societatis occultae

18-07-2011 02:20 3085 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het societatis occultae.

Leden:

Elfje26

MrsStanleyWalker aka Wa'k

Idalee

Xalvadora

Dickens

Khemam

Thekla

Mefs

Conundrum

Nerd

DonkeyShot

Ronnie Mitchell

Yellow Love

Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.

Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.

Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Maar het is wel raar dat het in zo'n mensenmassa het dan wel goed gaat. Ik ben blij dat ik met mijn dinnetje mee ben gegaan. Wilde het eerst niet doen en lekker veilig thuis blijven zitten, maar dan had ik een boel lol misgelopen. Woensdag ga ik weer, maar dan met Mason 's middags en met een andere vriendin.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ja dat lijkt me ook zwaar. Maar voor jou niet minder.

Zou fijn zijn als we nu een toverstokje konden gebruiken waarmee we jullie allemaal weer happy and healthy kregen....
Maar hoe is het met jou en met het inpakgebeuren? Wat heeft een mens toch veel troep hè? Is Nerd ook nog ergens gesignaleerd? Of zou hij op vakantie zijn?
Nou het valt mee. Ik woon klein, dus ruimte voor veel troep is er niet en ik gooi veel weg. Het meeste heb ik gekocht toen ik 17 was en is inmiddels 2x verhuist en na 12 jaar wel aan vervanging toe. Heb 6 dozen gedaan vandaag. Denk nog zoiets en dan ben ik klaar. (afgezien van kleding en meubels)
Mefs heeft vast in een of andere antiekwinkel in een afgelegen dorpje in Frankrijk zo'n toverstafje gevonden. En anders neemt ze wel absint mee voor ons, hebben we tenminste één zorgeloze avonf toch.
Nerd heb ik niet gezien nee. Donkey is ook erg rustig de laatste dagen..
hhahahahahahahhaha precies!
Mrs ik ga een poging tot slapen doen. Moet me ritme veranderen!

Slaap lekker. Ik laat james de nachtmerries achter slot en grendel zetten!
Wow dat is netjes! Wij hebben met de verhuizing volgens mij de helft weggedaan naar de kringloop ed. In het vorige huis hadden we wel veel ruimte en dus veel troep. Nu wonen we nog maar in de helft van dit huis en het duurt nog wel even voordat het in zijn geheel bewoonbaar is. Het is echt een meerjarenplan, maar hier gaan we ook nooit meer weg. Hooguit tussen zes planken zegt Stan altijd.
Ik ook. Ik ga Stan trakteren op een oorverdovend snurkconcert, ben ik bang...
Trusten!
Lekker cynisch hhahahahaha! Trusten!
Auw auw auw. Mijn arme hoofd.
Idalee, hoe gaat het vandaag? Heb je wel kunnen slapen?
Hey, ja slapen ging goed, ben ook echt uitgeput. Volgens mij zijn die hormonen toch ontzettende boosdoeners. Ik ben iig niet meer zo bang als de afgelopen dagen. Wat ook raar is dat ik dan het gevoel heb dat mijn hoofd in een vissenkom zit en ik dus heel weinig hoor. Tenminste, ik hoor evenveel, maar het lijkt allemaal heel ver weg. Het zal er wel bijhoren.

Maar nu gaat het weer en ik kan donderdag al terecht bij de psych! Daar ben ik heel blij mee. Straks ga ik sporten en verder lig ik op bed wat te lezen, beetje bijkomen.

Zo te lezen was het een leuke avond op de kermis Goed dat je dat soort dingen blijft doen als mama. Tegen de hoofdpijn kun je het beste nog een cocktailtje nemen
Oh wat ben ik blij dat je zo snel terecht kan zeg!
Tja, Tilburgse kermis en carnaval zijn zeg maar helemaal mijn ding... Roze Maandag is helemaal da bomb met droog weer... Er zijn dan pleinen en straten vol feest, complete dance-feesten op straat, terrasjes... Oja, vergeet bijna de attracties, volgens mij is dat de laatste jaren meer een excuse voor dan de reden van het feest.

Dat vissenkomgevoel ken ik maar al te goed, helaas. Blijven schrijven hier, alles er uit gooien, wij ruimen het wel op, of een van de butlers.
Jaaaaaaa, eindelijk een eind aan deze dag..... Ik word véél te oud om te stappen. Ik ben zo lui als een marmot.
Waar zit iedereen? Het is hier veel te stil. Nou ja, James, mag ik een aperatiefje. Ik lig op de sofa.
3
Zo, ouwe kroegtijger, weer een beetje opgeknapt? En co, gezellig, leeft je tandarts nog? Hoe ist?
Co! Hoe is het? Ehm, neuh. De popcorn was heulemaal nie zo gezellig. De Korte Heuvel was echt da bomb en het Pieter Vreedeplein was wel leuk. Piusplein is mijn publiek niet zo. Maar we zijn op de Heuvel gestrand vanwege de cocktails!
Vrijdag gaan we weer, Latin House feestje en veul cocktails... Zaterdag mag Stan weer en Zondag gaan we samen.
2
Nee, daar was een technofeest op het plein zelf. Maar daar was ik iets te oud voor en ik ben nie zo van techno.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven