Stamcafe XXXII

25-03-2018 21:08 1374 berichten
Klein stapje van Grand Canyon naar Brussel. Kleine wereldstad las ik ergens :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hier ook (weer) een relaxdag.
Beterschap Lilly :bigkiss:
Dank je wel Kittens :loveys:
Hier ook een Netflix dag.

Beterschap Lillybit!
Alle reacties Link kopieren
Lady: Herman heeft een ego. Een groot ego dat mijn voet 'opblaast'. Gaat nog niet erg lekker. Gelukkig slaap ik wel iets beter en heb ik weinig last van de warmte.

Dolfje, klinkt als een heel gezellig weekend!

Lilly: banaan wil ook nog wel eens gaan als je buik niet lekker is. Daar zit in elk geval wat meer in dan in watermeloen en crackers. Beterschap!

Maman is een 'portret'. Maar dat wisten jullie al. Bel ik haar om gezellig te beppen. Vraagt ze: is er nog nieuws. Eh nee niet echt. Goed dan ga ik mijn docu verder kijken. Dag schat! Klik weg. :rofl:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
:HA: maman.
Sta je dan, met je foon in je hand :rofl:
Al zal jij wel niet staan dankzij Herman.
Baasje is het toch.
De waterdruk is eraf bij ons, handig als je je haar aan het uitspoelen bent.. :facepalm:
Lillybit schreef:
05-08-2018 13:18
De waterdruk is eraf bij ons, handig als je je haar aan het uitspoelen bent.. :facepalm:
Dat is niet handig nee.
Beterschap Lilly!
Beterschap Lily!

Oppaspoezel heeft iets nieuws: als echte diva wil ze graag door de keukendeur naar binnen ipv door het luik. Zonet bij het weggaan dus de deur weer van slot om mevrouw binnen te laten. Vervolgens komt ze direct door het luik naar buiten zodat ze met mij mee kan de tuinpoort uit :rofl:
Watervrouw333 schreef:
05-08-2018 20:39
Beterschap Lily!

Oppaspoezel heeft iets nieuws: als echte diva wil ze graag door de keukendeur naar binnen ipv door het luik. Zonet bij het weggaan dus de deur weer van slot om mevrouw binnen te laten. Vervolgens komt ze direct door het luik naar buiten zodat ze met mij mee kan de tuinpoort uit :rofl:
Weet je hoe ze dat noemen? Cattitude :proud:
Heerlijk zo'n kattendiva :heart:

Over 10 minuten ga ik richting de sportschool. Nu eerst nog even een kopje koffie.
De buik en maag zijn weer redelijk stabiel, gelukkig maar want ik miste mijn koffie behoorlijk.
Fijn Lilly! Zet 'm op!

Sterkte met opgezette Herman Oudblond,

Ik ben vrijwel het hele weekend buiten geweest (zaterdag naar een festival en gisteren naar een verjaardag) en nu ben ik vanochtend bij de tramhalte in mijn nek gestoken door één of ander brutaal insect. Geen mug, want het doet pijn. Ook geen wesp gelukkig, want dat doet volgens mij veel meer pijn. Maar stom is het wel. Wat doet zo'n beest daar?
The owls are not what they seem
Ieuw Lady! Stomme vliegende duivels zijn het (6) horzel?
Zo'n beest heeft mij zaterdagavond op mijn onderbeen net boven mijn enkel op een litteken gestoken. Doet ook zo'n pijn! Rotbeesten!
Mag ik even klagen? Ik zit middenin een ict-traject. We hebben na veel gezeur één en ander opgeleverd gekregen van een leverancier. Dat zijn we nu aan het testen met gebruikers (collega's). Dat testen gaat op zich prima. Maar de leverancier houdt zich voor de zoveelste keer onbereikbaar. Echt zó bloedirritant! Alle vragen en opmerkingen belanden in een groot zwart gat. Ik heb er vannacht gewoon slecht van geslapen en ben daardoor vandaag nóg minder gemotiveerd. Bleeegh...

Iemand een leuk verhaal ter afleiding?
Bah Lady! Ik heb zo'n app-bouwer! Bloedirritant. Wat ik vraag wordt gewoon zonder antwoord in de prullenbak gemikt en dan is er plots een functie die niet meer werkt en een functie die ik niet nodig heb, toegevoegd. Ik heb zijn facturen on hold gezet. Hij mag eerst met mij rond de tafel voor er nog 1 cent zijn kant uit gaat.

Helaas geen vrolijke verhalen hier. Behalve dat de heertjes te leuk en lief blijven! Ze zijn heel voorzichtig met Herman. Ze hebben echt door dat ik pijn heb.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ah dat zijn geen leuke dingen Lady en Blond!
Ik heb ook niks bijzonders of leuks te melden.
Gisteren voor het eerst een hitt training gedaan. Auwwww spierpijn :'(
Ik weet niet wat dat is Lillybit.
Gisteren heb ik ook gesport en weer eens mijn armen getraind en nu heb ik daar ook spierpijn. En heb 40 minuten op de loopband gewandeld en twee minuten getrimd en pijn aan mijn voeten nu. De hielspoor vind dat dus nog niet fijn.

Daarna zijn we naar een kinderverjaardag geweest en nu ben ik zo lam als een tak. Katertje en ongesteld is geen goede combi :|
Hallooooo!

T wordt tijd dat dat werkproject wordt afgesloten, begin een tikje overwerkt te raken. Maar dat zal nog zeker een maand duren ben ik bang. Bleh. Vanmiddag had ik het formulier-met-vragen-voor-de-trouwambtenaar geprint op het werk, maar toen ik naar de printer liep was die één of andere update aan het installeren. Dus ik weer terug naar mijn kamer. En daarna helemaal vergeten. Dus grote kans dat de portier vanavond heeft kunnen lezen hoe man en ik elkaar ontmoet hebben en hoe het aanzoek ging. :facepalm:
Ah vervelend Lady van het overwerkt raken. Ontspan je verder wel genoeg?

Ik ging met hoofdpijn naar bed en werd er mee wakker. Nu ben ik vandaag vrij maar irritant is het wel. Wilde nu eigenlijk gaan sporten. In plaats daarvan ga ik wel eerst een beetje huishouden en hopen dat het zakt en dan straks even naar de sportschool. Of ik ga een stukje wandelen als het niet weg is. Moet toch boodschappen doen.

Morgen en overmorgen nog werken maar ben gelukkig wel maandag vrij zodat ik wel twee dagen weekend heb.
Hier (gelukkig) pasje/inlog nodig voordat een print eruit komt.

Oppaspoezels moeten het weer doen met hun eigen personeel. Gisteren ineens een gedachte dat een kat bij mij op bed sprong. Zal wel gekomen zijn doordat een vriendin een gouden mandje zoekt voor haar bange poezel. Iemand nog interesse? Tuin moet zodanig (groot) zijn dat poezel niet schrikt van de buurtkat. Geen andere katten gewend.

Ik lees een beetje rond in de vakantiebieb-app. Vind het minder boeiend dan vorige keer/keren, maar weet ook niet hoe lang ik het moet proberen of dat ik gewoon teveel met mijn gedachten overal en nergens ben. Bij fysieke boeken is me altijd gezegd het 30 bladzijden de kans te geven (uitgezonderd dunne dingen als boekenweekgeschenken)
Het is behoorlijk rustig hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven