Stamcafe XXXII
zondag 29 juli 2018 om 15:40
Ik had weer eens een onhandige actie. Zijn mijn ribben net geheeld, stoot ik mijn kleine teen. Hard. En die is waarschijnlijk gebroken. En daar valt niet meer aan te doen dan hem aan z'n buurman tapen. Ik moest meteen aan Leo's Herman denken. Ik lig al van gisteren met mijn pootje ophoog en strompel af en toe door het huis. En ik realiseer me dat ik helemaal geen Herman-schoenen heb.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 31 juli 2018 om 14:38
Wat zijn mijn buurmannen toch ontzettend lieve mannen! (Ze wisten niet dat man ook vrij is). Ik krijg een app'je: Lieve buuf, je zal wel minder mobiel zijn dus ik bel niet aan, maar heb je boodschapjes of eten of iets anders nodig? Dan breng ik het even'. Wat een fijne, attente mensen!
dinsdag 31 juli 2018 om 19:26
Nou dat geloof ik Filee!
Nu heb ik buiten pijn in mijn benen ( ik denk van de duintrap op en af lopen afgelopen weekend) en erg moe ook nog eens ineens last van mijn darmen. Ik spring zo onder de douche en dan ga ik lekker vast op bed liggen. Man is in de woonkamer met de apparatuur bezig dus kan daar toch niet kijken wat ik wil.
Nu heb ik buiten pijn in mijn benen ( ik denk van de duintrap op en af lopen afgelopen weekend) en erg moe ook nog eens ineens last van mijn darmen. Ik spring zo onder de douche en dan ga ik lekker vast op bed liggen. Man is in de woonkamer met de apparatuur bezig dus kan daar toch niet kijken wat ik wil.
dinsdag 31 juli 2018 om 20:11
Lilly laat je Leo even weten dat ik met vertraging veel meer begrip voor haar Herman heb!
Ik heb morgen een crematie. Op sloffen vrees ik.
dinsdag 31 juli 2018 om 20:31
Schoenen die je aankan als je een gebroken teen hebt. A priori dus lelijk. Eleonora had ooit een gebroken teen die ze Herman noemde en we hebben toendertijd dubbel gelegen over wat Herman eiste en 'mooi' vond.
Ik bezit 0 schoenen zonder hakken. Dus dat wordt crematie op sloffen.
dinsdag 31 juli 2018 om 21:27
Het gaat nog niet beter dusOudblond schreef: ↑31-07-2018 20:31Schoenen die je aankan als je een gebroken teen hebt. A priori dus lelijk. Eleonora had ooit een gebroken teen die ze Herman noemde en we hebben toendertijd dubbel gelegen over wat Herman eiste en 'mooi' vond.
Ik bezit 0 schoenen zonder hakken. Dus dat wordt crematie op sloffen.
Hier ook weinig schoenen zonder hak, dus ik zou ook een probleem hebben als ik mijn teen breek. Zou dan op mijn o zo charmante veiligheidsschoenen (met stalen zool en neuzen) rond moeten huppelen
dinsdag 31 juli 2018 om 21:48
Oppaspoezel vertoont diva-gedrag: na een uur schootkleven moest ik toch nog even de planten in de tuin water geven. Poezel ook naar buiten. Ik doe de deur op slot en wil via het tuinhek weg. Poezel heeft een kattenluikje maar bleef standvastig naar de deurklink kijken dus heb de deur maar voor haar geopend. (ze ging daadwerkelijk naar binnen , dat was wel braaf)
dinsdag 31 juli 2018 om 21:50
Waarom zou je ook door zo'n armoedig luikje gaan als je een bediende hebt die de deur opentWatervrouw333 schreef: ↑31-07-2018 21:48Oppaspoezel vertoont diva-gedrag: na een uur schootkleven moest ik toch nog even de planten in de tuin water geven. Poezel ook naar buiten. Ik doe de deur op slot en wil via het tuinhek weg. Poezel heeft een kattenluikje maar bleef standvastig naar de deurklink kijken dus heb de deur maar voor haar geopend. (ze ging daadwerkelijk naar binnen , dat was wel braaf)
Woeffies hier zijn net zo. Ze kunnen zelf te deur openen door tegen de klink aan te staan, maar het is zoveel makkelijker om even een krab op de deur te geven en dan gaat de deur vanzelf wel open als je lang genoeg krabt als het niet snel genoeg gaat
dinsdag 31 juli 2018 om 21:59
Ah Oudblond, wat naar zo’n Herman. Zijn van die linnen schoentjes een idee? Heb ik ook wel eens gekocht toen ik wanhopig door de stad sjouwde met een kapotte hiel... of heb je morgenochtend geen tijd om iets te (laten) kopen?
Hier ook diva’s. Een kattenluikje is minderwaardig als er ook personeel is die de grote schuifpui kan bedienen. Behalve natuurlijk als er iets eng is of als er eten aan de andere kant wordt neergezet, dan ga je niet op je personeel wachten en werkt zo’n luikje prima! Gekke beesten.
Onze poezel is inmiddels verlost van haar sonde en wil wel heel graag naar buiten. Maar dat mag morgen pas. Daar is ze het NIET mee eens. MIEAUWWWWW!!
Hier ook diva’s. Een kattenluikje is minderwaardig als er ook personeel is die de grote schuifpui kan bedienen. Behalve natuurlijk als er iets eng is of als er eten aan de andere kant wordt neergezet, dan ga je niet op je personeel wachten en werkt zo’n luikje prima! Gekke beesten.
Onze poezel is inmiddels verlost van haar sonde en wil wel heel graag naar buiten. Maar dat mag morgen pas. Daar is ze het NIET mee eens. MIEAUWWWWW!!
The owls are not what they seem
dinsdag 31 juli 2018 om 22:05
Ooit paste ik op twee zussen. De belangrijkste gebruiksaanwijzing was dat ik avondeten moest geven als ze er allebei waren anders at de ene een dubbele portie. Voerbakjes niet al te ver van het katteluik in de achterdeur. Poezel 1 draait voor mijn gevoel al uren om me heen voor de lekkere trek maar poezel 2 is er niet. Na een tijdje toch eens naar de voordeur om eens de straat in te kijken. En voor de drempel blijkt nr 2 zich af te zitten vragen waar ik zo lang bleef........
vrijdag 3 augustus 2018 om 21:25
zaterdag 4 augustus 2018 om 15:22
Ik heb er wel last van vandaag maar dat is vooral omdat we gisteravond een erg gezellig feestje hadden en zo stom waren om daarna thuis nog wat te drinken.
Self inflicted damage dus
En dan moeten we vanavond ook nog eens naar een verjaardag maar dat wordt waarschijnlijk niet zo laat. Buiten de jarige en zijn vrouw kennen we er volgens mij niemand. Nu heb ik daar niet zo’n problemen mee maar man is meestal wat eenkennig. Ach ja wordt vast ook gezellig.
Self inflicted damage dus
En dan moeten we vanavond ook nog eens naar een verjaardag maar dat wordt waarschijnlijk niet zo laat. Buiten de jarige en zijn vrouw kennen we er volgens mij niemand. Nu heb ik daar niet zo’n problemen mee maar man is meestal wat eenkennig. Ach ja wordt vast ook gezellig.
zondag 5 augustus 2018 om 12:00
Veel water drinken Dolfje!
Ik heb moeite met eten, watermeloen en droge crackers is het momenteel. Last van een buikgriepje op zoiets
Wij hebben vandaag een rustdag, we kijken Winnie de Pooh op Netflix, Dreum zit helemaal in de film
Vanmorgen samen met man beneden gesopt, de deuren tegen elkaar opengezet. Het is weer lekker fris binnen. Straks nog even boodschappen halen en that's it voor vandaag.
Fijn weekend allemaal!
Ik heb moeite met eten, watermeloen en droge crackers is het momenteel. Last van een buikgriepje op zoiets
Wij hebben vandaag een rustdag, we kijken Winnie de Pooh op Netflix, Dreum zit helemaal in de film
Vanmorgen samen met man beneden gesopt, de deuren tegen elkaar opengezet. Het is weer lekker fris binnen. Straks nog even boodschappen halen en that's it voor vandaag.
Fijn weekend allemaal!