Stamcafe XXXI
zondag 25 juni 2017 om 22:25
Ik ga daar alsnog weer eens over twijfelen. En nee, ik wil geen staplaats zo jong voel ik me nietLady_Voldemort schreef: ↑25-06-2017 19:46Over twee weken (nou ja 7 juli dus), op Soestdijk. Een uur en drie kwartier. Ik heb nog een kaartje over, mag je zo hebben. Je weet me wel te vinden op FB he.
zondag 25 juni 2017 om 22:30
Oh ja die vulkaan..........Oudblond schreef: ↑25-06-2017 19:47Wij hebben een docu over Sigur Rós gekeken. Ik dacht voor ik ze live zag dat het echt niets voor mij zou zijn, maar ze grijpen me elke keer. Ik weet niet wat het is, maar ik word in hun performance gezogen of zo. Mooi. Wij hadden een IJsland rondreis geboekt toen de vulkaan uitbarstte dus dat ging toen niet door. Staat wel nog op mijn wensenlijstje. En lijkt me tha bomb als we tijdens een rondreis een concert van Sigur Rós mee zouden kunnen maken in die pure natuur!
Familie zou naar Zuid-Spanje vliegen. Zijn toen maar met de auto gegaan. Vanuit noord-Nederland.......... De luxe van Pensionado zijn.
Sigur Ros even aan het uittesten, maar ik weet nog niet of ik mijn trip op een tour zal afstemmen.. Dan is er wel meer ruimte voor jullie
maandag 26 juni 2017 om 09:22
Ik heb me aangemeld. Blijf nog wel hier maar dan weet ik jullie te vinden.Renaissance_ schreef: ↑25-06-2017 11:20Mochten er mensen zijn die mee willen schrijven op een alternatief voor dit buggerdebug forum:
Veel forummers gaan hier heen:
https://schaduwviva.forum2go.nl/
maandag 26 juni 2017 om 09:29
Het festival gisteren was geweldig! Maar om er te komen en weer naar huis was verschrikkelijk. K*t NS. 3,5 uur over gedaan en dan zijn we zelfs 2 uur voor het afgelopen was naar huis gegaan en nog konden we niet met de bus dus ook nog eens een taxi moeten pakken.
Nu koppijn en overal spierpijn. Ben er ook te oud voor
Nu koppijn en overal spierpijn. Ben er ook te oud voor
maandag 26 juni 2017 om 09:52
Mogge stammers.
Sterkte met de spierpijn Dolfje! Wij overwegen volgend jaar weer naar een meerdaags festival te gaan dat we twee jaar wegens omstandigheden hebben overgeslagen. Maar stiekum vraag ik me ook af of ik niet te oud wordt voor hele dagen hangen op een grasveld/modderpoel...
En ik heb me ook aangemeld op het schaduwforum. En verder nog niets gedaan daar, t is voor het geval dat...
Sterkte met de spierpijn Dolfje! Wij overwegen volgend jaar weer naar een meerdaags festival te gaan dat we twee jaar wegens omstandigheden hebben overgeslagen. Maar stiekum vraag ik me ook af of ik niet te oud wordt voor hele dagen hangen op een grasveld/modderpoel...
En ik heb me ook aangemeld op het schaduwforum. En verder nog niets gedaan daar, t is voor het geval dat...
The owls are not what they seem
maandag 26 juni 2017 om 10:57
Plaatjes plakken wil niet met deze browser. Ik word dan ook geacht thuis te werken en niet te forummen.
Ziekmelding vond ik overdreven, maar heb me al braaf heel nuttig gemaakt, dus nu koffiepauze.
Zit ook op dat andere forum. Moet er maar vanuit gaan dat bekende namen daar dezelfde zijn als hier. Stamcafe daar openen was ik al te laat voor
Ziekmelding vond ik overdreven, maar heb me al braaf heel nuttig gemaakt, dus nu koffiepauze.
Zit ook op dat andere forum. Moet er maar vanuit gaan dat bekende namen daar dezelfde zijn als hier. Stamcafe daar openen was ik al te laat voor
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 26-06-2017 10:56
2.98% gewijzigd
maandag 26 juni 2017 om 12:44
maandag 26 juni 2017 om 20:20
dinsdag 27 juni 2017 om 09:04