Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Oudblond schreef:
13-06-2017 11:29
Môgge. Hoelang kan er 'slecht' nieuws blijven komen? Schoonvader heeft gisterenavond een auto ongeluk gehad. Behoorlijk schrikken, maar het lijkt 'mee te vallen'. Gebroken kaak en neus en gebroken ribben. En heel egoïstisch: Daar gaat weer alle 'vrije' tijd in de zorgmodus. Ik bij Maman, man bij schoonvader. We wilden verdorie gewoon eens onbezorgd genieten van iets positiefs: de katjes.
Oh, wat schrikken zeg!
Lieverd, daar is niks egoïstisch aan, aan die gedachte. Ik had je ook even rust gegund. Hopelijk zorgen die lieve katjes voor wat afleiding. Dikke :hug:
Aza, lekker genieten van die vlinders!

Afbeelding Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik kan er niet van genieten. Wordt er super onzeker van :-(.
Ik negeer ze :-P
Azarole schreef:
13-06-2017 14:22
Nee, ik kan er niet van genieten. Wordt er super onzeker van :-(.
Ik negeer ze :-P
Als hij ook verliefd is op jou is die onzekerheid nergens voor nodig :lips: (zegt iemand die haar hele leven onzeker is geweest).
Aza is verlieeeehiiiieeefd!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Azarole schreef:
13-06-2017 13:44
Hinten mag toch? Hunten niet toch?

Zucht, post de man een nieuwe profielfoto, voel ik m'n vlinders.
Ik dacht dat ik verliefd werd, maar het is dus echt zo X-D.
(NOOOOOOO)

:yes: :flirting:
Prrrr, mauw miawwwww.
Oudblond schreef:
13-06-2017 15:38
Aza is verlieeeehiiiieeefd!
:proud:
Elfje112 schreef:
13-06-2017 14:02
Oh, wat schrikken zeg!
Lieverd, daar is niks egoïstisch aan, aan die gedachte. Ik had je ook even rust gegund. Hopelijk zorgen die lieve katjes voor wat afleiding. Dikke :hug:
Dank je Elfje en de anderen! Fijn dat ik hier wat stoom kan afblazen.
Luxeprobleem: mijn schoot is te klein voor 2 Maine Coon kittens. De heren hebben dat zelf opgelost: Dan gaan we toch gewoon op elkaar liggen!
Blond wat rot zeg van je schoonvader. Die 2 kittens op schoot is daarentegen weer erg fijn.

Aza lekker genieten van het gevoel en verder mooi negeren, lijkt me zo lastig als je vorige relatie nog maar net uit is :hug:
Dolfje:
Afbeelding

Blondie wat een begrijpelijke gedachte. Die stapel-actie-katten zie ik wel voor me. Benieuwd of mijn oppaspoezels dat ook kunnen.

Dat ene topic lees ik mee JI, zal daar dus maar niks reageren... :A:

Aza: eens met Inkie. Het kan best goed uitpakken zoiets heb ik in mijn omgeving gezien maar op een bepaalde manier lijkt het me wel lastig/eng/ofzo..........

Zegt de eeuwige vrijgezel. Geen schoonouders ook da's dan wel handig geloof ik :mrgreen:
Ik doe her ook echt rustig aan. Zijn relatie is ook net uit, beide hebben nu zoiets van hoho, niet te snel.
Maar soms genieten we gewoon van het samen een film kijken :love:
:thumbsup:
Blondje :hug: :hug: :hug:
Natuurlijk denk je dat (en ik denk het ook als ik morgen naar mn moeder rijen zaterdag wéér), dat mag. Ik had je zo een rustig weekend met man én poezels gegund. Geniet in elk geval van de poezels.
The owls are not what they seem
Blond, wat een heerlijk probleem met de katjes :heart:

Aza, dat is toch ook genieten van samen film kijken?! Op jullie tempo.
Goedemorgen!!

Ik word voor het eerst door jullie hier JI genoemd, ik moet er zo aan wennen...

Watervrouw, ik lees ook nog mee met dat topic en mijn handen jeuken :proud:

Oudblond, wat ben jij en je man van jullie kittens? Wij zijn mama en papa voor ze in huis.
Als er andere mensen zijn roepen we dat natuurlijk niet want we zijn dan bang dat ze ons koekoek vinden. :$
Maar laatst toen kat opgenomen was en toen ik bij hem op bezoek ging zei de arts, kijk je mama is er! :love:
Dus zo gek is het misschien niet...
Prrrr, mauw miawwwww.
Oudblond schreef:
13-06-2017 11:29
Môgge. Hoelang kan er 'slecht' nieuws blijven komen? Schoonvader heeft gisterenavond een auto ongeluk gehad. Behoorlijk schrikken, maar het lijkt 'mee te vallen'. Gebroken kaak en neus en gebroken ribben. En heel egoïstisch: Daar gaat weer alle 'vrije' tijd in de zorgmodus. Ik bij Maman, man bij schoonvader. We wilden verdorie gewoon eens onbezorgd genieten van iets positiefs: de katjes.
.
Jeetje, wat rot voor schoonvader en voor jullie. :hug:
Blondie, als de kittens groot zijn...

Afbeelding
Jane-Ice schreef:
14-06-2017 06:17
Goedemorgen!!

Ik word voor het eerst door jullie hier JI genoemd, ik moet er zo aan wennen...

Watervrouw, ik lees ook nog mee met dat topic en mijn handen jeuken :proud:

Oudblond, wat ben jij en je man van jullie kittens? Wij zijn mama en papa voor ze in huis.
Als er andere mensen zijn roepen we dat natuurlijk niet want we zijn dan bang dat ze ons koekoek vinden. :$
Maar laatst toen kat opgenomen was en toen ik bij hem op bezoek ging zei de arts, kijk je mama is er! :love:
Dus zo gek is het misschien niet...

:HA:

Die dierenarts is ook koekoek.

Ik roep ook tegen kat dat oma er is als mijn moeder binnenkomt hoor. Maar stiekem is dat meer omdat mijn moeder baalt dat ik geen kinderen heb.
OB wat een pech voor schoonpa en voor jullie dus ook :( Hoe is het nu met hem?
Goedemiddag. Konijntje dat plaatje! Zo zou het wel eens echt kunnen gaan. De broertjes slapen ook op elkaar. Zo grappig er valt er vaak eentje in slaap midden onder het spelen en dan gaat de andere eerst proberen om hem wakker te maken en als dat niet lukt laat hij zich er gewoon bovenop vallen en snurkt gezellig mee. Jane, wij zijn ook erg hoor! Man is 'baasje' en ik ben 'vrouwtje'.
Schoonvader is nog in het ziekenhuis. Bont en blauw en behoorlijk wat breuken, maar gelukkig niets ' onherstelbaar beschadigd'. Hij mist zijn vrouw vreselijk, is helemaal van de rel. Man is daar en het is voor hem vreselijk om zijn vader weer zo overstuur mee te maken. Waarschijnlijk mag hij morgen naar huis en ik hoop dat hij daar een beetje kalmeert.
Jeetje Oudblond wat een toestand weer.

Ik zit in het ziekenhuis op de afdeling röntgen. Heb tien dagen geleden mijn teen gestoten blijft dik en zeer, dus de huisarts wilde een foto. Wil zeker weten dat het niet gebroken oid is. Foto is gemaakt de radioloog moet er naar kijken, maar die heeft pauze tot half twee. Even geduld nog dus.
Oudblond schreef:
14-06-2017 12:11
Goedemiddag. Konijntje dat plaatje! Zo zou het wel eens echt kunnen gaan. De broertjes slapen ook op elkaar. Zo grappig er valt er vaak eentje in slaap midden onder het spelen en dan gaat de andere eerst proberen om hem wakker te maken en als dat niet lukt laat hij zich er gewoon bovenop vallen en snurkt gezellig mee. Jane, wij zijn ook erg hoor! Man is 'baasje' en ik ben 'vrouwtje'.
Schoonvader is nog in het ziekenhuis. Bont en blauw en behoorlijk wat breuken, maar gelukkig niets ' onherstelbaar beschadigd'. Hij mist zijn vrouw vreselijk, is helemaal van de rel. Man is daar en het is voor hem vreselijk om zijn vader weer zo overstuur mee te maken. Waarschijnlijk mag hij morgen naar huis en ik hoop dat hij daar een beetje kalmeert.
Dikke :hug: voor jullie.
Prrrr, mauw miawwwww.
Teen is niet gebroken. Ben inmiddels ook al weer thuis, gelukkig.
Oudblond schreef:
14-06-2017 12:11
Agos, die arme man ook... Hopelijk trekt het fysiek en geestelijk snel weer wat bij en betekent het geen grote terugval in alle opzichten. In de eerste plaats voor hem zelf niet, maar ook voor jullie niet...
Sommigen van jullie kunnen wel een knuffel gebruiken.
Kom maar halen, ben huiswerk aan het maken.
Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven