Stamcafe XXXII
dinsdag 27 maart 2018 om 13:17
Zo voor vandaag is het werk alweer gedaan. Ben/ was eigenlijk van plan te gaan sporten maar ik ben zo ontzettend moe. Dus ik ga eerst even lunchen en lezen en dan kijk ik wel of ik straks nog zin heb.
Heb net een paar nieuwe plantjes bij het tuincentrum gehaald. Soort vetplanten voor op de vensterbank en een paar narcisjes voor in een bak buiten op tafel. Heb zelfs een hoop blad buiten opgeveegd en in een zak gedaan. Ons terras is me een doorn in het oog. De houten bakken dieper staan zijn echt versleten en moeten naar de stort maar dat is me een werk. Maar toch wil ik er dit voorjaar/ zomer iets aan gaan doen. Nieuwe bakken en planten overzetten en de rest weg. Maar er ligt ook een rand waar grind in ligt en dat ligt vol troep. Dus grind eruit, goot schoonmaken en nieuw grind erin maar ook dat is geen leuk werk..
Heb net een paar nieuwe plantjes bij het tuincentrum gehaald. Soort vetplanten voor op de vensterbank en een paar narcisjes voor in een bak buiten op tafel. Heb zelfs een hoop blad buiten opgeveegd en in een zak gedaan. Ons terras is me een doorn in het oog. De houten bakken dieper staan zijn echt versleten en moeten naar de stort maar dat is me een werk. Maar toch wil ik er dit voorjaar/ zomer iets aan gaan doen. Nieuwe bakken en planten overzetten en de rest weg. Maar er ligt ook een rand waar grind in ligt en dat ligt vol troep. Dus grind eruit, goot schoonmaken en nieuw grind erin maar ook dat is geen leuk werk..
woensdag 28 maart 2018 om 10:55
Gisteren gesport en de tuin gedaan, voelde me geweldig tot ik rond 16 uur finaal afknapte
weer niet goed aangevoeld wanneer iets teveel is.
Vanaf daar geslapen tot de wekker vanmorgen.
Dreum is vandaag thuis want de gastouder is ziek. Gezellig maar wel druk voor mijn vermoeide hoofd. Vanavond zou een vriendin langskomen maar die heb ik maar afgezegd uit voorzorg. Even een paar rustige dagen inplannen.
Hebben jullie al plannen voor de Paas?
Man wil graag gourmetten dus dat is lekker makkelijk. Tweede paas afgesproken met goede vrienden maar ik weet nog niet of mij dat lukt. Ze hebben 3 hele drukke kinderen die zetten echt de boel op stelten. Gillen, rennen, ruzie maken
Het is in mijn goede doen al een uitdaging, het zijn dierbare vrienden maar trek die kinderen even niet.
Vanaf daar geslapen tot de wekker vanmorgen.
Dreum is vandaag thuis want de gastouder is ziek. Gezellig maar wel druk voor mijn vermoeide hoofd. Vanavond zou een vriendin langskomen maar die heb ik maar afgezegd uit voorzorg. Even een paar rustige dagen inplannen.
Man wil graag gourmetten dus dat is lekker makkelijk. Tweede paas afgesproken met goede vrienden maar ik weet nog niet of mij dat lukt. Ze hebben 3 hele drukke kinderen die zetten echt de boel op stelten. Gillen, rennen, ruzie maken
woensdag 28 maart 2018 om 11:21
Rustig aan doen de komende dagen Lilly! Beter voor jou.
Dreum
Ik snap dat je daar even geen zin in hebt/ze slecht trekt. Hopelijk gaat het je wel lukken óf zijn de kids even een dagje spontaan rustig
1e Paasdag brunch en eten bij schoonouders. Eten zal niet heel veel bijzonders zijn, vermoeden we. Brunch op zich wel. 2e Paas is m'n kleine ieniminiebroertje jarig (oh, wacht. Puber), dus dan lekker daar heen.
Dreum
Ik snap dat je daar even geen zin in hebt/ze slecht trekt. Hopelijk gaat het je wel lukken óf zijn de kids even een dagje spontaan rustig
1e Paasdag brunch en eten bij schoonouders. Eten zal niet heel veel bijzonders zijn, vermoeden we. Brunch op zich wel. 2e Paas is m'n kleine ieniminiebroertje jarig (oh, wacht. Puber), dus dan lekker daar heen.
woensdag 28 maart 2018 om 12:11
Ik ben vandaag recalcitrant. Erg recalcitrant. En hongerig. En ben mijn lunch vergeten. En het wordt een lange dag. En en en.... recalcitrant dus. Zei ik dat al?
Rustig aan Lily! Alle redenen om de sociale agenda zo leeg mogelijk te maken. Man werkt het hele weekend en ik ga alleen maar katknuffelen! Maandag wordt ik ontvoerd...
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 28 maart 2018 om 12:18
Ja, hij was nog zooooo klein. Nu scheelt het een halve kop ongeveer.
Ik ben m'n halve leven zus, maandag.
Gaat ietsjes beter, maar nog niet heel veel. Blijf in m'n hoofd zitten. Wandelen met collega hielp.
woensdag 28 maart 2018 om 12:39
En waarom is mevrouw Blond zo recalcitrant?Oudblond schreef: ↑28-03-2018 12:11![]()
Ik ben vandaag recalcitrant. Erg recalcitrant. En hongerig. En ben mijn lunch vergeten. En het wordt een lange dag. En en en.... recalcitrant dus. Zei ik dat al?
Rustig aan Lily! Alle redenen om de sociale agenda zo leeg mogelijk te maken. Man werkt het hele weekend en ik ga alleen maar katknuffelen! Maandag wordt ik ontvoerd...
woensdag 28 maart 2018 om 12:40
Kleine stapjes Aza, ik ben er beter in het iemand anders te adviseren dan het zelf uit te voeren
woensdag 28 maart 2018 om 12:43
woensdag 28 maart 2018 om 12:57
woensdag 28 maart 2018 om 13:26
Ik ben ook beter in adviseren dan uitvoeren. Maar, ik neem kleine stapjes en heb veel gehad aan OB's advies wat ze me gestuurd heeft (en waar ik nog steeds op moet reageren)
woensdag 28 maart 2018 om 17:12
Ik zou het niet doen dan als die kinderen zo druk zijn.Lillybit schreef: ↑28-03-2018 10:55
Man wil graag gourmetten dus dat is lekker makkelijk. Tweede paas afgesproken met goede vrienden maar ik weet nog niet of mij dat lukt. Ze hebben 3 hele drukke kinderen die zetten echt de boel op stelten. Gillen, rennen, ruzie makenHet is in mijn goede doen al een uitdaging, het zijn dierbare vrienden maar trek die kinderen even niet.
Wij hebben vrijdagavond een feestje en dus zaterdag een lambaldag gepland.
Zondag willen we ergens heen maar weet nog niet wat/ waar.
Maandag gaan we brunchen bij schoonouders.
woensdag 28 maart 2018 om 17:17
Soms vraag ik me af of een collega denkt dat ik gekke Henkie ben ofzo. Verschillende mailtjes stuurt ze waarop ik dan antwoord en iets vraag en dan krijg ik geen reactie meer, en ook op mail van een collega geeft ze geen reactie. Maar mij wel appen of ik deze week tijd heb om een klus te doen wat veel tijd kost en ook nog eens buiten in de regen is op de fiets... en dan ook nog eens dat ik mede dankzij haar ik 3 uur heb moeten inleveren ( nou ja andere werkzaamheden voor gekregen heb). Dus niet hè. Ik heb geappt dat ik geen tijd heb..
woensdag 28 maart 2018 om 17:35
En dat is voortaan het standaard antwoord? Je bent inderdaad Gekke Dolfje niet.dolfje schreef: ↑28-03-2018 17:17Soms vraag ik me af of een collega denkt dat ik gekke Henkie ben ofzo. Verschillende mailtjes stuurt ze waarop ik dan antwoord en iets vraag en dan krijg ik geen reactie meer, en ook op mail van een collega geeft ze geen reactie. Maar mij wel appen of ik deze week tijd heb om een klus te doen wat veel tijd kost en ook nog eens buiten in de regen is op de fiets... en dan ook nog eens dat ik mede dankzij haar ik 3 uur heb moeten inleveren ( nou ja andere werkzaamheden voor gekregen heb). Dus niet hè. Ik heb geappt dat ik geen tijd heb..
woensdag 28 maart 2018 om 21:38
Gelukt! En eindelijk klaar met werken! De lachers waren op mijn hand. Mijn boodschap is overgekomen en YES! ik kan weer verder met een project. Doel bereikt, mannetje checkt denk ik nu of hij nog een man is
En ja het is gefilmd, maar ik hoop niet dat het geyoutubed wordt! Morgen weer een volle werkdag en daarna - ook werkgerelateerd - naar de ArenA voor The Passion. En dan en dan een hele week VRIJ!
Dolfje weerwolfje.... Van mij zou ze ook een neuh zonder verdere uitleg krijgen. Ik begrijp ook nooit dat als je een mail stuurt me 3 vragen er in je een mail terugkrijgt met 1 antwoord. Maar helemaal niet meer reageren is nog erger.
Dolfje weerwolfje.... Van mij zou ze ook een neuh zonder verdere uitleg krijgen. Ik begrijp ook nooit dat als je een mail stuurt me 3 vragen er in je een mail terugkrijgt met 1 antwoord. Maar helemaal niet meer reageren is nog erger.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras