Stamcafe XXXI
zaterdag 17 juni 2017 om 22:01
Ah.. dat doet dan zeer. Dat snap ik heel goed.Het is nou niet dat het over een paar schoenen ging die je niet mocht hebben.-Kittens- schreef: ↑17-06-2017 21:58Ja, maar heb er al even vrede mee hoor.
Ben alleen nog (een paar keer zelfs) boos geweest toen man jaren later zei dat we nog wel een kind konden nemen als ik dat graag wilde, op het moment dat ik geen kind meer wilde.
(Waarschijnlijk meende hij het niet eens, maar ik was niet blij met zijn opmerking)
Het zal vast even geduurd hebben, maar fijn dat je er nu vrede mee hebt.Of misschien is acceptatie een beter woord?
zaterdag 17 juni 2017 om 22:03
Dat vraagt om meer:-Kittens- schreef: ↑17-06-2017 21:58Ja, maar heb er al even vrede mee hoor.
Ben alleen nog (een paar keer zelfs) boos geweest toen man jaren later zei dat we nog wel een kind konden nemen als ik dat graag wilde, op het moment dat ik geen kind meer wilde.
(Waarschijnlijk meende hij het niet eens, maar ik was niet blij met zijn opmerking)
zaterdag 17 juni 2017 om 22:08
Hmm, ik weet het niet. Soms fantaseer ik wel hoe het zou zijn met een tweede kind. En zoon heeft er soms last van dat hij 'alleen' is. Maar dat heeft ook te maken met het moeten missen van zijn grote broer waar hij altijd zo naar op keek.Ana_Isabel_ schreef: ↑17-06-2017 22:01Ah.. dat doet dan zeer. Dat snap ik heel goed.Het is nou niet dat het over een paar schoenen ging die je niet mocht hebben.
Het zal vast even geduurd hebben, maar fijn dat je er nu vrede mee hebt.Of misschien is acceptatie een beter woord?
Toch is vrede wel het goede woord denk ik.
zaterdag 17 juni 2017 om 22:16
Daar heb ik het ook niet mee. Sowieso met katten niet, want mijn huidige kat wordt helemaal mataglap als ik hier met een nieuwe kat binnen kom zetten. Tattoos: ik wil er nog eentje, op mijn linkerenkel. Voor het evenwicht zeg maar, want die andere zit op mijn rechter bovenarm. Maar ik wens niet zo'n onoverzichtelijk prentenboek te worden. En ik vind het toch al stoer van mezelf, dat ik op mijn 47e aan de tattoo ben gegaan.
zaterdag 17 juni 2017 om 22:26
Ja-Puss-in-Bootz- schreef: ↑17-06-2017 22:24Ik heb hem 20 dagen geleden ontmoet
Inmiddels weegt hij 330 gram en hij is zoooo mooi.
zaterdag 17 juni 2017 om 22:28
Zo is mijn man ook, maar de kinderen niet. Zij vinden het heel leuk om ontbijt op bed te brengen samen met de zelfgemaakte cadeaus. Dus een keer per jaar past hij zich aan