Stamcafe XXXII

25-03-2018 21:08 1374 berichten
Klein stapje van Grand Canyon naar Brussel. Kleine wereldstad las ik ergens :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ha Blond, spannend! Van lang geleden toen er in mijn eerste koophuis een keuken werd geïnstalleerd herinner ik me dat ook: de hele woonkamer stond vol met kasten en dozen, dat ging toch nooit in die veel kleinere keuken passen?! Maar het paste wel en het werd prachtig. Komt goed!

Katjies sterkte met de warmte! Hier geen bedrijfskleding maar wel gepast (dus niet heel veel blote lichaamsdelen). Gelukkig mag ik rustig achter mijn bureau zitten en is er koud water. En koffie.
The owls are not what they seem
Vannacht totaal niet geslapen, val ik natuurlijk om half 8 in slaap, net toen ik naar mn werk wilde gaan. Nu onderweg.
Nu al een Butdag
Ik heb een lange pauze vandaag dus ben even naar huis gefietst en zit nu in een hemdje en korte broek voor de ventilator. Ik kan wel even buiten gaan zitten lezen maar ja dan ben ik straks weer zo oververhit als ik moet gaan werken.

Ben ondertussen vast pasta aan het koken voor de pastasalade morgen.
Voor vanavond heb ik een bakje nasi en daar maak ik straks nog wat boontjes in ketjap bij.

Spannend van de keuken Oudblond!
Aza hopelijk kom je de dag een beetje goed door zonder geslapen te hebben :hug:
Katjies sterkte met de warmte, hier geen bedrijfskleding maar net als Lady moet het wel wat bedekt, kan niet in hemdje en hele korte broek maar goed dat draag ik alleen thuis en op vakantie.
Fruitje had je last van de warmte of lag je te piekeren?

Ja dolfje, ik vind het vreselijk spannend. En Lady, alle kastjes e.d. zullen vast in de ruimte passen. Maar het spannendste vind ik het aanrechtblad: dat moet exact, precies eindigen in het verlengde van een muur. Eh, weet niet goed hoe uitleggen maar in elk geval millimeter werk en als dat niet exact klopt is het hele effect naar de Filistijnen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
28-05-2018 12:36
Fruitje had je last van de warmte of lag je te piekeren?

Ja dolfje, ik vind het vreselijk spannend. En Lady, alle kastjes e.d. zullen vast in de ruimte passen. Maar het spannendste vind ik het aanrechtblad: dat moet exact, precies eindigen in het verlengde van een muur. Eh, weet niet goed hoe uitleggen maar in elk geval millimeter werk en als dat niet exact klopt is het hele effect naar de Filistijnen.
Doen we het volgende café toch in de Filistijnen?
Piekeren en warmte gecombineerd. En waarschijnlijk ook volle maan.
In ieder geval aardig ****. Ik voel me nu gebroken xD.
Azarole schreef:
28-05-2018 13:58
Piekeren en warmte gecombineerd. En waarschijnlijk ook volle maan.
In ieder geval aardig ****. Ik voel me nu gebroken xD.
Hier:
Afbeelding

Dit katje heeft overal een oplossing voor :lol:
(ik hoop dat je de dag goed doorkomt en vanavond heerlijk slaapt Aza)
-Katjies- schreef:
28-05-2018 14:02
Hier:
Afbeelding

Dit katje heeft overal een oplossing voor :lol:
Heb de hint al doorgegeven aan de collega's, dat ze me maar even moeten lijmen xD
Hoe gaat het nu Aza?

Sinds ik thuis ben voel ik me zo moe, denk dat dat van het laat naar bed gaan zaterdag nog is. Zou het liefste nu gaan slapen maar ja dan ben ik midden in de nacht weer klaar wakker.
Met moeite tot 23.00 opgebleven en was al voor 4 uur weer wakker en voor 7 uur weer. Man is maar opgestaan en ik iets later ook en heb net de slaapkamer al afgestoft en de vensterbank van de keuken gesopt :O
Nou ja het kan maar een keer gedaan zijn :P
Jeetje Dolfje, dat is wel heel fanatiek!
Ik vetrek zo richting sportschool, eerst nog een kopje koffie.
We hadden willen varen vandaag maar het gaat nogal noodweer worden blijkbaar :|
Dag lieve lieverds! Allemaal de 'geenzuurstofindeluchtdag' overleefd? Lilly, ik had vandaag heel graag met Dreum in het badje gespeeld! Maar hard gewerkt op een vakantie-genomen dag. Nog heel veel haken en ogen aan de nieuwe keuken, maar komt uiteindelijk denk ik wel redelijk goed. Man en ik hebben heel hard gewerkt. Hele huis + keuken grondig stofvrij gemaakt en alles in de keukenkastjes geborgen. We hebben plankjes over. Yeeey!!!
En (als alles opgelost is) is het Pwragtig geworden! Echt helemaal wat we er ons van voorgesteld hadden: superstrak.

*poef*
oudblond wijzigde dit bericht op 30-05-2018 10:30
14.02% gewijzigd
Mooi Oudblond!!
Ik zie het plaatje gewoon rechtop hoor.
Prachtig Blond! :flirting:
Prachtig Oudblond! Ik hou van zwart! Heb het plaatje maar even gekanteld in een ander programma, mijn schouders zitten al vast genoeg :|

Vanochtend heel vroeg opgestaan zodat ik vroeg op het werk was en een collega me kon helpen, maar daarmee project 1 wel afgerond, ruim voor mijn vakantie :yes: Nu nog even doorbuffelen voor project 2.
The owls are not what they seem
Mooie keuken Blond! :love:

Gister viel het noodweer mee. Blijkbaar was het noodweer terwijl ik in de bios zat.
Ik zat in het theater tijdens noodweer (voorzover het daar überhaupt was..... iets van regen gemerkt Blond??) Wel beelden gezien en verhalen gehoord van iets meer richting werkregio, was dus wel mooie timing dat ik eerder weg moest ivm theaterbezoek.
Watervrouw, het is later op de avond beginnen regenen, maar niet spectaculair hoor!
Goed bezig Lady!

Gisteren hebben we een heerlijke dag gehad op IJmuiden strand. Tegen 17 uur teruggereden naar huis met een onderbreking om even wat te eten.
De grootste hoosbui was om en nabij A'dam. Bij ons een paar druppels maar niks dramatisch.
Tegen 21 uur thuis, huis zat vol vrienden van oudste, ze hadden gezellig ge-bbqt. Middelste had ervan meegenoten, de broers zijn echt vrienden van elkaar ondanks 5 jaar leeftijdsverschil :heart:
Dreum stal natuurlijk de show toen hij een rondje high five gaf :proud:
En de Dreum komt net pas de trap af, heeft gigantisch uitgeslapen. :zzz:

Echt super je keuken Blond, is het matzwart?
Ben gek op zwart, heb thuis zwart/wit ingericht.
Ooh wat leuk Lilly! En tuurlijk steelt Dreum de show. Deed broer ook altijd. Stoer dat ie zich dan ook voelde :proud:
Lilly: hij is heeeeeeel donker grijs, tegen het zwart aan en inderdaad mat. We vonden vooral het aanrechtblad heel mooi omdat het hetzelfde materiaal dan de frontjes is. en eindelijk vaatwasser en oven op hoogte!
Azarole schreef:
30-05-2018 11:17
Ooh wat leuk Lilly! En tuurlijk steelt Dreum de show. Deed broer ook altijd. Stoer dat ie zich dan ook voelde :proud:
Te schattig hè?
:flirting:
Oudblond schreef:
30-05-2018 11:20
Lilly: hij is heeeeeeel donker grijs, tegen het zwart aan en inderdaad mat. We vonden vooral het aanrechtblad heel mooi omdat het hetzelfde materiaal dan de frontjes is. en eindelijk vaatwasser en oven op hoogte!
Kan je alweer koken ook?
Lillybit schreef:
30-05-2018 11:25
Kan je alweer koken ook?
Nope. Kookplaat is stuk en moet vervangen worden. Ik heb gelukkig wel weer een oven dus kan een beetje koken. Vanavond gooi ik een kip met aardappels en appels in de oven :-]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven