Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dag Stammertjes!
Mooi beeld Poesje! En het was inderdaad een stuk minder koud vandaag. Ben ik heel blij mee en ik hoop dat mijn reumatische klachten ook snel minder worden als het wat warmer wordt!
Maman was weer even opgenomen, maar het gaat gelukkig weer beter. Ik kreeg vandaag alweer op mijn donder op haar typische manier. Heerlijk! Auto is ook weer gefixt, katje is op controle bij DA geweest en helemaal gezond bevonden en ik hoop dat het nu een beetje rustig blijft zonder teveel 'toestanden'. En morgen.... doe ik helemaaaaaaal niets! :yes:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Mooie foto Katjies.

Vandaag doe ik ook niks.
Ik ben moe en heb een kleine terugslag. Teveel gedaan denk ik.

Fijne zondag Stammers!
Ik ben nog steeds verkouden, word er doodmoe van. Het schiet gewoon niet op. Twee weken nu al op een enkele dag tussendoor na dat ik me wat beter voelde.
Bah Dolfje, duurt wel heel lang nu.
Mijn middelste kind is ook al zolang aan het snotteren, hij is er doodmoe van.
(En mannelijk en puber...echt het is een drama :P ).
Jeetje Stammers, ik heb afgelopen week echt tig keer iets ingetikt via mijn mobiel, maar steeds bleef ik de melding 'Bad Gateway 501' ofzo krijgen. Nou ja... I did it: de vrijdag vóór mijn weekje vrij opgezegd. 20 maart laatste werkdag. HELL YEAH!!

Hier ook snip, dacht gisteren dat ik ziek ging worden. Ben er om 21u ingekropen met een paracetamol en nu 'alleen nog maar' gewoon snipverkouden.

Blondie: gelukkig gaat het weer met maman!
Lilly: rustig aan lieffie, one stap at a time!
Oh wow! Dat is goed nieuws Konijntje. En wat snel al! Gefeliciteerd!
Oudblond schreef:
05-03-2018 14:54
Oh wow! Dat is goed nieuws Konijntje. En wat snel al! Gefeliciteerd!
Ja, die sufferds hier kennen slechts één maand opzegtermijn voor werknemers en twee voor de werkgever. Samen met mij gaan er nog twee collega's weg, dus over minder dan 3 weken zitten ze hier met een groot gat. Ze gaan die opzegtermijn dan ook als de wiedeweerga aanpassen. Maar ha, dus niet voor mij!
:mrgreen: Goed voor jou dat ze zo hebben zitten suffen. Echt wat heerlijk dat je deze stap zo snel kan maken! Mooi verhaal ook: 'Ik liep in mijn paardenkleren een tentje binnen en kwam buiten met een baan die nog geen twee maanden later al startte'. :jump:
Hunnie wat goed! Ik ben heel blij voor je! :jump:
The owls are not what they seem
Wat goed, Hunnie!!

En haai iedereen :lips:
Gefeliciteerd Hunnie!!!

Ik zit in de wachtkamer bij de huisarts, het duurt me te lang..
Oudblond schreef:
05-03-2018 15:08
:mrgreen: Goed voor jou dat ze zo hebben zitten suffen. Echt wat heerlijk dat je deze stap zo snel kan maken! Mooi verhaal ook: 'Ik liep in mijn paardenkleren een tentje binnen en kwam buiten met een baan die nog geen twee maanden later al startte'. :jump:
Ik voel een film aankomen :yes:
dolfje schreef:
05-03-2018 15:15
Gefeliciteerd Hunnie!!!

Ik zit in de wachtkamer bij de huisarts, het duurt me te lang..
Vervelend Dolf, hopelijk knap je gauw op. Ik zit hier ook met holle ogen en nog hollere hoest.
Beterschap voor de zieken onder ons.
Dreum had vannacht ineens 41° koorts en stond vanmorgen op alsof er niks aan de hand was.

Gefeliciteerd Hunnie! :cheer2:
Elfje112 schreef:
05-03-2018 15:15
Wat goed, Hunnie!!

En haai iedereen :lips:
Haai :)
gefeliciteerd Hunnie en heel veel succes met je nieuwe baan!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Jaaaaa! Gefeliciteerd konijntje! Ben blij voor je.

Eindelijk, na 3 maanden lang alles en iedereen om mij heen neer te zien vallen van ellende, mag ik nu ook genieten van een heerlijke verkoudheid. Keelpijn, dichte neus, niesen, bonkend hoofd en spierpijn. Ik kan er nog mee werken en ik hoop dat dat zo blijft. Ik wil écht niet ziek worden! Vrijdag geef ik mijn eerste les. Ik kijk daar zo naar uit en dit blok heeft maar 5 lessen, dus het zou zonde zijn als de leerlingen een les minder hebben.
Meh, toch ziek dus. Gisteravond met koorts naar bed gegaan. Nu alleen nog een beetje verhoging en koppijn. Heb bijna niet kunnen slapen van de hitte en spierpijn, dus ben ook lekker brak. Een dagje thuisblijven dan maar. Morgen ben ik vrij.
Binnen een dag ziek, dus ook snel beter zullen we maar zeggen. Kan ik vrijdag gewoon voor de klas staan.
Beterschap Katjies! Ik help je hopen dat je vrijdag weer beter bent.
Beterschap Katjies, ik help het je hopen. Ik ben dan niet zo ziek dat ik op bed moet liggen maar dit is ook niks.
Gefeliciteerd Hunnie :cheer2:

Beterschap Katjies!
Katjies, gaat het inmiddels al wat beter? Hier snuft ook alles en iedereen nog. Ook één van de bestuurders, maar helaas is ze nog niet omgevallen. Sorry, mijn gemene kant speelt soms op... :devil:

Net kwam een collega ook weer even zijn hart luchten bij mij. Het is toch een teken aan de wand dat ik de helft van de tijd met de deur van mijn werkkamer dicht met mensen zit te praten...Maar ik moet het proberen los te laten.

Gisteren bezig geweest met mijn website, poeh, nog best een klus. Maar wel leuk!

En hier hartstikke zon, bij jullie ook?
Hier ook heerlijk zonnig Hunnie.
Ik kan me voorstellen dat je er helemaal genoeg van hebt. Ik vraag me ook sterk af hoe ik weer moet gaan opbouwen. Er is niks veranderd, sterker nog het is nog erger geworden. Bah.
Lillybit schreef:
07-03-2018 11:20
Hier ook heerlijk zonnig Hunnie.
Ik kan me voorstellen dat je er helemaal genoeg van hebt. Ik vraag me ook sterk af hoe ik weer moet gaan opbouwen. Er is niks veranderd, sterker nog het is nog erger geworden. Bah.
Wat een rotgevoel, Lilly. Zijn er evt. andere opties die je kunt onderzoeken?
Het lijkt wel nationale 'vervelende werkplek'-dag. Ik heb het ook even helemaal gehad. Wil het liefst een van de bestuurders hier naar de maan katapulteren. Zonder retourticket. Wijsheid komt duidelijk niet met de jaren! Ik ben zo ver in de hoek gedrumd dat ik overweeg om mijn tas te pakken en naar huis te gaan. Maar even lunchen, misschien dat ik daarvan opkikker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven