Stamcafe XXXI
dinsdag 20 maart 2018 om 18:56
Ik denk dat jullie een goede beslissing hebben genomen Konijntje. Belangrijkste is dat dochter om is m.i. En heb je de boeien al afgegooid of ben je nog aan het afscheidborrelen? En hoe gaat je verhaal nu verder? Nieuwsgierig naar het vervolg!
Wij aten ouderwets witlof in ham met kaassaus en aardappelpuree uit de oven. Was heel lang geleden en smaakte opperbest!
Onze keuken maakt duidelijk dat ze echt toe is aan pensioen: Tijd geleden donderde er een deurtje naar beneden, vorige week brak het scharnier van de koelkast en gisteren verstopte gootsteen.... Klaar voor het stort!
Wij aten ouderwets witlof in ham met kaassaus en aardappelpuree uit de oven. Was heel lang geleden en smaakte opperbest!
Onze keuken maakt duidelijk dat ze echt toe is aan pensioen: Tijd geleden donderde er een deurtje naar beneden, vorige week brak het scharnier van de koelkast en gisteren verstopte gootsteen.... Klaar voor het stort!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 20 maart 2018 om 19:25
Hee konijntje. Ik denk dat jullie er goed aan gedaan hebben. Denk dat je (jullie) spijt krijgt als ze niet ingeloot blijkt te zijn. En misschien is het even wennen in de klas (maar in welke nieuwe klas is dat nu niet) ze zal ervaren dat ook de 'kneusjes' gewone kinderen zijn. Misschien met een gebruiksaanwijzing meer, maar die leert ze snel genoeg kennen en dan zal ze meer het kind achter de leerproblemen zien. In zo'n klas komen zulke kinderen vaak meer tot hun recht zodat ze minder onrust veroorzaken. Hier bedoel ik mee dat het in een reguliere klas met tegen de 30 kinderen niet per sé rustiger is. In het begin moet er misschien nog veel afgestemd worden (de chaos waar die vader het over heeft), maar als iedereen gesetteld is, gaat het vast heel goed. Ik heb op een REC-4 school (voor kinderen met psychiatrische of gedragsstoornissen) en daar ging het ook.
woensdag 21 maart 2018 om 09:59
Gefeliciteerd Oudblond! En dat badkamervooruitzicht klinkt heerlijk! Wij gaan binnenkort ook eens voor een nieuwe badkamer kijken, een tv erin, hmmmmmm... die ga ik even voorleggen
En jij gefeliciteerd met het overleven van je laatste werkdag Hunnie! Hoe was het toespraakje? Geen advies wat betreft school, sorry. Maar als dochter er zin in heeft is het goed lijkt me.
Aza ow dat is rot. Zo'n collega heb ik ook wel eens gehad. Sterkte.
Watervrouw, nee sorry, dank je. Even geen virus hoop ik...
Wij hebben gisteren het appartement van mijn moeder leeggehaald. Het is verkocht, dus dat is mooi. En gisteren kon de kringloopwinkel langskomen, die hebben twee volle bussen meegenomen. Wij zijn één keer naar de stort geweest en met nog een auto vol weer naar huis gegaan. Nu is het echt leeg en dankzij mijn nichtje ook schoon... Ik had gehoopt dat ik vannacht dan ook super zou slapen, maar helaas. Dat dan weer niet. Dus nu een beetje duffig aan het werk. Of nou ja, op mijn werk aan het forummen
En jij gefeliciteerd met het overleven van je laatste werkdag Hunnie! Hoe was het toespraakje? Geen advies wat betreft school, sorry. Maar als dochter er zin in heeft is het goed lijkt me.
Aza ow dat is rot. Zo'n collega heb ik ook wel eens gehad. Sterkte.
Watervrouw, nee sorry, dank je. Even geen virus hoop ik...
Wij hebben gisteren het appartement van mijn moeder leeggehaald. Het is verkocht, dus dat is mooi. En gisteren kon de kringloopwinkel langskomen, die hebben twee volle bussen meegenomen. Wij zijn één keer naar de stort geweest en met nog een auto vol weer naar huis gegaan. Nu is het echt leeg en dankzij mijn nichtje ook schoon... Ik had gehoopt dat ik vannacht dan ook super zou slapen, maar helaas. Dat dan weer niet. Dus nu een beetje duffig aan het werk. Of nou ja, op mijn werk aan het forummen
The owls are not what they seem
woensdag 21 maart 2018 om 11:36
@Lady: wat een goede acties Lady. Maar behoorlijk heftig ook kan ik me nog herinneren van de verkoop en het leeghalen van mijn ouderlijk huis.
woensdag 21 maart 2018 om 21:35
Ik hoop echt dat ze het voor iedereen zo snel opgelost krijgen. Je zal maar een grote aankoop gepind hebben in het weekend of maandag!
Ralph Hamers, CEO van ING die onder vuur lag wegens zijn loonsverhoging, had toegezegd om deel te nemen aan een diner met vergelijkbare bobo's dat mijn organisatie organiseert. Gisteren werd zijn aanwezigheid geannuleerd. Vandaag werd de toezegging van de brandweercommandant van Amsterdam geannuleerd. En het is een informeel diner zonder aanwezigheid van pers o.d. Paar jaar geleden had ik hetzelfde met de KPMG topman en Camiel Eurlings stuurde op de dag zelf zijn kat terwijl zijn organisatie zelfs gastheer was. Waarschijnlijk weloverwogen beslissingen en andere prioriteiten maar als je zelfs in de ons-kent-ons als een kat in het duister wegvlucht voor een diner over 2 maanden dat al 6 maanden in de agenda geblokt staat, dan geeft mij dat wel te denken.
zaterdag 24 maart 2018 om 21:30
Ik kom even 'jubelen'. Schoonvader is echt een ander pad ingeslagen. Zo fijn! We hadden al even het idee dat hij zelfredzamer aan het worden was en dat was al een opluchting en voedde onze liefde voor hem. Door mijn (on)gezondheid en drukte van man wegens werk en zorgen om Maman kwam hij even op niveau 2 en hij kwam vandaag zelf met 'misschien kan ik ook nog eens naar jullie komen. Zoon is het allemaal niet te zwaar voor je? En ik zou zo graag dichter bij jullie zijn als het zo druk is en knapt Blond een beetjte op?' Man heeft weer een vader
oudblond wijzigde dit bericht op 24-03-2018 21:40
0.36% gewijzigd
zaterdag 24 maart 2018 om 21:44
Fruitje probeer even bp.