Stamcafe XXXII
woensdag 30 mei 2018 om 11:56
woensdag 30 mei 2018 om 12:25
Ja nieuwe. Die geeft een error dat hij verkeerd aangesloten zou zijn. Monteur zegt van niet, elektricien zegt ook dat de nieuwe groep gewoon goed is. Daar moet dus een monteur van het merk bijkomen, maar je snapt dat ik geen nieuwe 'herstelde' kookplaat wil. Ik wil een hele nieuwe en daar doen ze moeilijk over.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 30 mei 2018 om 17:36
Zeker een nieuwe eisen ja! Het is duur zat al dat spul.
Dreum
Ik heb vanmiddag lam op de bank liggen lezen en vreten, moet zo werken dus moet dadelijk alweer weg.
Heb wel toen ik vanmiddag klaar was met werken eerst gewinkeld en boodschappen gedaan. Heb een nieuwe zwarte skinny en 4 shirts/Tops. Ook zwart en een legergroene. Mocht eigenlijk van mezelf niks zwarts meer kopen
.
Dreum
Ik heb vanmiddag lam op de bank liggen lezen en vreten, moet zo werken dus moet dadelijk alweer weg.
Heb wel toen ik vanmiddag klaar was met werken eerst gewinkeld en boodschappen gedaan. Heb een nieuwe zwarte skinny en 4 shirts/Tops. Ook zwart en een legergroene. Mocht eigenlijk van mezelf niks zwarts meer kopen
woensdag 30 mei 2018 om 17:45
woensdag 30 mei 2018 om 18:04
Ik hou ook van zwart, maar tegenwoordig ziet mijn kast er gelukkig toch kleuriger uit! Ik draag graag ton sur ton.
Ik heb een kip van anderhalve kilo, die moet iets meer dan een uur de oven in. Iemand een idee hoelang aardappelblokjes en appelschijven nodig hebben?
Ik heb een kip van anderhalve kilo, die moet iets meer dan een uur de oven in. Iemand een idee hoelang aardappelblokjes en appelschijven nodig hebben?
woensdag 30 mei 2018 om 18:04
Nog minder gedaan dan ik van plan was.
Met wat gemiezer en vaag gerommel verleng ik die luiheid ook gewoon
Nagenieten van gisteren (de tour duurt al wat langer, vooralsnog geen illegale filmers die fragmenten van gisteren online hebben gezet) en wat gemijmerd over een stedentrip voor nog een optreden, maar denk niet dat mijn collega's blij zouden worden van zo'n last-minute actie. Dus ik youtube nog wel een tijdje door.
Met wat gemiezer en vaag gerommel verleng ik die luiheid ook gewoon
Nagenieten van gisteren (de tour duurt al wat langer, vooralsnog geen illegale filmers die fragmenten van gisteren online hebben gezet) en wat gemijmerd over een stedentrip voor nog een optreden, maar denk niet dat mijn collega's blij zouden worden van zo'n last-minute actie. Dus ik youtube nog wel een tijdje door.
woensdag 30 mei 2018 om 18:07
Zo lekker die hangmodus, lekker blijven hangen. Het is te warm voor iets anders.Watervrouw333 schreef: ↑30-05-2018 18:04Nog minder gedaan dan ik van plan was.![]()
Met wat gemiezer en vaag gerommel verleng ik die luiheid ook gewoon![]()
woensdag 30 mei 2018 om 20:53
Deze ongeduld heeft een A ++ Beko gekocht Ik ben meer dan tevreden over mijn eenvoudige Beko wasmachine en heb het er maar op gewaagd. Er was bij een eco-vergelijk site ook een cash back actie: 65 euro korting.
woensdag 30 mei 2018 om 22:10
Vreselijk zonder airco op je werk
Mijn kantoor en mijn managers kantoor delen een airco en het bedieningspaneel zit in zijn gedeelte
dus ik zit of weg te smelten of te bevriezen.
Blond, hoe smaakte je diner?
Ik heb deze gemaakt vandaag, echt om te smullen zo lekker!
http://pinterest.com/pin/AfTqGRj1y1KPJk ... pp=android
Mijn kantoor en mijn managers kantoor delen een airco en het bedieningspaneel zit in zijn gedeelte
Blond, hoe smaakte je diner?
Ik heb deze gemaakt vandaag, echt om te smullen zo lekker!
http://pinterest.com/pin/AfTqGRj1y1KPJk ... pp=android
woensdag 30 mei 2018 om 22:49
donderdag 31 mei 2018 om 08:53
Nou heb ik me toch slecht geslapen, ik kon mijn draai echt niet vinden vannacht.
Ga dadelijk eerst maar weer eens rustig sporten, heb nu geen tape om mijn voeten want met die warmte blijft het helemaal niet zitten. Vanavond maar weer nieuwe erop want morgen is mijn langste werkdag en zaterdag naar een festival.
Ga dadelijk eerst maar weer eens rustig sporten, heb nu geen tape om mijn voeten want met die warmte blijft het helemaal niet zitten. Vanavond maar weer nieuwe erop want morgen is mijn langste werkdag en zaterdag naar een festival.