Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
27-06-2017 11:25
Afbeelding en Afbeelding

Chilllll chillllll!
Prrrr, mauw miawwwww.
Zijn het jouw kittens OB? :-P
Meestal kan ik prima met mijn gay-medemens. Maar nu heb ik te maken met een diva, zo'n echte zelfverklaarde majesteitelijke en hersenloze kommaneuker. Letterlijk. Hij vindt in een 53 pagina's lang document toch echt wel 1!!! ontbrekende komma en de titel is ook lelijk... En of ik wel een beetje bij de les blijf.... En dat in een mail met 3!!!!! dt-fouten en zonder aanhef. En dus geen antwoord op de inhoudelijke vraag die ik stelde. Flikt hij het ook nog om majesteitelijk boven me uit torenend ten overstaan van mijn collega's zijn plasje te doen over mijn communicatie skills. Moordneigingen krijg ik daarvan.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hallo!

Vanmorgen gesport en mijn jurken opgehaald die vermaakt zouden worden. Dure jurken en nog niet helemaal tevreden, maar er is niks meer aan te doen. Jammer, maar helaas.
LadyL0101 schreef:
27-06-2017 11:20
Ook. Maar het één hing samen met het ander. Alleen bijlezen als je een paar uur echt helemaal niks beters te doen hebt en je je eens flink wilt ergeren.

:flag:
Heb echt geen zin om bij te gaan lezen.
Prrrr, mauw miawwwww.
Oudblond schreef:
27-06-2017 11:52
Meestal kan ik prima met mijn gay-medemens. Maar nu heb ik te maken met een diva, zo'n echte zelfverklaarde majesteitelijke en hersenloze kommaneuker. Letterlijk. Hij vindt in een 53 pagina's lang document toch echt wel 1!!! ontbrekende komma en de titel is ook lelijk... En of ik wel een beetje bij de les blijf.... En dat in een mail met 3!!!!! dt-fouten en zonder aanhef. En dus geen antwoord op de inhoudelijke vraag die ik stelde. Flikt hij het ook nog om majesteitelijk boven me uit torenend ten overstaan van mijn collega's zijn plasje te doen over mijn communicatie skills. Moordneigingen krijg ik daarvan.

Ik snap je! -kots smiley-
Prrrr, mauw miawwwww.
Elfje112 schreef:
27-06-2017 11:56
Hallo!

Vanmorgen gesport en mijn jurken opgehaald die vermaakt zouden worden. Dure jurken en nog niet helemaal tevreden, maar er is niks meer aan te doen. Jammer, maar helaas.

Wat zonde. :hug:
Prrrr, mauw miawwwww.
Ik zwaai jullie uit.
Ben wat telang blijven hangen zoals jullie hebben gemerkt dus nu even wat anders doen.

Eten! :cheer2:
Prrrr, mauw miawwwww.
Lunch ze Jane. :-D
Jane-Ice schreef:
27-06-2017 11:58
Wat zonde. :hug:
Dank je en idd zonde.
Jane-Ice schreef:
27-06-2017 11:57
Ik snap je! -kots smiley-
Mee eens.
Wat balen van je jurken Elfje. Is het door een andere coupeuse of kleermaker ook niet meer te redden? (Die zou ik sowieso gaan zoeken).
Eens met Jane en Elf!

Zonde Elf, van je jurken. :(
Oudblond schreef:
27-06-2017 12:10
Wat balen van je jurken Elfje. Is het door een andere coupeuse of kleermaker ook niet meer te redden? (Die zou ik sowieso gaan zoeken).
Heb ze zojuist thuis nog eens gepast en ik kan ze wel nog dragen. Dit was al de tweede coupeuse. Het is ook best een lastig stofje. En misschien rekt het nog wat als ik het vaker gedragen heb. Daarbij moet ik ook vermelden dat ik wel heeeeeel precies ben in die dingen. Maar jammer vind ik het wel.
Dat heb ik ook Elfje! Vroeger kocht ik vaker kleding waar nog een retouche aan moest gebeuren en dat ging lang niet altijd goed. Nu kijk ik goed naar de stof en de snit om in te schatten of het eindresultaat mooi blijft.
Ergste miskoop was een paar hele dure laarzen. Ik heb kippenpootjes, dus alle schachten (ook de xxs) zijn te breed. De verkoper overtuigde me dat zij heel goed in staat waren om de laarzen smaller te maken want dat gebeurde bij de fabrikant. Eindresultaat: de naad op de achterkant trok scheef net als de rits op het binnenbeen. En de verkoper bleef maar volhouden dat het netjes gedaan was. De laarzen had ik al betaald maar voor het vermaken heb ik geweigerd om te betalen. Uiteindelijk heb ik ze 1 keer gedragen en toen aan mijn nichtje gegeven die er wel blij mee was.
Snap ik Elfje.
Ik moet zelf wat jurken gaan aanpassen. Moet even zorgen dat ik mijn naaimachine heb.
Blond, die verkopers ook altijd met dat het netjes gedaan is en dat niemand het zal zien.... Wat zonde ook van je laarzen!
Azarole schreef:
27-06-2017 13:06
Snap ik Elfje.
Ik moet zelf wat jurken gaan aanpassen. Moet even zorgen dat ik mijn naaimachine heb.
Dat zou voor mij ook wel handig zijn als ik dat zelf zou kunnen. Ik kan met naald en draad nog wel overweg, maar kreeg mijn jurken zelf ook niet goed. Knap dat je dat zelf kan, Aza!
Ik ga het proberen he.
Ga ook een herinneringsdeken van m'n moeder en tante maken.
Ben nu bezig met de basics.
Hoop echt dat het gaat lukken.
Wat mooi, een herinneringsdeken! Ik ben er van overtuigd dat het je gaat lukken.
Ik hoop het ook :-).
Oudblond schreef:
27-06-2017 11:52
Stomme vraag misschien maar waarom moet je benoemen dat hij gay is? Zeker nadat er laatst een hele discussie was over het al dan niet benoemen dat je te maken hebt met een donkere medemens.
prada schreef:
27-06-2017 14:07
Stomme vraag misschien maar waarom moet je benoemen dat hij gay is? Zeker nadat er laatst een hele discussie was over het al dan niet benoemen dat je te maken hebt met een donkere medemens.
Omdat hij dat zelf om ter hardst roept en trots is op zijn gay-trekjes (zijn eigen woorden en bepaald niet ok in een zakelijke omgeving). En in dit hele verhaal spelen die trekjes en houding een grote rol.
Ik hou wijselijk mijn mond anders krijg ik weer een ban.

:furious:
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
27-06-2017 14:30
Ik hou wijselijk mijn mond anders krijg ik weer een ban.

:furious:
PB even X-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven