stemmen in huis

02-05-2012 20:59 408 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Alvast sorry voor de lange tekst...

Ik zal wel een heel hoop onzinnige antwoorden krijgen van mensen die denken dat ze grappig zijn of denken dat ik zelf flauwekul uitkraam.. Maar ik heb last van geluiden in huis :(

Mijn dochtertje is altijd een ideale slaper geweest, sliep gelijk, nooit gehuild, sliep snel door, klom nooit uit bed.. echt geweldig dus..

Tot zij ( 2 jaar geleden) naar bed moest en volledig hysterisch werd. Ze was toen 2.5 en gilde het uit. Ze wou niet naar bed want ze hoorde een meneer, een meneer die psst psst zei...Ik, totaal niet wetend wat zij bedoelde, zei tegen haar dat het vast een meneer was die zijn hond uitliet in de avond en dat ze moest gaan slapen. Zij heeft zich op het moment dat ik wegliep uit bed gegooid en omdat zij totaal in paniek was, heb ik haar bij ons in bed laten slapen.

Oke, lang verhaal even kort te maken.

Na 2 weken bij ons in bed, dacht ik dat het aandacht was,.. lekker bij papa en mama dus ik besloot door te zetten, hup terug naar bed.

Bij ons in bed sliep ze dus de hele avond door maar zodra ze in haar eigen bed lag, werd ze om de 20 minuten huilend wakker.. ik heb de hele avond heen en weer gelopen, zodra ze begon te huilen, legde ik haar terug tot ze weer sliep en ging weer naar beneden. Uiteindelijk sliep ze door van 23.00 tot 03.20. Toen werd ze weer gillend wakker. Ik ben ernaar toe gegaan en ben naast haar gaan liggen en eigelijk toen ik net 30 seconden lag, hoorde ik het dus ook.. psst pssst.. ik ben me rot geschrokken, het geluid was zo duidelijk en dichtbij, totaal niet van buiten of bij de buren vandaan. Hier durf ik alles in mijn leven om te verwedden.. dit was geen normaal geluid.. Ik heb haar opgepakt en heb de hele nacht niet meer geslapen. Zij heeft 8 maanden in ons bed geslapen en is terug gegaan naar haar kamer, nu heeft ze nergerns last van ...

Probleem is.. ik heb een zoontje van 2.5 die nu last heeft.. hij praat nog niet en zegt dus niks.. maar hij word elke avond om 21.40 huilend wakker.. en iuk weet niet meer wat ik moet doen.. Nu begint hij ook steeds vaker in begin van de avond al te huilen als hij naar bed moet en het enige wat hij zegt is eng eng...

Ik heb al meerdere dingen gehoord, nog nooit gezien trouwens, ik hoor het alleen.. Ik heb nu al maanden niks meer gehoord maar vind het vreemd dat mijn zoontje zo slecht slaapt en bang is. Hij slaapt slecht terwijl hij bij mijn moeder echt geweldig slaapt.. Mijn dochtertje heeft een keer in zijn kamer geslapen toen hij uit logeren was en kwam toen om 21.45 naar beneden gewandeld dat ze wakker was geworden maar ze wist niet waarvan..

Sinds een week word nu ook mijn dochtertje tussen 12.00 en 00.30 weer wakker en ik word hier echt doodmoe van. Ik voel mijzelf niet fijn in huis en raak gewoon doodmoe. Ook voel ik mij niet fijn in huis, als ik thuis ben voel ik me erg neerslachtig. Ik heb ook 8 maanden lang met hoofdpijn rondgelopen. Er is iemand in huis geweest die iets met energievelden deed.. Mijn hoofdpijn is toen wel verdwenen maar verder is er dus niks veranderd.

Helaas ken ik niemand die goede ervaringen heeft met iemand en zijn er genoeg oplichters die 10 minuten binnen komen en dan 50 euro rekenen, dat geld hebben we gewoon niet zomaar even over elke keer tot wij iemand hebben gevonden die wel oprecht is.

Mijn vraag is dus of er iemand is die hier ervaringen mee heeft? Salie branden heb ik al geprobeerd.. heeft dus ook niks geholpen..

Wie o wie kan ons aub helpen???
quote:yvonjaspers schreef op 02 mei 2012 @ 23:09:

De nuchtere posts van meds en waarbij zijn echt een verademing tussen alle hysterie in dit topic.én Paul.
quote:waarbij schreef op 02 mei 2012 @ 23:08:

Do is de bahnhof zit dan in mijn kelder.die wil weten of de geallieerden er al zijn. Haal die man uit onzekerheid, laat hem saving private ryan zien
quote:waarbij schreef op 02 mei 2012 @ 23:05:

Nah ik heb dood gezien, en dat was gewoon echt dood hoor. Die komt niet meer terug.

Ooit al eens van een ziel gehoord en een eterisch lichaam.

Blijkbaar niet. Dat hoeft nog geen reden te zijn om te doen

alsof het zo zeker is dat er verder niets meer bestaat na de

dood. Maar goed dat is weer een andere discussie.

Na de dood gaan we weer op weg naar ander leven.

We zijn hier niet zomaar voor de lol hoor.
odi et amo

De nuchtere posts van meds en waarbij zijn echt een verademing tussen alle hysterie in dit topic.Ondanks mijn nuchtere inslag heb ik zojuist uiteraard wel zout op alle banken gestrooid. En bij gebrek aan Lourdeswater heb ik maar Spa gedronken.

Dat werkt voor de kinderen heel goed. Slapen ze heerlijk door van.

En die voor de overbezorgde moeders. Daar slapen zij goed van.

De nuchtere posts van meds en waarbij zijn echt een verademing tussen alle hysterie in dit topic.Tja, persoonlijk vind ik het twee uur lang bezig zijn met iets wat je belachelijk vindt redelijk hysterisch en zo heeft een ieder een andere kijk op het leven en ja, op de dood.
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
quote:lamaatje schreef op 02 mei 2012 @ 23:10:

[...]

Ooit al eens van een ziel gehoord en een eterisch lichaam.

Blijkbaar niet. Dat hoeft nog geen reden te zijn om te doen

alsof het zo zeker is dat er verder niets meer bestaat na de

dood. Maar goed dat is weer een andere discussie.

Na de dood gaan we weer op weg naar ander leven.

We zijn hier niet zomaar voor de lol hoor.

Ik zeg continue ik VIND. Jij brengt het als : het IS zo. En ik vind dat het niet zo is. Klein nuanceverschil,.

Deel van mijn posting verwijderd. Kan te hard zijn.
quote:xantippe schreef op 02 mei 2012 @ 23:11:

[...]

Tja, persoonlijk vind ik het twee uur lang bezig zijn met iets wat je belachelijk vindt redelijk hysterisch en zo heeft een ieder een andere kijk op het leven en ja, op de dood.Huh? Ik ben er net hoor
quote:waarbij schreef op 02 mei 2012 @ 23:07:

[...]

Ja, dat vind jij. Dat er meer is. Mag hoor. Maar poneer het nu niet als de waarheid.Als je weet wat ik allemaal heb gezien en meegemaakt heb dat praat je echt heel anders. Maar ik zal hier maar niet verder op ingaan, want ik weet dat heel veel mensen hier anders over denken.
quote:xantippe schreef op 02 mei 2012 @ 23:06:

[...]

Wie zegt dat het leven en alles wat daar omheen hangt lógisch moet zijn?Oh!!!! Wat een aha-erlebnis. Dus als ik 's ochtends de vriezer leeg aantref en de frituurpan staat te dampen in de keuken dan moet ik niet direct denken dat mijn puberzonen de daders zijn, maar ik moet me realiseren dat het ook nog wel eens de kabouters en elfen konden zijn geweest?
quote:waarbij schreef op 02 mei 2012 @ 23:11:

[...]

Ondanks mijn nuchtere inslag heb ik zojuist uiteraard wel zout op alle banken gestrooid. En bij gebrek aan Lourdeswater heb ik maar Spa gedronken.Je had je eksterogen in dat water moeten weken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Paul Young?

Paul de leeuw?
quote:johand schreef op 02 mei 2012 @ 23:13:

[...]

Als je weet wat ik allemaal heb gezien en meegemaakt heb dat praat je echt heel anders. Maar ik zal hier maar niet verder op ingaan, want ik weet dat heel veel mensen hier anders over denken.Wat weet jij nou van mij dan? Wat weet jij nou helemaal van wat ik wel en niet heb meegemaakt? Niets.

[...]

Als je weet wat ik allemaal heb gezien en meegemaakt heb dat praat je echt heel anders. Dat dénk je. Mensenkennis heeft het je niet opgeleverd, dan.

Maar ik zal hier maar niet verder op ingaan, Wie A zegt......... want ik weet dat heel veel mensen hier anders over denken.
quote:sabbaticalmeds schreef op 02 mei 2012 @ 23:13:

[...]

Oh!!!! Wat een aha-erlebnis. Dus als ik 's ochtends de vriezer leeg aantref en de frituurpan staat te dampen in de keuken dan moet ik niet direct denken dat mijn puberzonen de daders zijn, maar ik moet me realiseren dat het ook nog wel eens de kabouters en elfen konden zijn geweest?In dat geval zou ik eerder aan je puberzonen denken.
odi et amo

[...]

Als je weet wat ik allemaal heb gezien en meegemaakt heb dat praat je echt heel anders. Maar ik zal hier maar niet verder op ingaan, want ik weet dat heel veel mensen hier anders over denken.Ik geloof dat jij van alles hebt gezien en hebt meegemaakt. Maar ik geloof niet in jouw verklaring. het is jouw waarheid, vergeet niet dat die hersenen rare dingen kunnen doen.
quote:sabbaticalmeds schreef op 02 mei 2012 @ 23:14:

Paul Young?

Paul de leeuw?Paul de Boskabouter.
quote:sabbaticalmeds schreef op 02 mei 2012 @ 23:14:

Paul Young?

Paul de leeuw?Nee nee, DE Paul
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:lamaatje schreef op 02 mei 2012 @ 23:15:

[...]

In dat geval zou ik eerder aan je puberzonen denken. Tenzij je alleen dochters hebt.. dan is het wel heel verdacht.
Paul is mijn vriend.

Ik hou van Paul.

Ik wil zijn als Paul.

quote:lamaatje schreef op 02 mei 2012 @ 23:15:

[...]

In dat geval zou ik eerder aan je puberzonen denken. maar ze ontkennen steeds
quote:2bij-or-not-2bij schreef op 02 mei 2012 @ 23:11:

[afbeelding]

Dat werkt voor de kinderen heel goed. Slapen ze heerlijk door van.

[afbeelding]

En die voor de overbezorgde moeders. Daar slapen zij goed van.Doe mij maar anders om
quote:waarbij schreef op 02 mei 2012 @ 23:14:

[...]

Wat weet jij nou van mij dan? Wat weet jij nou helemaal van wat ik wel en niet heb meegemaakt? Niets.

Van spirituele zaken heb je niet veel kaas gegeten zullen we maar zeggen. Anders zou je nooit van die antwoorden geven.

Geeft niet hoor. Maar wat ik altijd zo jammer vind is dat mensen zo stellig zijn over iets wat ze nog nooit hebben meegemaakt.

Geen ervaring, maar ze weten zeker dat het niet bestaat.

Knap hoor.
odi et amo
quote:saaaaar81 schreef op 02 mei 2012 @ 23:16:

Paul is mijn vriend.

Ik hou van Paul.

Ik wil zijn als Paul.

Paul is van mij!
Paul

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven