Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
-Kittens- schreef:
14-06-2017 16:06
Was ik weer bijna mijn trouwdag vergeten...
Oh die vergeet ik ook altijd (bijna). Iets met 21e terwijl het om 2001 gaat. Die 2 en die 1 doen iets raars in mijn hoofd. Dus bij mij ook elk jaar weer die verrassing... :P
-Kittens- schreef:
14-06-2017 17:16
Stukje taart dan maar, iemand?
Afbeelding
Het zal mijn zieke geest, maar ik zie allemaal piemels met enorme eikels... :|

JI, gefeliciteerd!!!! Heerlijk om al die vlaggen te zien hangen, word ik altijd wel vrolijk van. Vrinden wonen bij ons om de hoek en hun zoon is ook net geslaagd. Kwam vrind vanochtend tegen op de fiets: heel blij natuurlijk, maar met een heel klein randje van 'weer een stap verder'. Kan ik me zó voorstellen! Als onze oudste over 5 jaar examen heeft gedaan, zal ik dat ook èn heel gaaf èn stiekem een beetje jammer vinden. Heb jij dat ook, JI?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd voor iedereen die jarig en/of zoveel jaar getrouwd is.

Goedemorgen allen..

Elfje, jij zal wel meevallen hoor :there:
Mogge!
Kittens, alsnog gefeliciteerd met 15 jaar!
Jane, gefeliciteerd met kind!

Vandaag de eerste normale werkdag van deze week, poeh. Dan mag ik dus even op het forum :proud:
Gisteren weer eens naar mijn moeder gereden voor een gesprek met een gemeentemevrouw over uitbreiding van de huishoudelijke hulp, en dat is gelukkig gelukt! Ze krijgt een verdubbeling van haar uren. Zelf vond ze het niet nodig :roll: maar ik wel en die mevrouw dus gelukkig ook. Blij mee!
En nu maar aan het werk dan...
The owls are not what they seem
Succes Lady!
Iedereen nog gefeliciteerd met wat er allemaal was :)

Heb denk ik een drankje of wat teveel op maar het was erg gezellig. Het huis ontwaakt hier behoorlijk vroeg en ik heb honger omdat we gisteren niet echt gegeten hebben dus ik sta zo maar eens op.
Hunniebunnie schreef:
15-06-2017 09:43

JI, gefeliciteerd!!!! Heerlijk om al die vlaggen te zien hangen, word ik altijd wel vrolijk van. Vrinden wonen bij ons om de hoek en hun zoon is ook net geslaagd. Kwam vrind vanochtend tegen op de fiets: heel blij natuurlijk, maar met een heel klein randje van 'weer een stap verder'. Kan ik me zó voorstellen! Als onze oudste over 5 jaar examen heeft gedaan, zal ik dat ook èn heel gaaf èn stiekem een beetje jammer vinden. Heb jij dat ook, JI?
Ik ook! Maar dat durfde ik dan weer niet schrijven :biggrin:
Een half stokbrood met eiersalade blijkt een beetje veel van het goede. Beetje misselijk... Ik ga maar even een rondje lopen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
15-06-2017 13:23
Ik ook! Maar dat durfde ik dan weer niet schrijven :biggrin:
Een half stokbrood met eiersalade blijkt een beetje veel van het goede. Beetje misselijk... Ik ga maar even een rondje lopen.
Glaasje sinaasappelsap helpt vaak wel!
Sterkte OB!

Nog wat nieuws te melden verder hier?
Ik ben kapot, waarschijnlijk weer vitaminetekort.
Azarole schreef:
15-06-2017 13:36
Sterkte OB!

Vitamine wat tekort? Heb je dat vaker? Vervelend... helpt het om even buiten in de zon te lopen?
Hier niet zoveel nieuws. Straks weer naar de fysio. Die wil 'dry needling' doen, maar ik heb daar wel wat vragen bij. Want volgens mij zit er een nekwervel niet goed. En die gaat niet wèl goed zitten dankzij een naald. Bovendien kan ik tegen alle pijn, behalve zenuwpijn. Dus ik ga even met hem in discussie.

Vanochtend overleg gehad met de Intern Begeleider van dochter. Vanwege haar dyscalculie komt ze in aanmerking voor een Multidisciplinair Overleg. Lang verhaal kort: dan kan ze misschien via een middenweggetje naar de Vrije School en hoeft ze niet te loten. Dat zou mooi zijn zeg! Soms breekt mijn hart eventjes, hoor. Zo vroeg dochter laatst of er op de Vrije School minder zou worden gepest.... :| Ik heb eerlijk geantwoord dat er overal wel gepest kan worden, maar dat er op een Vrije School wel meer ruimte is voor kinderen om zichzelf te zijn. Dus wel minder kans op pesten. Maar garanties zijn er natuurlijk nooit.
Ook vroeg ik haar eens of ze liever zou willen blijven zitten, of naar een andere klas. "Als ik nog in groep 5 zat misschien wel, maar nu wil ik het samen afmaken ook." Dat kind is zoveel verstandiger dan ik... :'(
Azarole schreef:
15-06-2017 13:36
Sterkte OB!

Heb je dat vaker gehad?
Ik heb inderdaad vaker vitaminetekort gehad.
B12, IJzer en vitamine D.
De laatste neem ik nu wat meer op door zon, maar die eerste twee bijten elkaar ook nog eens.
Dankzij een fout van een chirurg, heb ik een flink tekort opgelopen aan ijzer. M'n ha is daar best boos om geworden. (Ik had een tekort aan B12, ijzer zat op dat moment nog boven de minimale waarden, maar door B12 kelderde dat ook hard. Nooit een kuur meegekregen. Tot het te laat was en B12 ook langzamer opgenomen werd).
Hunniebunnie schreef:
15-06-2017 13:41
Vitamine wat tekort? Heb je dat vaker? Vervelend... helpt het om even buiten in de zon te lopen?
Hier niet zoveel nieuws. Straks weer naar de fysio. Die wil 'dry needling' doen, maar ik heb daar wel wat vragen bij. Want volgens mij zit er een nekwervel niet goed. En die gaat niet wèl goed zitten dankzij een naald. Bovendien kan ik tegen alle pijn, behalve zenuwpijn. Dus ik ga even met hem in discussie.

Vanochtend overleg gehad met de Intern Begeleider van dochter. Vanwege haar dyscalculie komt ze in aanmerking voor een Multidisciplinair Overleg. Lang verhaal kort: dan kan ze misschien via een middenweggetje naar de Vrije School en hoeft ze niet te loten. Dat zou mooi zijn zeg! Soms breekt mijn hart eventjes, hoor. Zo vroeg dochter laatst of er op de Vrije School minder zou worden gepest.... :| Ik heb eerlijk geantwoord dat er overal wel gepest kan worden, maar dat er op een Vrije School wel meer ruimte is voor kinderen om zichzelf te zijn. Dus wel minder kans op pesten. Maar garanties zijn er natuurlijk nooit.
Ook vroeg ik haar eens of ze liever zou willen blijven zitten, of naar een andere klas. "Als ik nog in groep 5 zat misschien wel, maar nu wil ik het samen afmaken ook." Dat kind is zoveel verstandiger dan ik... :'(
Oh, wat een verstandig kind. Maar ik snap dat je hart breekt op zulke momenten. Lijkt me totaal niet fijn voor dochter ook :(.
Zeg maar dat tante Aza trots op haar is. Ze komt er wel. Knuffel voor jou en je dochter.
Azarole schreef:
15-06-2017 13:51
Oh, wat een verstandig kind. Maar ik snap dat je hart breekt op zulke momenten. Lijkt me totaal niet fijn voor dochter ook :(.
Zeg maar dat tante Aza trots op haar is. Ze komt er wel. Knuffel voor jou en je dochter.
Dat is lief, merci. En wat een verhaal van die arts? Gaat toch nog best wel eens wat mis. Zo ben ik halfdoof aan mijn rechteroor, omdat de HA het te hardhandig heeft uitgespoten toen het ooit ontstoken was daar. Het bloedde daarna, 'maar dat gebeurde wel vaker'. Totdat bleek dat er littekenweefsel op mijn trommelvlies zat en ik daardoor dus veel minder hoor. Nou ja, het blijven mensen, denk ik maar....

Zijn die tekorten redelijk simpel aan te vullen met supplementen?
dolfje schreef:
15-06-2017 13:18
Iedereen nog gefeliciteerd met wat er allemaal was :)

Heb denk ik een drankje of wat teveel op maar het was erg gezellig. Het huis ontwaakt hier behoorlijk vroeg en ik heb honger omdat we gisteren niet echt gegeten hebben dus ik sta zo maar eens op.
Afbeelding
Haha Hunniebunnie waar haal je ze toch vandaan :worship:
Hunniebunnie schreef:
15-06-2017 16:06
Dat is lief, merci. En wat een verhaal van die arts? Gaat toch nog best wel eens wat mis. Zo ben ik halfdoof aan mijn rechteroor, omdat de HA het te hardhandig heeft uitgespoten toen het ooit ontstoken was daar. Het bloedde daarna, 'maar dat gebeurde wel vaker'. Totdat bleek dat er littekenweefsel op mijn trommelvlies zat en ik daardoor dus veel minder hoor. Nou ja, het blijven mensen, denk ik maar....

Zijn die tekorten redelijk simpel aan te vullen met supplementen?
Mijn huisarts was best wel heel erg boos. Want B12 zorgt voor aanmaak van rode bloedlichaampjes, waar ook ijzer voor nodig is.
En tja, als de een laag is en de ander prima, dan gaat een stootkuur prima. Maar als de een laag is en de ander minimaal, dan is het verstandig om het toch beide te doen.

Ja, ik heb beide kuren nog.
En daarnaast gewoon blijven slikken :-)
Hunniebunnie schreef:
15-06-2017 09:43

Nee, ik heb dat totaal niet! Tja, het tijd gaat hard maar ik kan ook niet wachten tot ik hem de deur uit kan schoppen. ;-D
Zonder gein, wij zijn klaar voor de volgende stap en fase!
Prrrr, mauw miawwwww.
Goedemorgen!

Hunnie dikke kus voor dochter en Aza jij sterkte met je vitaminen.
Laatste tijd wil ik ook extra vitaminen gaan slikken...nooit gedaan eigenlijk.
Wie slikt er hier wel of niet en waarom?

Gisteren echt een lange werkdag...bij thuiskomst nog even snel de was opgehangen en wat gegeten en viel
voor eh 4 uurtjes in slaap🙄 Dus ik lig al vanaf 03:00 klaar wakker maar goed, ik ben eraan gewend.
Straks nog een paar uurtjes slapen en dan werken. (Late dienst)
jane-ice wijzigde dit bericht op 16-06-2017 09:51
77.14% gewijzigd
Prrrr, mauw miawwwww.
Goedemorgen, ik hoorde dat jullie je afvragen waar ik toch uithang. Ik ben soms wel op het forum, maar ben op het moment heel druk irl, dus lees en schrijf wel een stuk minder dan voorheen.
Het heeft in ieder geval niets te maken met de meet, die ik erg leuk vond, met hele leuke mensen! Maar al voor de meet had ik een stuk minder tijd en ook zin om hier op het forum te zijn. Dus vandaar.
Ik kom jullie vast nog wel tegen hier en daar
:lips:
Welkom terug Ren! Ik had je inderdaad al gespot maar fijn dat je ook weer in het café bent :lips: Succes met alles in je RL.

Vanochtend begonnen met een doktersbezoekje vanwege darmgedoe. Elfje als je er bent, mag ik je pb'en? Gezien de acties van de mods gisteren open ik maar geen topic... :sick:
LadyL0101 schreef:
16-06-2017 09:47
Welkom terug Ren! Ik had je inderdaad al gespot maar fijn dat je ook weer in het café bent :lips: Succes met alles in je RL.

Vanochtend begonnen met een doktersbezoekje vanwege darmgedoe. Elfje als je er bent, mag ik je pb'en? Gezien de acties van de mods gisteren open ik maar geen topic... :sick:
Welke acties van de mods? Natuurlijk mag je me bp'en!
Elfje112 schreef:
16-06-2017 09:59
Welke acties van de mods? Natuurlijk mag je me bp'en!
De mods hebben gisteren (of eergisteren, het is een rare week qua ritme voor mij) allerlei zeer onschuldige topics weggehaald op gezondheid wegens vragen om medisch advies...
Pb komt eraan, dank je wel!
LadyL0101 schreef:
16-06-2017 10:01
De mods hebben gisteren (of eergisteren, het is een rare week qua ritme voor mij) allerlei zeer onschuldige topics weggehaald op gezondheid wegens vragen om medisch advies...
Pb komt eraan, dank je wel!
Dat is wel vreemd ja. Ik zie je pb wel komen.
Pb is verstuurd Elfje! Ook meteen weer een test van het forum...

Iemand koffie?

Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven