Stamcafe XXXII

25-03-2018 21:08 1374 berichten
Klein stapje van Grand Canyon naar Brussel. Kleine wereldstad las ik ergens :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Veel plezier OB, ben benieuwd naar je verhalen.
Ik hoop dat jullie allemaal fijne paasdagen hebben gehad.
Ik heb niks bijzonders gedaan, maar vond het extra dagje vrij wel fijn.
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier OB!

Watervrouw, gelukkig pas in de namiddag!

Katje, ik zag het idd. Beetje balen weer.

Ik heb fijne paasdagen gehad. Wilde puberbroer vervelen, maar lukte niet :proud:
Toen ik vanuit mijn werk naar de Ah ging om een uur of 15.30 was het wel echt ontzettend lekker weer!
dolfje schreef:
03-04-2018 16:54
Toen ik vanuit mijn werk naar de Ah ging om een uur of 15.30 was het wel echt ontzettend lekker weer!
Test! Ik heb ook lekker gewandeld!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
03-04-2018 17:16
Test! Ik heb ook lekker gewandeld!
Ik kijk uit over 't Zeetje. De plek waar man mij van mijn voeten blies en mijn hart definitief veroverde. Waar we onze eerste stiekeme weekendjes beleefden, waar hij me ten huwelijk vroeg en waar het bevriende cultuurminnend gebroed zich vaak ophoudt: Oostende op z'n 5 sterrens! Nu even de sauna in en dan VIP naar Giselle. Het eerste ballet waarin ik profi ooit een hoofdrol danste en wel op dit podium. Daarna zeebanket en bubbels met vrienden. En morgen??? Het is allemaal zooooo leuk!
Heerlijk hoor Oudblond!
Hèhè, hier zitten jullie! :whut:

Anderhalve week vrij geweest, geen laptop aangeraakt. En ik heb net mijn 2e inwerkdag achter de rug and I love it: kleppen met klanten, brood snijden, taartjes inpakken. Eind van de dag doodmoe, maar een heerlijk leeg hoofd!
Hier iedereen min of meer okee?

Veel liefs van la boulangère :-]
En ja hoor... Dames we moeten verkassen! Watervrouw: De Falstaff is sinds gisteren gesloten Afbeelding
Pak je Afbeelding en sluip naar buiten. Links lopen, straat over steken en we landen weer in Afbeelding
Welkom allemaal! Er is een nieuwe kroegkat en de biertjes zijn nog even lekker. En ik hoop dat jullie van BE muzikanten en schrijvers houden want ik had een fijne terugkomst! Ja, dus man heeft het gedurfd om me zo maar mee te nemen naar Brussel! Geen familielid wist het en we hebben al 'onze' plekjes bezocht. Heerlijk! En nieuwe dingen ontdekt in 'mijn stad'! Vlakbij de Beurs slapen in een B&B van een muzikanten-architecten-kunstenaarscollectief. In een betonnen bed... wat ons weer op ideetjes brengt Afbeelding
Ik ben zo verwend met ook nog een fantastisch boek met juweel en en en en... :flirting: :love: :applause:
Hunniebunnie schreef:
05-04-2018 17:42
Hèhè, hier zitten jullie! :whut:

Anderhalve week vrij geweest, geen laptop aangeraakt. En ik heb net mijn 2e inwerkdag achter de rug and I love it: kleppen met klanten, brood snijden, taartjes inpakken. Eind van de dag doodmoe, maar een heerlijk leeg hoofd!
Hier iedereen min of meer okee?

Veel liefs van la boulangère :-]
Ohhhh Konijntje, wat fijn om lezen! En dat nog een beetje onder de knie krijgen waardoor je meer energie overhoudt en dan met je ware missie aan de slag. Zo blij voor je! Ben dus even ontvoerd geweest en man oh man wat heb ik geleerd! Ik kan de regie echt soms in volle vertrouwen los laten. Nog nooit gekund, deze week voor het eerst. En weet je... Ik wacht gewoon op de omslag die ik morgenochtend krijg en daar zit in wat ik morgen ga doen. Bevalt al vier dagen, dussssss....
Watervrouw333 schreef:
03-04-2018 00:18
Of naar de kanaaltunnel en nog even geschiedschrijven met UK vóór Brexit. I
Ik zit nu in Brussel maar heb ook een weekje Parijs en een weekje Londen gekregen voor dit jaar! Ik ben echt een ontzettend verwend nest!
Wat heerlijk Blondie, je verdient het ook! En wat betreft controle los leren laten... paardencoachsessietje? :P
Hunniebunnie schreef:
05-04-2018 17:56
Wat heerlijk Blondie, je verdient het ook! En wat betreft controle los leren laten... paardencoachsessietje? :P
Als kind en puber zat ik voortdurend bij de paarden. Ik leerde rijden in ruil voor werk. Dat ken jij als geen ander. Maar ik heb al 30 jaar geen paard meer gereden. Goed idee van je... Amsterdamse manege.. Misschien weer eens naar kijken. Mijn grote balletliefde gaat het echt nooit meer worden. Maar de paardenliefde komt door jou weer dichter. Duidelijk is dat ik mijn leven ook om wil gooien. Voor mij is dat niet zozeer mijn werk, maar wat ik daarbuiten kan zou kunnen en blij van wordt. Je inspireert Konijntje. Er mist hier nog iets en man en ik komen er op onze roadtrip door memorlane achter wat we verwaarloosd hebben tenkoste van onszelf en ons geluk. Fijne ideetjes en 'ons' kennende gaan we daar ook een en ander mee doen :jump: Mijn 50 ste en ons 20 jaar getrouwd is een nieuw eikpunt!
Wat mooi Blondie, jullie boffen maar met elkaar 💛

Ik ga eens over het avondeten nadenken, zit nu heel lui in de vlinderstoel in de zon...
Ha die Hunnie!

Ik heb vandaag gewerkt,gesport,gekookt en net met man door de wijk en park gewandeld. Heerlijk dat het nu weer langer licht is en de temperatuur wordt ook steeds een beetje beter.
Heerlijk idd! Ik ga morgenochtend lekker met de hond naar het bos, eekhoorntjes zoeken 🐹
Hun! Fijn je weer te zien!
Weer is idd lekker! Zo fijn, zomertijd!
Bonjour!

Ik had van mijn collega's (èx-) onder meer een vvv-bon gekregen, daar heb ik vorige week madelieven, een blauwe clematis, een jasmijn en een citroenboompje voor gekocht. Dan hebben we alvast wat kleur in de tuin, zo fijn!
Ik had laatst ook narcissen in een pot op de tafel buiten gezet en in de bakken zitten blauwe druifjes.
Goed idee, kleur in de tuin. Vandaag weer geen tijd om iets in de tuin te doen, maar morgen misschien wel.
Omdat de basisscholen volgende week staken, is vandaag al mijn laatste les voor groep 7/8. Maar ik mag er misschien op een andere dag wel een lesje aanplakken. Ik begon er net in te komen, heb zin in vanmiddag.
Oh, die zon, zalig!
Ik ga over een paar maanden een trouwreportage maken :-o . Ik heb gezworen dat nooit te gaan doen, maar ik ben overgehaald. Er hoeft geen album gemaakt te worden en er wordt niet geposeerd. Ik ben benaderd omdat een kennis mij had aangeraden vanwege mijn talent in het vangen van 'het moment'. (ik hoop niet dat ze meelezen, want ik word zo herkent nu).
En ik ben ook door 2 andere mensen gevraagd foto's te maken voor hun websites. En ik heb ook nog een lopende opdracht voor een collage (knippen en plakken uit tijdschriften e.d., geen fotocollages). Allemaal zonder dat ik er maar iets voor heb moeten doen.
Als het goed uitpakt ga ik maar een mooie website maken en mijn talenten aanbieden aan de rest van Nederland ;-)
Wat heerlijk OB, die verwennerij. Volgens mij was je er heel erg aan toe. Fijn dat je er ook een les uit mee neemt naar de toekomst.
En Hunnie, lekker bezig! Van broodjesgeur tot paardengeur.
Leuk Katjies!
Wat goed Katjies!!
Poesje wat goed dat je 'naar buiten' gaat met je talent! Voor je het weet....!!!!!! En ja heel fijn al die verwennerij en heel fijn om een keertje zoveel tijd samen te hebben met alleen maar activiteiten die ons beiden inspireren!
Een tuin heb ik niet, maar volgende week is het grote schoonmaaktijd voor het balkon. Iemand tips hoe je rubberen tegels goed schoon krijgt (en op plekken het mos wegkrijgt)?
Ja, vervangen door echte tegels |-)
Ja, vervangen door echte tegels |-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven