs
Khe, nu ben je ouder en wijzer, dan sta je er heel anders in. Het klinkt als een hele mooie kans. Je talenten moet je benutten. Benoem de positieve dingen naar Khepap, en jij hebt net zoveel recht carriere te maken als hem. (zei de single kindloze eind twintiger die alleen rekening hoeft te houden met de andere helft van haar gespleten persoonlijkheid )
Pff, t gaat hier weer een beetje, was net helemaal in paniek. Heb getwijfeld om de psych te bellen, maar die kan nu toch niks doen. Morgen bel ik dat ik eerder terecht wil, gaat niet lang goed zo
In ons geval is het ook wel in ons beiden voordeel om de krachten te bundelen. Hij heeft de zakelijke knowhow om de boel op poten te zetten. Ik heb het netwerk en samen hebben we ongeveer dezelfde visie. Dat ik nooit blindelings op iemand vertrouw mag duidelijk zijn, en dat er duidelijke afspraken op papier moeten spreekt voor zich. Maar ik ga dit niet alleen kunnen doen en hij komt hier vers op het eiland. Beetje de lammen helpen de blinden.

Ik ben een creatief vat. Handen uit de mouwen, geen gelul, omzet! Hij is echt het ondernemertje met de management en bedrijfskunde diplomas op zak. Mooi evenwicht, heb ik in het verleden gemerkt.
Hey wijfie, watskebeurt?
Hi ladies, even bijgelezen. Drieste plannen naast een woest huishouden khemam! Zou er zeker serieus over gaan praten, al dan niet voorzien van uitdagende kledij en beloftes van loon in natura Ben zelf vorig jaar met eigen bedrijf begonnen, naast loondienst (ben ik aan het afbouwen) en ik heb toch echt wel de steun van Charles nodig (hij werkt ook dapper mee naast zijn baan en fungeert als vraagbaak en klankbord). Het is hier ook een heksenketel, loop eigenlijk altijd achter de feiten aan op huishoudgebied maar soi, het zij zo. Kind gaat komend weekend op vakantie en dan ga ik als een bezetene poetsen en dan blijft het schoon!

Ida, hoe ist?
(wattsss) up
De oxa doet goed zijn werk, ben weer rustig hoor, maar was echt even helemaal van slag. Ben net ongesteld geworden en had alweer een drukke dag. Dat zal wel de aanleiding zijn geweest. Heb wat tv gekeken en toen het weer ging ben ik appeltaartjes gaan maken, er kwam ook nog even toevallig een kennisje langs en nu is het weer even goed. Maar morgen dus de psych bellen, want ik heb het gehad dit steeds. Eigenlijk zou ik volgende week terecht moeten maar er was geen plek dus het is pas 8 augustus. Das te lang.
Het huishouden is bij mij ook allang niet meer wat het moet zijn. Zolang ik de enige ben die me er druk om kan maken maak ik me er, eh, niet druk om.

Khe, al enig idee waneer je het met Khepap gaat bespreken? Ben nu wel benieuwd
Idalee wat vervelend! En ook weer ongesteld?! Ben je alweer terug naar de gyn gegaan?

Hoop dat je sneller bij de psych terecht kan!
Nou, heb net het nieuws gebracht tijdens onze middagduik, en wonder boven wonder reageerde hij best positief. Hij wou alleen weten of mijn partner investeringskapitaal had en waar dat geld dan vandaan kwam. En een aantal vragen over zijn vrouw, wat ze hier ging doen en hoelang ze al samen zijn. Is pas begin 2012 maar ga alvast voor mezelf een lijstje maken van places to go and people to see.

Is echt typisch Khepap, wanneer je denkt dat gaaat tie leuk vinden, pooped hij de party en als ik bang ben dat hij het niks vind, is hij nog enthousiaster dan ikzelf.

Mannen!
Zou ze niet kunnen missen!

Ida, hoop dat je snel terecht kan, je bent wel toe aan een beetje binnenrust.
Idalee, schatje toch! Ik hoop dat je wel een beetje kan slapen. Ik ben zo dronken als een kanon nu. Ik ben naar de Roze Maandag op de Tilburgse kermis geweest om Igor te zoeken. Ik heb hem niet gevonden, wel June bugs en Mojito's. Waren heerlijk! Ik heb mijn werk voor morgen niet af, boeien. Ik doe net alsof ik heel druk en onbereikbaar ben morgen. Denken ze dat het heel goed gaat met mijn bedrijven. Is ook wel, dus maakt kein flaus aus.

Huishouden is een weerspiegeling van je geest, huis een zooitje, hoofd een zooitje. Wel vaak kip en het ei verhaal. Ik weet niet wat eerst komt, maar wel hoe een huis in depressie eruit ziet. Maak je daar niet druk over, zolang de afwas niet de straat op vlucht.

Ik heb morgen een kater, James. Draag je mij naar bed....
Iedereen al in diepe rust? Nerd ook? Ik zal ook zo wel in mijn alcoholstupor verdwijnen...

Wel een raar dagje. Eind van de middag stond ik nog met een paniekaanval in de apotheek en toch had ik vanavond ineens het lef om Igor te gaan zoeken in een zee van mensen. Vreemd genoeg ging dat goed. Ik heb Igor overal gezocht, in de draaimolen, het muizencircus, het reuzenrad, het spookslot en in een parkeergarage omgetoverd tot jungle. Ik zag daar wel een zwarte gier en twee ara's, maar ook zij hadden Igor niet gezien. Ik heb het gevraagd aan een schattige vogelspin die even op mijn hand mocht zitten, ook die had Igor niet gezien.

Ik heb heel veel vreemde vogels rond zien lopen, dragqueens, leernichten, potten, tokkies (heel veel), kakkers, security-sukkels die keken alsof ze moesten poepen, te veel birckenstocks en crocs en heel veel roze. Geen Igor.

Toen belandde ik bij een cocktailbar en daar ging het mis ofzo, na die eerste June bug... Ik zat samen met mijn dinnetje op een bankje en toen kwamen er twee mannen naast ons zitten. Was een zeer ruim bankje hoor, ze zaten niet op schoot gelijk. Wij bestelden weer een cocktail en een van hen stond erop om te betalen omdat ze op het bankje hadden mogen aanschuiven. Prima dachten wij, we blijven Hollanders toch? Eind van het liedje zijn we dus straalbezopen naar de taxi's gestrompeld. Dinnetje een telefoonnummer rijker en ik met de slappe lach.

Slappe lach omdat op het eind het gesprek over crocs en birckenstocks ging, weet al niet meer waarom. Ik vroeg aam bachelor no.2 hoe hij dacht over een date die op die dingen aan kwam zetten. Hij heel PC ( ) dat hij dan toch het gesprek aan ging om haar beter te leren kennen... Ik in een deuk natuurlijk en zei dat hij loog... Zit er achter ons een meisje mee te luisteren en die draaide ineens heel boos weg. Had birckenstocks aan. Je kon me wegdragen, en hem ook. Heerlijk, de slappe lach! Oja, ik heb ook een aap gewonnen voor Mason.
Ik ben er nog! Mooie draai aan de dag gegeven!
Zou eigenlijk moeten gaan slapen. Gister ben ik ook al opgebleven tot 4 uur, moet echt mijn ritme veranderen...

Waarom kreeg je een paniekaanval Mrs? Aanleiding? Of komt dat door de medicijnen? Gelukkig heb je het daarna weer naar je zin gehad!

Maak me ook een beetje zorgen om Idalee. Ik hoop dat ze snel hulp kan krijgen. Dat gaat zo niet..........
He, nog iemand wakker!
Wat dat vanmiddag was, geen idee. Ik was nog wel moe van gisteren en ik voelde me ineens niet veilig. En dat ging heel snel van kwaad tot erger. Had er ook met Stan nog over gehad. Er stond in de apotheek nog een psychiatrische patiënt waar het overduidelijk niet goed mee ging. Of het daaraan lag misschien. Die man had het echt overduidelijk heel moeilijk. Maar de deuren waren ook dicht, was tegen sluitingstijd. Pfff, dichte deuren. Dat was wel de druppel, denk ik.
Mmm ja, en als je voelt dat mensen om je heen ook onrustig zijn helpt dat natuurlijk niet!
Ik hoop inderdaad ook dat idalee sneller terecht kan. Het is echt heel naar om zo angstig te zijn. Ik heb dan nog vaak Mason bij me of Stan die ik kan bellen, maar zij niet. Ze moet veel vaker dan ik in haar eentje de angst en paniek te baas worden, dat lijkt me heel zwaar. En dan heeft ze ook nog zo'n stuk verdriet als behandelaar gehad. Ik heb morgen toch een kater en dan ben ik toch werkontwijkend, kan ik beter hier checken hoe het met haar is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven