Stamcafe XXXII

25-03-2018 21:08 1374 berichten
Klein stapje van Grand Canyon naar Brussel. Kleine wereldstad las ik ergens :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
30-05-2018 11:25
Te schattig hè?
:flirting:
Ja!
Oudblond schreef:
30-05-2018 11:31
Nope. Kookplaat is stuk en moet vervangen worden. Ik heb gelukkig wel weer een oven dus kan een beetje koken. Vanavond gooi ik een kip met aardappels en appels in de oven :-]
Dat is al heel wat. Zonde van de kookplaat, was het een nieuwe?
Lillybit schreef:
30-05-2018 11:56
Dat is al heel wat. Zonde van de kookplaat, was het een nieuwe?
Ja nieuwe. Die geeft een error dat hij verkeerd aangesloten zou zijn. Monteur zegt van niet, elektricien zegt ook dat de nieuwe groep gewoon goed is. Daar moet dus een monteur van het merk bijkomen, maar je snapt dat ik geen nieuwe 'herstelde' kookplaat wil. Ik wil een hele nieuwe en daar doen ze moeilijk over.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Voet bij stuk houden, je hebt recht op nieuwe, goedwerkende spullen.
:swear:
Wat Lilly zegt!
Zeker een nieuwe eisen ja! Het is duur zat al dat spul.

Dreum :heart:

Ik heb vanmiddag lam op de bank liggen lezen en vreten, moet zo werken dus moet dadelijk alweer weg.
Heb wel toen ik vanmiddag klaar was met werken eerst gewinkeld en boodschappen gedaan. Heb een nieuwe zwarte skinny en 4 shirts/Tops. Ook zwart en een legergroene. Mocht eigenlijk van mezelf niks zwarts meer kopen :P .
I :heart: zwart, legergroen is ook een favoriet. Goed geslaagd dus Dolfje.

Net een linzensoepje gegeten en straks sporten, na een sporten heb ik nog een wrap met kip en avocado :yes:

Ik heb een heerlijk bronwatertje ondekt van AH eigen merk, water met groene thee/citroen. Echt lekker verfrissend.
Ik hou ook van zwart, maar tegenwoordig ziet mijn kast er gelukkig toch kleuriger uit! Ik draag graag ton sur ton.
Ik heb een kip van anderhalve kilo, die moet iets meer dan een uur de oven in. Iemand een idee hoelang aardappelblokjes en appelschijven nodig hebben?
Nog minder gedaan dan ik van plan was. :$

Met wat gemiezer en vaag gerommel verleng ik die luiheid ook gewoon :P

Nagenieten van gisteren (de tour duurt al wat langer, vooralsnog geen illegale filmers die fragmenten van gisteren online hebben gezet) en wat gemijmerd over een stedentrip voor nog een optreden, maar denk niet dat mijn collega's blij zouden worden van zo'n last-minute actie. Dus ik youtube nog wel een tijdje door.
20 minuutjes ongeveer voor de appel Blond.
Aardappels iets langer.
anoniem_360662 wijzigde dit bericht op 30-05-2018 18:09
40.43% gewijzigd
Watervrouw333 schreef:
30-05-2018 18:04
Nog minder gedaan dan ik van plan was. :$

Met wat gemiezer en vaag gerommel verleng ik die luiheid ook gewoon :P

Nagenieten van gisteren (de tour duurt al wat langer, vooralsnog geen illegale filmers die fragmenten van gisteren online hebben gezet) en wat gemijmerd over een stedentrip voor nog een optreden, maar denk niet dat mijn collega's blij zouden worden van zo'n last-minute actie. Dus ik youtube nog wel een tijdje door.
Zo lekker die hangmodus, lekker blijven hangen. Het is te warm voor iets anders. :sun:
Merci Lilly. Dacht ik ook maar google was het niet met me eens!
Oudblond schreef:
30-05-2018 18:09
Merci Lilly. Dacht ik ook maar google was het niet met me eens!
Ik heb m aangepast :sigh: ik las alleen appel.
Ik doe de aardappelen een half uur en de appel twintig minuutjes bovenop de kip. Zo'n zin in!
Oudblond schreef:
30-05-2018 18:26
Ik doe de aardappelen een half uur en de appel twintig minuutjes bovenop de kip. Zo'n zin in!
Snap ik, na die tijd.
Eet smakelijk, het klinkt in ieder geval heerlijk.
Bijna klaar!
Ik gooi hem er hier ook even in: Mijn wasdroger heeft het begeven. En ik zie door de bomen het bos niet. Hier iemand goede/slechte ervaringen?
Smakelijk eten Blond.

Wat balen van alle tegenslag zeg. Het zit je niet mee :hug:

En dreum :love:
Het is ook geen weer om veel te doen Watervrouw
De airco op het werk was maandag ontregeld, ook lekkere timing met het windstille weer. In de loop van dinsdag deed ie het weer, dus hoop dat ie het sindsdien is blijven doen....
Dat zou wel fijn zijn
Oudblond schreef:
30-05-2018 19:33
Bijna klaar!
Ik gooi hem er hier ook even in: Mijn wasdroger heeft het begeven. En ik zie door de bomen het bos niet. Hier iemand goede/slechte ervaringen?
Ja kom ik later even op terug!
dolfje schreef:
30-05-2018 20:51
Ja kom ik later even op terug!
Deze ongeduld heeft een A ++ Beko gekocht Ik ben meer dan tevreden over mijn eenvoudige Beko wasmachine en heb het er maar op gewaagd. Er was bij een eco-vergelijk site ook een cash back actie: 65 euro korting. :$ Wordt vrijdag geleverd.
Vreselijk zonder airco op je werk :whip:
Mijn kantoor en mijn managers kantoor delen een airco en het bedieningspaneel zit in zijn gedeelte :'( dus ik zit of weg te smelten of te bevriezen.

Blond, hoe smaakte je diner?

Ik heb deze gemaakt vandaag, echt om te smullen zo lekker!

http://pinterest.com/pin/AfTqGRj1y1KPJk ... pp=android
Oudblond schreef:
30-05-2018 20:53
Deze ongeduld heeft een A ++ Beko gekocht Ik ben meer dan tevreden over mijn eenvoudige Beko wasmachine en heb het er maar op gewaagd. Er was bij een eco-vergelijk site ook een cash back actie: 65 euro korting. :$ Wordt vrijdag geleverd.
Ah oké. Wij hebben Aeg :)
Nou heb ik me toch slecht geslapen, ik kon mijn draai echt niet vinden vannacht.

Ga dadelijk eerst maar weer eens rustig sporten, heb nu geen tape om mijn voeten want met die warmte blijft het helemaal niet zitten. Vanavond maar weer nieuwe erop want morgen is mijn langste werkdag en zaterdag naar een festival.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven