Speciaal cadeau gezocht

30-01-2010 20:02 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden,

Ik hoor jullie bijna denken: "Alweer iemand die zelf niks kan verzinnen" Want ik ben duidelijk niet de eerste die jullie hulp nodig heeft op dit gebied.

Even in het kort.

Mijn vriend is binnenkort jarig en ik wil hem een onvergetelijk cadeau geven. We zijn ruim 4 jaar samen. We hebben samen leuke tijden beleefd maar helaas ook veel narigheid. In die moeilijke tijden is hij er altijd voor mij geweest. Hij heeft ontzettend veel geduld met me gehad en nog steeds trouwens.

Mijn vriend is echt mijn rots in de branding en ik wil hem dit op een bijzondere manier laten merken.

Ik weet alleen niet hoe. Een simpel geurtje is niet wat, een glazen plaatje met een standaard tekst is het ook niet,uit eten doe ik hem niet zo'n heel groot plezier mee, cd's/dvd's zorgt hij zelf wel voor, uitgebreid koken doe ik al eens in de zoveel tijd.

Ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen, zodat ik mijn respect, waardering en liefde kan laten blijken op een bijzondere manier.
Ik vind altijd wel leuke en aparte dingen op etsy.com. Dat is een site waar creativelingen hun zelfgemaakte waar verkopen. Voornamelijk Amerikaans.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
een vliegtuig met zo'n sleep eraan

een helicoptervlucht

een ballonvaart

een mini cruise

een tattoo
een vliegles of een parachutesprong
Is er een stad/land waar je vriend graag heen wil? Geef een citytrip!

Parijs, London, Dublin, Kopenhagen, Praag, Rome ... om er maar een paar op te noemen :-) .
Pffft weekend weg? (toen ik 30 werd trakteerde mijn ex op een heel romantisch weekend Parijs)

Luchtballonvaart (kreeg ik van mijn ouders toen ik 30 werd)

Toen mijn ex 35 werd, heb ik een overnachting geboekt in een vuurtoren (neem wel heul veul dvd's of echt spannende dingen mee, want er is niets te doen en roomservice komt pas 's ochtend. wel met champagne etc. ). Uitzicht was gaafffffffffffffff!
Helaas is mijn financiële situatie niet al te best op het moment. Bovenstaande ideeën als een citytrip, ballonvaart enz had ik ook al wel bedacht maar dat is financieel dus niet haalbaar en ik weet ook zeker dat ik mijn vriend niet in een vliegtuig of helikopter ga krijgen. Parachutesprong zit er dus ook niet in

In ieder geval bedankt voor het meedenken. Ik denk ook nog even verder.
een slipcursus

een weekendje weg / citytrip

ballonvaart -> mooi, maar wel prijzig!
Doe zo'n all you need is lurvvee videobandboodschap! Of (aangezien we in 2010 zitten en ik duidelijk wat achterloop) neem een dvd voor hem op. Mooie kleren aan, zelfgezongen liedje of mooi gedicht, speciaal voor hem :-)
Huwelijksaanzoek. Als het na 4 jaar nog zo goed voelt, waarom niet he?!

Succes ermee!
En een citytrip in je eigen stad? Doe alsof je een toerist bent, leuke dingen bekijken, romantisch tafelen (of picknicken, of naar de mac) 's avonds naar romantisch hotelletje (eigen bed) en 's ochtends roomservice.
Of (ben nu op dreef) de goedkoopste-maar-toch-ook-lief-en-romantische-ik-hou-van-jou-oplossing: Koop, nee máák een mooie kaart voor hem!
Slipcursus is op zich een leuk idee maar dat heeft ie al eens gedaan dus dat wordt hem ook niet.

Eén ding weet ik wel, hij is niet de makkelijkste om een cadeau voor te vinden

Zo zat ik ook te denken aan iets simpels als ontbijt op bed, maar dat lukt me nooit omdat hij ALTIJD eerder uit bed is dan ik. Uitgebreid brunchen hebben we vorig jaar al gedaan.
Of, rots-in-be-branding-achtig, geef hem een aquarium!
quote:JillM schreef op 30 januari 2010 @ 20:25:

Zo zat ik ook te denken aan iets simpels als ontbijt op bed, maar dat lukt me nooit omdat hij ALTIJD eerder uit bed is dan ik. handboeien
Denk dat ik het inderdaad dicht bij huis moet zoeken zoals Friezin zegt. Scheelt wel dat je nu voor Valentijn van die mega-grote kaarten hebt. Of een misschien zo'n grote heliumballon. Maar dan ben ik er nog niet want wil er wel wat speciaals van maken.

Nóg meer ideeën zijn welkom!
quote:Friezin71 schreef op 30 januari 2010 @ 20:28:

[...]

handboeienHehe, dat vind ie vast niet erg!
Kan je anders niet zelf een route plannen. Ik heb dat gedaan bij mijn ex toen we 1 jaar hadden (was toen student en ook geen cent te makken).

12 Uur 's nachts taartje gegeten. 's Ochtends na morningsex de deur uitgestuurd met een lege tas en een geheimzinnig briefje dat hij eerst bij de bakker een envelopje moest inleveren die hij niet mocht openen. Kreeg hij brood en croissantjes mee (had ik van te voren al betaald) en weer een briefje. Nu moest hij naar de Turk lopen en daar weer envelopje inleveren. Daar kreeg hij plastic bordjes, plastic glazen en bestek mee en uiteraard weer een envelop. Met dat envelopje naar de slijterij op 2 flessen prosecco op te halen en weer een envelopje met zijn fietssleutel erbij (fiets had ik de dag van te voren bij de slijterij achter gelaten). Toen moest hij naar de traiteur op lekker hapjes en paté te halen en daarna werd hij naar Schmidt gestuurd wederom met envelopje om oesters op te halen.Uiteindelijk mocht hij het laatste envelopje openen en daar stond instructies op waar hij mij kon vinden en dat was in een haventje met een klein motorbootje. Was erg geslaagd, niet heel duur muv de oesters), alleen voorbereiding was heul veul werk.
Maar, serieus, een dagje citytrip in eigen stad is heel erg leuk! Ipv dat je alles voor ´bekend´ aanneemt, loop je met een toeristenbril op door je stad / durp en zie je allemaal leuke nieuwe bijzondere dingen. Is niet alleen goed voor de liefde, maar ook voor de liefde voor je eigen plekkie. Zo'n 'wat woon ik toch eigenlijk leuk' gevoel
Een ring?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Heb laatst mijn vriend een weekendje Sanadome (thermaalbaden en saunaatje) cadeau gedaan. Daarbij zat een duo massage. Daarbij werden we tegelijkertijd gemasseerd. We vonden het erg bijzonder en fijn. Geen idee of het wat voor jullie is, maar alleen zo'n massage is wel te betalen denk ik.
Wat een leuk idee Pompidoe!
quote:Friezin71 schreef op 30 januari 2010 @ 20:32:

Maar, serieus, een dagje citytrip in eigen stad is heel erg leuk! Ipv dat je alles voor ´bekend´ aanneemt, loop je met een toeristenbril op door je stad / durp en zie je allemaal leuke nieuwe bijzondere dingen. Is niet alleen goed voor de liefde, maar ook voor de liefde voor je eigen plekkie. Zo'n 'wat woon ik toch eigenlijk leuk' gevoelEr is vast een puzzeltocht door je stad, zodat je wetenswaardigheden leert die je anders nooit zou weten. Die van Amsterdam vond ik wel leuk.
quote:Boom_87 schreef op 30 januari 2010 @ 20:34:

Wat een leuk idee Pompidoe!Ja, dank je. Het was erg geslaagd . De volgende keer doe ik nog de variant erbij dat hij iets moet ophalen bij de seksshop, was ik toen te bleu voor.
Wat is je budget, TO?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven