Stamcafe XXXI
vrijdag 16 juni 2017 om 16:21
Ze hebben vandaag hun eerste wandeling aan een lijntje gedaan. Geen probleem om het tuigje aan te doen en met wat hulp van snoepjes hebben we heen en terug door de gang gewandeld. Het is allemaal te leuk en de heren zijn moe van het spelen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 16 juni 2017 om 16:32
OOOOOOOhhhh Oublond wat zijn ze schattig!
En lekker slapen lijkt me een uitstekend idee!
Moet ik alleen nog even van werk naar huis zien te komen, en onderweg misschien nog even twee mooie boeketten zien te scoren (één voor moeder en één voor helpende nicht die eerder deze maand jarig was)
En dan... het plan van OB's poezels volgen
En lekker slapen lijkt me een uitstekend idee!
Moet ik alleen nog even van werk naar huis zien te komen, en onderweg misschien nog even twee mooie boeketten zien te scoren (één voor moeder en één voor helpende nicht die eerder deze maand jarig was)
En dan... het plan van OB's poezels volgen
The owls are not what they seem
vrijdag 16 juni 2017 om 16:40
Goed dat jij het over bloemen hebt Lady! Die ben ik op de terugweg van het werk helemaal vergeten te kopen! Ik gok er maar op dat mijn bloemenboer op zaterdag ook om 8 uur open is. Ben te moe om weer naar buiten te gaan. Eten hou ik ook makkelijk: pasta met kaassaus, zalm en iets van groenvoer er doorheen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 16 juni 2017 om 19:36
Wij blijven maar druk met het verhuisgedoe, vandaag offertes voor de verhuizing gehad en beiden zijn even duur. Hoe moet je dan kiezen?
Keuken uitgezocht (vrijblijvende offerte) die we mooi vinden met goede apparatuur en die past binnen budget dus dat is ook fijn. Volgende week krijgen we nog uitnodigingen voor de aangewezen badkamerboer en een keukenboer die zij aanbevelen want een keuken krijg je er niet bij, dus dan kunnen we mooi prijzen vergelijken. De indeling zijn we wel uit en hebben we doorgegeven en dan begin juli is het kopersgesprek om definitief te beslissen of we het appartement kopen.
Wat een werk allemaal en half juli krijgen we de sleutel van ons tijdelijke appartement en eind juli oplevering van onze woning. Hopen dat dan de rust weerkeert.
Keuken uitgezocht (vrijblijvende offerte) die we mooi vinden met goede apparatuur en die past binnen budget dus dat is ook fijn. Volgende week krijgen we nog uitnodigingen voor de aangewezen badkamerboer en een keukenboer die zij aanbevelen want een keuken krijg je er niet bij, dus dan kunnen we mooi prijzen vergelijken. De indeling zijn we wel uit en hebben we doorgegeven en dan begin juli is het kopersgesprek om definitief te beslissen of we het appartement kopen.
Wat een werk allemaal en half juli krijgen we de sleutel van ons tijdelijke appartement en eind juli oplevering van onze woning. Hopen dat dan de rust weerkeert.
anoniem_321079 wijzigde dit bericht op 16-06-2017 19:39
1.85% gewijzigd
vrijdag 16 juni 2017 om 19:48
Oudblond wat zijn ze lief!!!
Yas en de rest
Onze laatste uurtjes hier zijn ingegaan, vanmorgen eind gewandeld en in park gezeten met een beker koffie en net een ontiegelijk vol lekker belegd broodje gekocht en nu zitten we in de lobby van ons hostel. Over een uurtje worden we opgehaald door de airport taxi.
Hopelijk kunnen we een paar uurtjes slaap pakken in het vliegtuig. We landen om 7.30 maar voor ons gevoel is het dan 1.30 in de nacht. Blijft een raar iets dat jetlag.
Fijn weekend allemaal!
Yas en de rest
Onze laatste uurtjes hier zijn ingegaan, vanmorgen eind gewandeld en in park gezeten met een beker koffie en net een ontiegelijk vol lekker belegd broodje gekocht en nu zitten we in de lobby van ons hostel. Over een uurtje worden we opgehaald door de airport taxi.
Hopelijk kunnen we een paar uurtjes slaap pakken in het vliegtuig. We landen om 7.30 maar voor ons gevoel is het dan 1.30 in de nacht. Blijft een raar iets dat jetlag.
Fijn weekend allemaal!
vrijdag 16 juni 2017 om 20:17
vrijdag 16 juni 2017 om 20:17
Bah de vakantie al weer over dus.dolfje schreef: ↑16-06-2017 19:48Oudblond wat zijn ze lief!!!![]()
Yas en de rest![]()
Fijn weekend allemaal!
Goede thuisreis dan maar.
vrijdag 16 juni 2017 om 21:03
Goede reis Dolfje!
Oh, die kittens Blond, te lief!
Je moet er wat voor over hebben zeg Ink, zo'n nieuw huis. Maar wel fijn dat jullie iets moois gevonden hebben!
Ik klink als een kraai vandaag. Gelukkig is mijn keelpijn wel ver over.
Mijn moeder denkt dat ik ziek ben door de stress (vanwege deadline enseau). Zou kunnen, ik herken stress vaak pas als het te laat is.
De dag na mijn beoordelingsgesprek van mijn scriptie heb ik er een van mijn werk.
Ben benieuwd.
Oh, die kittens Blond, te lief!
Je moet er wat voor over hebben zeg Ink, zo'n nieuw huis. Maar wel fijn dat jullie iets moois gevonden hebben!
Ik klink als een kraai vandaag. Gelukkig is mijn keelpijn wel ver over.
Mijn moeder denkt dat ik ziek ben door de stress (vanwege deadline enseau). Zou kunnen, ik herken stress vaak pas als het te laat is.
De dag na mijn beoordelingsgesprek van mijn scriptie heb ik er een van mijn werk.
Ben benieuwd.
zaterdag 17 juni 2017 om 13:56
Oh, nou heb ik ook gekommerd, gekweld en geallendigd. De reden dat sommigen hier niet meer komen las ik op napraat
O, wacht, ik bedoel
Ik vind het niet erg, van mij mag iedereen zijn verhaal kwijt. Ik kommer ook.
Maar het geinen mis ik ook wel eens. En de onzin om de onzin.
O, wacht, ik bedoel
anoniem_304205 wijzigde dit bericht op 17-06-2017 14:10
1.20% gewijzigd
zaterdag 17 juni 2017 om 14:04
-Kittens- schreef: ↑17-06-2017 13:56Oh, nou heb ik ook gekommerd, gekweld en geallendigd. De reden dat sommigen hier niet meer komen las ik op napraat![]()
O, wacht, ik bedoel![]()
Moet je wel eerst wijn inschenken.
Ik pass.
Prrrr, mauw miawwwww.
zaterdag 17 juni 2017 om 14:28
Ik vind napraat ook leuk. Maar vooral om te lezen, want ik ben niet zo op de hoogte van het wel en wee op het forum, dus kan ik er niet over napraten. Maar daar is de napraat dan weer handig voor, om nog een beetje op de hoogte te blijven. Heerlijk als er weer een of andere fittie is als ik net sacherijnig ben. Maar ook het geouwehoer en het getak op elkaar (op een leuke manier) is leuk om te lezen. Ik ben vaak niet zo gevat, ben bang dat ik een beetje in het niets zou verdwijnen daar.