Stamcafe XXXII

25-03-2018 21:08 1374 berichten
Klein stapje van Grand Canyon naar Brussel. Kleine wereldstad las ik ergens :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Azarole schreef:
28-03-2018 13:26
Ik ben ook beter in adviseren dan uitvoeren. Maar, ik neem kleine stapjes en heb veel gehad aan OB's advies wat ze me gestuurd heeft (en waar ik nog steeds op moet reageren)
Wat lief! Vertrouwen op de weg die je ingeslagen bent Fruitje. Het komt echt goed daar ben ik rotsvast van overtuigd. :bigkiss:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Azarole schreef:
28-03-2018 12:18
Ja, hij was nog zooooo klein. Nu scheelt het een halve kop ongeveer.
Ik ben m'n halve leven zus, maandag. :proud: Gek gevoel.

Gaat ietsjes beter, maar nog niet heel veel. Blijf in m'n hoofd zitten. Wandelen met collega hielp.
Rare gewaarwording zijn dit soort 'cijfers'. Toen man 35 werd en we constateerden dat hij al langer met mij was dan ooit zonder mij vonden we dat bizar en tegelijk heel mooi. Nog even en ik ben ook langer met hem samen dan ik ooit zonder hem geweest ben :heart: Valt het op dat ik nog steeds verliefderig ben? :-$
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
28-03-2018 22:25
Rare gewaarwording zijn dit soort 'cijfers'. Toen man 35 werd en we constateerden dat hij al langer met mij was dan ooit zonder mij vonden we dat bizar en tegelijk heel mooi. Nog even en ik ben ook langer met hem samen dan ik ooit zonder hem geweest ben :heart: Valt het op dat ik nog steeds verliefderig ben? :-$
Ha ik zit even te denken maar ik ben ook al langer samen met man dan zonder. En andersom ook. Maar ja dat is ook niet zo gek als je met 16 en 21 verkering krijgt. :P
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn pas 5 jaar bij elkaar, dus we hebben nog even te gaan. Een jaar of 40 ofzo :proud: Maar we gaan ervoor!

Heb je zin in de Passion Oudblond? Wij hebben gisteravond met het koor een soort van alternatieve Passion gedaan, met (deels vertaalde) popliedjes die pasten in het Paasverhaal. Erg leuk om te doen en ondanks het rotweer veel belangstelling! Ik word altijd zo blij van zingen B-) Man soms iets minder, want die liedjes zitten nog dagen in mijn hoofd en het is niet altijd zijn smaak :whistle:
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
28-03-2018 22:25
Rare gewaarwording zijn dit soort 'cijfers'. Toen man 35 werd en we constateerden dat hij al langer met mij was dan ooit zonder mij vonden we dat bizar en tegelijk heel mooi. Nog even en ik ben ook langer met hem samen dan ik ooit zonder hem geweest ben :heart: Valt het op dat ik nog steeds verliefderig ben? :-$
Hele rare gewaarwording inderdaad.

Ja, het valt op dat je nog verliefd bent :love:
Man en ik zien elkaar ook nog erg graag hoor na zoveel jaar.
Nog steeds erg blij met hem en ons gezin :heart:

Ik heb stoofvlees in de oven staan die heeft 12+ uur in de marinade gestaan. Maak m voor het eerst dus ben benieuwd. Lekker met frieten erbij vanavond :thumbsup:

Recept voor de liefhebbers:

https://www.foodiesmagazine.nl/recepten ... sjalotten/
Alle reacties Link kopieren
Ziet er lekker uit Lilly!

Ik moet ook nog ff bedenken wat ik ga eten vanavond. Daarna flink schoonmaken vrees ik.
Alle reacties Link kopieren
Lekker Lilly.

Ik heb vanmorgen gesport en boodschappen en verder zit ik een beetje te lezen afgewisseld met een spelletje en het forum op mijn iPad. Ik ga dadelijk even douchen en dan op tijd eten want moet al om 18.15 richting mijn werk vertrekken.
Wij eten een bulgursalade met oa komkommer en feta en een dressing van ontvelde tomaten en erbij een stukje kiprollade.
Morgen nog een dagje werken en dan lekker drie dagen weekend. Met morgenavond een feestje en tweede paasdag een brunch.
Alle reacties Link kopieren
Dat ziet er zeker lekker uit Lilly! Laat je weten hoe het smaakt? Dan kan ik het misschien op het lijstje zetten voor Pasen, want dat is nog leeg qua planning... Voor eind volgende week weet ik het dan al wel weer, want dan is man een paar dagen weg. En dan eet ik lekker alles wat hij niet zo lekker vind! Olijven onder andere :heart:

Schoonmaken ga ik morgen doen. Denk ik. Behalve als het lekker zonnig is, dan ga ik in de tuin werken. Bijijijna weekend...

Oudblond, kun je nog slapen qua ontvoeringsplannen? Ik zou wel erg moeten lachen als je naar Brussel ontvoerd wordt :biggrin:
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
LadyL0101 schreef:
29-03-2018 16:08


Oudblond, kun je nog slapen qua ontvoeringsplannen? Ik zou wel erg moeten lachen als je naar Brussel ontvoerd wordt :biggrin:
:rofl: Als hij dat durft komt hij gescheiden en wel terug naar huis. Of nee, kan hij terug naar zijn vader gaan ;-)
Ik vind het spannend. Belachelijk maar waar. Zo moet ik straks appen hoe laat ik thuis kom zodat ik 'niets zie wat ik niet mag zien' :@@:
Ik ga zo naar de Passion. En nee ik heb er niet veel zin in want voor mij betekent dat vooral handen schudden en beleefdheden uitwisselen en ik ben nog steeds wel recalcitrant!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
29-03-2018 16:29
:rofl: Als hij dat durft komt hij gescheiden en wel terug naar huis. Of nee, kan hij terug naar zijn vader gaan ;-)
Ik vind het spannend. Belachelijk maar waar. Zo moet ik straks appen hoe laat ik thuis kom zodat ik 'niets zie wat ik niet mag zien' :@@:
Ik ga zo naar de Passion. En nee ik heb er niet veel zin in want voor mij betekent dat vooral handen schudden en beleefdheden uitwisselen en ik ben nog steeds wel recalcitrant!
:rofl: Ik hoor het al.. Je man mag niet naar Brussel.
Oh jeetje, je moet nog appen als je naar huis komt ook :-P. Wat is ie van plan?
Nu ben ik ook nieuwsgierig.
Alle reacties Link kopieren
Spannend hoor Oudblond.
Hm de Passion, na al die jaren weet ik nog steeds niet wat ik er van moet denken. Ik zet het vaak aan maar even zo vaak zet ik het weer af en kijk ik het niet uit.
En of het nu aan het geloof ligt of omdat ik veel van die Nederlandse artiesten niet om aan te horen ligt , of beiden, daar ben ik ook nog niet over uit.

Net even lekker in bad geweest, heb wel wat hoofdpijn al de hele dag. Is denk ik van een beetje spanning voor vanavond voor het werk. Ik heb het vaker gedaan maar het blijft altijd een gedoe wat we moeten doen. Niemand van ons vind het echt leuk ook nog eens. En achteraf valt het altijd mee. Dat dan weer wel.
Alle reacties Link kopieren
The Passion is voor mij heel dubbel.
Maar ik kijk het ieder jaar.

Nu weer even op kantoor, maar ik denk niet dat ik een hele dag ga blijven.
Alle reacties Link kopieren
Help, wat geef ik m'n broertje?
Topic is al geopend, maar ik ben blanco
Alle reacties Link kopieren
Azarole schreef:
31-03-2018 13:27
Help, wat geef ik m'n broertje?
Topic is al geopend, maar ik ben blanco
Een dikke knuffel! Vinden pubers heeeel leuk namelijk! :biggrin:
Ik ga even in je topic kijken fruitje!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
31-03-2018 13:29
Een dikke knuffel! Vinden pubers heeeel leuk namelijk! :biggrin:
Ik ga even in je topic kijken fruitje!
Deze puber is een uitzondering. Die zit nog het liefst bij grote zus op schoot :proud:
Ik kom binnen en dat is een dikke knuffel, ik ga weg en dat is een nog dikkere knuffel.
Alle reacties Link kopieren
Azarole schreef:
31-03-2018 13:31
Deze puber is een uitzondering. Die zit nog het liefst bij grote zus op schoot :proud:
Ik kom binnen en dat is een dikke knuffel, ik ga weg en dat is een nog dikkere knuffel.
Chansaar!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Het is verschrikkelijk maar we liggen nog in bed. We waren pas na 3 uur thuis...
Ik ben er wel uit geweeest om wentelteefjes te maken en nu staat er een pan kippensoep op.
En ik kijk series en man ligt te snurken.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
31-03-2018 13:36
Het is verschrikkelijk maar we liggen nog in bed. We waren pas na 3 uur thuis...
Ik ben er wel uit geweeest om wentelteefjes te maken en nu staat er een pan kippensoep op.
En ik kijk series en man ligt te snurken.
Klinkt heerlijk Dolfje! Ik krijg maar geen rust in mijn donder. Behalve als het om het huishouden gaat, dan is forummen ineens weer veel leuker. Eerst maar eens boodschappen gaan doen. Een frisse neus halen zal me waarschijnlijk goed doen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Waarom is dat erg Dolfje? Ik kan er juist van genieten, zulke zaterdagen!
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
31-03-2018 13:33
Chansaar!
Ligt ook wel een beetje aan de grote zus en de band die we hebben, denk ik. Ben benieuwd of dat over een jaar of 2 nog zo is.
Alle reacties Link kopieren
Azarole schreef:
31-03-2018 13:39
Waarom is dat erg Dolfje? Ik kan er juist van genieten, zulke zaterdagen!
Nou niet als je je zo voelt als ik..
En ik vind het zonde van de dag. Vorige week hadden we ook al zo’n dag.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dan snap ik het wel inderdaad. Moet zeggen, lang geleden dat ik zulke dagen heb gehad.
Alle reacties Link kopieren
Waren de biertjes heel lekker Dolfje? ;-D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Even mijn creatieve bijdrage gedaan in je topic Aza.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven