Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Even snel vanuit de trein vanuit Zuid naar West: @Aza: morgen hopelijk goed nieuws.
@Yet: 😨
Alle reacties Link kopieren
Zwaai. Borrelen liep natuurlijk iets later uit dan ik van plan was. Zo'n 2 uur ongeveer. Nu snel naar bed want moet om 10.00 uur werken..
dolfje schreef:
24-06-2017 02:15
Zwaai. Borrelen liep natuurlijk iets later uit dan ik van plan was. Zo'n 2 uur ongeveer. Nu snel naar bed want moet om 10.00 uur werken..
Zwaai terug!

Zooo je hebt het laaat gemaakt!
Prrrr, mauw miawwwww.
Elfje, niet boos blijven hoor.
Aza :hug:
Prrrr, mauw miawwwww.
Da's ook een kort nachtje, Dolf. Sterkte vandaag :)

Als ik m'n eigen nachtrust positief bekijk, heb ik vannacht toch maar liefst vijf keer geslapen!!!

:yes: of zo.
Maar eigenlijk dus blègh!
Jane-Ice schreef:
24-06-2017 07:43
Zwaai terug!

Zooo je hebt het laaat gemaakt!
Ja joh veel te laat. Daarom wilde ik eigenlijk in eerste instantie niet gaan maar heb me weer eens over laten halen. Ben gelukkig niet brak maar gewoon moe. Nou ja om 16.00 ben ik thuis dan kan ik even dutten voor we uit eten gaan en daarna op tijd naar bed.
Was vanochtend om half 7 al wakker O_O geen idee waarom. Maar al wel productief geweest en nu op weg naar een vriendin voor een wandeling van 14 km... althans dat was het plan. Het regent harder dan verwacht dus misschien zo maar even overleggen voor een alternatief.
Zwaai naar iedereen!
The owls are not what they seem
Sterkte met de dag doorkomen Dolfje.

Wandelen goed plan Lady. Als het weer droog wordt tenminste. Ik was ook van plan om wat te gaan bewegen. Mijn stappenteller is de hele week niet boven de 3000 per dag gekomen :$
_Inkie_ schreef:
24-06-2017 11:14
Aza hoe is het met je kat?
Ja dat.

Is eenoogje weer thuis?
Aza hoe is het met je kat?
Ik weet gewoon al wat Ink gaat vragen. Zo knap van mij!
-Puss-in-Bootz- schreef:
24-06-2017 11:16
Bijlezen is zo verwarrend tegenwoordig. :proud:
Life is short. Eat dessert first.
-Puss-in-Bootz- schreef:
24-06-2017 11:16
Je bent voorgekropen (6)
Haha.

Wat lunchen jullie? Ben beetje inspiratieloos.
-Puss-in-Bootz- schreef:
24-06-2017 12:10
Haha.

.
Ik had nog een restje kippenragout van gisteren en een restje groentenroerbak van donderdag. Dat heb ik bij elkaar gegooid met nog een half litertje heet water en een bouillontablet, dat wordt een heerlijk soepje. Kan bijna niet wachten tot het heet is.
Lunch: flesje water en Mentos.
Beweging: 200 km zuidwaarts per auto.
-Puss-in-Bootz- schreef:
24-06-2017 12:10
Haha.

Verhip, ik heb al even geleden rood fruit uit de diepvries gehaald voor door mijn Griekse yoghurt :O
Zo ik ben thuis, het was nog eens tering druk ook nog eens.
Nu even relaxen en straks lekker uit eten met schoonouders en man.
Goedemiddag Stammers. Tijd voor een borrel, of eh een glas wijn. Gezooid in de berging. En die is nu opgeruimd en ook weer spinvrij. En eigenlijk is het geen berging meer maar het winkeltje van man. Die zit nu in aanbidding te kijken naar al zijn speakersets die mooi in de stellingkasten op typenummer en productiejaar staan. :sigh:
Wij eten meatball spaghetti: Een beetje van Jamie en een beetje van mij. De saus staat te pruttelen en de balletje zijn klaar om gebakken te worden. Beetje kaas erover en salade met balsamico erbij. Lekker!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Toch 14 km gelopen vanmiddag, en weinig last gehad van de regen. Gezellig bijgepraat met vriendin.
Gegeten: een afhaalpizza met een radler erbij.

Aza hoe ist?
The owls are not what they seem
Door drukte en/of weers-schommelingen (is dat een woord?) een beetje gammel en mijn weekendplannen gewijzigd.
Had een theaterkaartje en nu heeft iemand anders dat in gebruik. Voordeel is dat ik nu niet meer hoef na te denken over een verjaardagskado voor diegene. Elk nadeel.........

Ga ik dadelijk weer eens kijken of ik mijn aandacht kan houden bij 52weken26boeken.

Afbeelding
Goedemorgen, wij gaan straks met de trein naar een festival. Hopelijk blijft het droog vandaag..
Mochten er mensen zijn die mee willen schrijven op een alternatief voor dit buggerdebug forum:

Veel forummers gaan hier heen:

https://schaduwviva.forum2go.nl/
Leuk Ren, hebben we zoiets niet eerder een tijdje gehad?
Hallo!

Mss Ren, als dit forum echt niet meer werkt of iedereen weggaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven