sommige forummers

30-03-2009 06:20 1150 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie dat gevoel nou ook,dat sommige forummers hier alleen zitten om mensen af te zeiken/onderuit tehalen? Soms reageer je serieus op iets en wordt daar op gequote met opmerkingen dat ik denk...je doet het alleen om iemand af te zeiken? Zo vergaat mijn zin om hier tijd door te brengen,terwijl ik er zelf heel veel aan heb om hier soms iets te posten,en het fijn vind als iemand iets aan mijn post heeft!
TO, ik schrijf ook heel veel dingen níet op, hoor. Maar krijg ik daar complimenten voor? Nee he? Dacht het niet. Hoor je mij daar over? Ja nu, maar verder? Juist.
Wat ik me hier, en op eigenlijk elk forum, wel 's afvraag is "ben je nou echt zo dom als het achtereind van een varken? Of gewoon zo ontzettend lui dat je zelf niet even nadenkt/googelt?"

Verder blijf ik me verbazen over onderwerpen in culi maar da's meer amusant.
Nou ben nu even meer paars hoor bgb (zie actie van meds)
Voor diegene die hier binnenvallen.

Dit is gewoon gegeit.

Heeft niets met to te maken (die denk ik allang dit topic heeft verlaten)

Had net zo goed een ander topic kunnen zijn.

Op dit moment zijn er enkel hele lieve forummers aanwezig heur.

Die zeiken nooit nieuwelingen af.

(alleen ouderlingen,echt hoor!)
Nou ziet er schattig uit, hahahaha achter die blauwe maskers zitten toch best wel zeer gevoelige types, zo te zien maar he, zie geen groentje daartussen....
ik ben zeker GROEN bia, ik ben de enige vrouw met een zelfgebouwde hybride motormaaier, we stonden vandaag in de RAI
Nee,en dat is best jammer another,

Groentjes zijn hartstikke welkom!
quote:wijnands schreef op 02 april 2009 @ 00:34:

Wat ik me hier, en op eigenlijk elk forum, wel 's afvraag is "ben je nou echt zo dom als het achtereind van een varken? Of gewoon zo ontzettend lui dat je zelf niet even nadenkt/googelt?"

Verder blijf ik me verbazen over onderwerpen in culi maar da's meer amusant.Ja lui natuurlijk,waarom gaan googlen als we hier een google koningin hebben!
@ Iry I know.. struin zelf al zo'n 6 jaar rond op Viva Forum, dus ken het echt wel!

Maar vind het soms jammer dat de "die hards"zich storten op een topic, en dat topic dan vervolgens helemaal overnemen, en ergens TO belachelijk maken die vervolgens niet meer durft te reageren.

En dat is volgens mij precies wat TO bedoelde....
Dat gebeurt inderdaad ook,en dat is jammer.

Maarja,daar moet je een beetje eelt voor kweken hier (en elders ook denk ik)
Ik erger me ook ontzettend aan die wijven hier. Ik kijk wel es op t forum en t zijn altijd dezelfde die mensen die OVERAL een mening over hebben. Ze hebben alles meegemaakt en alles nog erger dan jij..Verschrikkelijk. In een echte groep mensen kunnen ze zich waarschijnlijk niet handhaven en daarom gaan ze hier ff populair doen. Erg hè, als er niemand van je houdt in het echte leven? Trieste, hele trieste wijven zijn 't.
Mimi, noem eens namen? Wie A zegt moet ook B zeggen. En vindt je het gek dat je hier alleen maar wijven vindt? Het is een vrouwenblad, de Viva. Wat had je dan verwacht.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Mimi_1981 schreef op 02 april 2009 @ 20:37:

Ik erger me ook ontzettend aan die wijven hier. Ik kijk wel es op t forum en t zijn altijd dezelfde die mensen die OVERAL een mening over hebben. Ze hebben alles meegemaakt en alles nog erger dan jij..Verschrikkelijk. In een echte groep mensen kunnen ze zich waarschijnlijk niet handhaven en daarom gaan ze hier ff populair doen. Erg hè, als er niemand van je houdt in het echte leven? Trieste, hele trieste wijven zijn 't.

Wablief?

Gevalletje PMS?
Ik vind Mimi het triestste wijf. Prototype meningloze vrouw. Een deurmat dus.
Ben het helemaal met Mimi eens. Stomme wijven. En stommen lullen. De mannen dus.

stomme lullen en wijven hier op het vivaforum. En maar stom doen. Die lullen en wijven. Bah.
Mimi komt vast van retecool af met dat taalgebruik
Ik wil ook namen!!!

Jee zeg,de bloemetjes komen weer aan de bomen.

Waar zijn in vredesnaam al die vrolijk mensen.
Deurmat zeg maar gerust geurmat.
quote:Mimi_1981 schreef op 02 april 2009 @ 20:37:

Ik erger me ook ontzettend aan die wijven hier. Ik kijk wel es op t forum en t zijn altijd dezelfde die mensen die OVERAL een mening over hebben. Ze hebben alles meegemaakt en alles nog erger dan jij..Verschrikkelijk. In een echte groep mensen kunnen ze zich waarschijnlijk niet handhaven en daarom gaan ze hier ff populair doen. Erg hè, als er niemand van je houdt

in het echte leven? Trieste, hele trieste wijven zijn 't.

Ben jij nieuw?

Je mag het best lastig vinden dat sommigen altijd (in jouw ogen) komen afzeiken maar deze uitspraak gaat me te ver hoor.

Lees je ook de heel intense en leuke dingen? De steun en de tips? of lees je alleen het geklier...

En de mensen die klieren hebben toch ook goede tips en ideeen hoor.
quote:iry schreef op 02 april 2009 @ 20:43:

Ik wil ook namen!!!

Jee zeg,de bloemetjes komen weer aan de bomen.

Waar zijn in vredesnaam al die vrolijk mensen.Mimi is gewoon 3 dagen haar Prozac vergeten, dan krijg je dat.
Stressed is just desserts spelled backwards
amen.
En ik heb ook alles meegemaakt.

Kan ik er wat aan doen
crossssss
quote:Maleficent schreef op 02 april 2009 @ 20:44:

[...]

Mimi is gewoon 3 dagen haar Prozac vergeten, dan krijg je dat.Of haar vriend is háár drie dagen vergeten en heeft ze gewoon een goeie beurt nodig.
Ik geef tips,geef steun,troost,goed adviezen,zeg je wat je het beste kan doen goed discuzeuren,kan klieren,slap ouwehoeren en..ik heb alles meegemaakt.

Ik ben gewoon de ideale forummer.

damn wat ben ik goed zeg!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven