Stel......
zondag 31 januari 2010 om 12:45
Stel dat ik iets zou willen uitvinden. Iets waarvan ik denk dat het best iets is wat goed zou kunnen uitpakken. Niet alleen voor mij, maar voor meer mensen met een balkon en kinderen. En ik heb iemand nodig die het ontwerp kan uitwerken en verder ontwikkelen, wie zou mij kunnen helpen? Heeft iemand hier ervaring mee? Het gaat om een meubelstuk voor buiten.....
(klinkt heeeel interessant allemaal, mijn idee zal wel allang uitgevonden zijn, haha!)
Oja, ik zie mezelf nou niet bepaald op de buis verschijnen met het beste idee van NL)
(klinkt heeeel interessant allemaal, mijn idee zal wel allang uitgevonden zijn, haha!)
Oja, ik zie mezelf nou niet bepaald op de buis verschijnen met het beste idee van NL)

zondag 31 januari 2010 om 13:22
Thanks voor de antwoorden. Ik ga er sowieso mee aan de slag, al is het voor mezelf. (schoon) vader even lief aankijken (heeft als bijnaam "opa maken") en let's go dan maar! Is natuurlijk weer een opwelling van mij om iets "nieuws" te ontwikkelen, net als ik iedere week een nieuwe hobby heb Maar.... you never know!

zondag 31 januari 2010 om 13:31
Een patent aanvragen is heel tijdrovend, en ook heel duur! En eigenlijk heb je er niks aan, behalve als je daadwerkelijk in staat bent om het af te dwingen (d.w.z. een rechtszaak beginnen tegen een overtreder).
Het beste kun je naar een bedrijf stappen met je idee, en kijken of je het daar kan verkopen of zoiets.
Het beste kun je naar een bedrijf stappen met je idee, en kijken of je het daar kan verkopen of zoiets.
zondag 31 januari 2010 om 14:07
Dé tip: Ga eens praten bij Syntens. Dat is een overheidsdienst die ondernemers gratis helpt op het gebied van innovaties. Je bent waarschijnlijk nog geen ondernemer maar als dat een vereiste is, dan heb je je snel genoeg ingeschreven bij de KvK.
www.syntens.nl
www.syntens.nl