Stamcafe XXXI
donderdag 1 maart 2018 om 09:56
Hi!!!
Ik ben zo blij dat ik niet meer in het oude pand werk! Het is nu gelukkig aangenaam op kantoor. Maar wat is dit weer slecht voor mijn gewrichten. Ik heb een stekende pijn in mijn heup en mijn handen doen het maar 'half'. Ik verheug me nu al op dat warme bad waar ik vanavond een uur in ga liggen!
Fijne dag Stammers.
Ik ben zo blij dat ik niet meer in het oude pand werk! Het is nu gelukkig aangenaam op kantoor. Maar wat is dit weer slecht voor mijn gewrichten. Ik heb een stekende pijn in mijn heup en mijn handen doen het maar 'half'. Ik verheug me nu al op dat warme bad waar ik vanavond een uur in ga liggen!
Fijne dag Stammers.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 1 maart 2018 om 10:17
Als hij je ook komt ophalen is hij nog liever
Mijn arme man moet vandaag op en neer naar Madrid. De wekker ging om 4 uur
donderdag 1 maart 2018 om 10:18
De ruitensproeiers van de auto doen het niet. Ik dacht dat de vloeistof op was, dus vanochtend bij het tankstation spul gekocht en in de bittere kou bij staan vullen.... Nope... Moet ik weeeeeer naar de garage
donderdag 1 maart 2018 om 10:25
donderdag 1 maart 2018 om 10:28
Hier ook een exemplaar met een belachelijke werkweek: Vannacht was hij na 2 uur thuis en om zeven uur al weer op weg. Ook weer tot ver na middernacht. En dat mag allemaal volgens de CAO der podiumkunsten.
donderdag 1 maart 2018 om 10:28
Ik heb echt m'n buien, ben niet de makkelijkste, maar hij slaat zich er telkens wel doorheen.
Ah nee, is hij niet bevroren?
donderdag 1 maart 2018 om 10:29
Dat is dan jammer Aza, je zal de kou moeten trotseren. Al heel lief dat je gebracht bent
Tja, man stapt net zo makkelijk op het vliegtuig als jij en ik in de bus of metro.
Hij werkt op het moment wel heel hard hoor, het komt net allemaal achter elkaar. Binnenkort nemen we een korte vakantie.
Balen Blond, je moet doe auto eens streng toespreken!
donderdag 1 maart 2018 om 10:30
Nee niet bevroren: het motortje probeert het niet eens te doen. Garage gebeld, onderdeel moet besteld worden. GVD zit ik in de koudste week van het jaar weeeeer zonder auto! (te gevaarlijk om te rijden zonder sproeiers).
donderdag 1 maart 2018 om 10:30
donderdag 1 maart 2018 om 10:32
Ach, die kou trotseren zal ik doen, net als iedereen dat doet vandaag.Lillybit schreef: ↑01-03-2018 10:29Dat is dan jammer Aza, je zal de kou moeten trotseren. Al heel lief dat je gebracht bent![]()
Tja, man stapt net zo makkelijk op het vliegtuig als jij en ik in de bus of metro.
Hij werkt op het moment wel heel hard hoor, het komt net allemaal achter elkaar. Binnenkort nemen we een korte vakantie.
Balen Blond, je moet doe auto eens streng toespreken!
Denk dat dat wel nodig is, maar ik snap het wel. Voor mij klinkt het alsof het een ding is, maar ik stap wel iedere dag in de bus.
Mijn baas is er ook een die z'n hand niet omdraait om "even" naar een klant in 't buitenland te gaan. Vind dat altijd heel bijzonder.
donderdag 1 maart 2018 om 13:16
vrijdag 2 maart 2018 om 10:52
vrijdag 2 maart 2018 om 12:30
Ha stammers, ik was vanochtend al vroeg op want de cv-meneer kwam. Ketel onderhouden en meteen even kijken naar een paar radiatoren die niet warm worden. Nou, dat laatste heb ik geweten... een manier om ze weer aan de gang te krijgen blijkbaar is 1. Thermostaat laag, 2. Na 15 minuten op zolder ontluchten 3. Thermostaat weer hoog...
1 radiator doet t weer inderdaad, de rest nog niet. ‘Een paar keer herhalen mevrouw’ jajaja
Ik kom zo wel aan mn 10.000 stappen, dat dan weer wel.
1 radiator doet t weer inderdaad, de rest nog niet. ‘Een paar keer herhalen mevrouw’ jajaja
Ik kom zo wel aan mn 10.000 stappen, dat dan weer wel.
The owls are not what they seem