stemmen in huis

02-05-2012 20:59 408 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Alvast sorry voor de lange tekst...

Ik zal wel een heel hoop onzinnige antwoorden krijgen van mensen die denken dat ze grappig zijn of denken dat ik zelf flauwekul uitkraam.. Maar ik heb last van geluiden in huis :(

Mijn dochtertje is altijd een ideale slaper geweest, sliep gelijk, nooit gehuild, sliep snel door, klom nooit uit bed.. echt geweldig dus..

Tot zij ( 2 jaar geleden) naar bed moest en volledig hysterisch werd. Ze was toen 2.5 en gilde het uit. Ze wou niet naar bed want ze hoorde een meneer, een meneer die psst psst zei...Ik, totaal niet wetend wat zij bedoelde, zei tegen haar dat het vast een meneer was die zijn hond uitliet in de avond en dat ze moest gaan slapen. Zij heeft zich op het moment dat ik wegliep uit bed gegooid en omdat zij totaal in paniek was, heb ik haar bij ons in bed laten slapen.

Oke, lang verhaal even kort te maken.

Na 2 weken bij ons in bed, dacht ik dat het aandacht was,.. lekker bij papa en mama dus ik besloot door te zetten, hup terug naar bed.

Bij ons in bed sliep ze dus de hele avond door maar zodra ze in haar eigen bed lag, werd ze om de 20 minuten huilend wakker.. ik heb de hele avond heen en weer gelopen, zodra ze begon te huilen, legde ik haar terug tot ze weer sliep en ging weer naar beneden. Uiteindelijk sliep ze door van 23.00 tot 03.20. Toen werd ze weer gillend wakker. Ik ben ernaar toe gegaan en ben naast haar gaan liggen en eigelijk toen ik net 30 seconden lag, hoorde ik het dus ook.. psst pssst.. ik ben me rot geschrokken, het geluid was zo duidelijk en dichtbij, totaal niet van buiten of bij de buren vandaan. Hier durf ik alles in mijn leven om te verwedden.. dit was geen normaal geluid.. Ik heb haar opgepakt en heb de hele nacht niet meer geslapen. Zij heeft 8 maanden in ons bed geslapen en is terug gegaan naar haar kamer, nu heeft ze nergerns last van ...

Probleem is.. ik heb een zoontje van 2.5 die nu last heeft.. hij praat nog niet en zegt dus niks.. maar hij word elke avond om 21.40 huilend wakker.. en iuk weet niet meer wat ik moet doen.. Nu begint hij ook steeds vaker in begin van de avond al te huilen als hij naar bed moet en het enige wat hij zegt is eng eng...

Ik heb al meerdere dingen gehoord, nog nooit gezien trouwens, ik hoor het alleen.. Ik heb nu al maanden niks meer gehoord maar vind het vreemd dat mijn zoontje zo slecht slaapt en bang is. Hij slaapt slecht terwijl hij bij mijn moeder echt geweldig slaapt.. Mijn dochtertje heeft een keer in zijn kamer geslapen toen hij uit logeren was en kwam toen om 21.45 naar beneden gewandeld dat ze wakker was geworden maar ze wist niet waarvan..

Sinds een week word nu ook mijn dochtertje tussen 12.00 en 00.30 weer wakker en ik word hier echt doodmoe van. Ik voel mijzelf niet fijn in huis en raak gewoon doodmoe. Ook voel ik mij niet fijn in huis, als ik thuis ben voel ik me erg neerslachtig. Ik heb ook 8 maanden lang met hoofdpijn rondgelopen. Er is iemand in huis geweest die iets met energievelden deed.. Mijn hoofdpijn is toen wel verdwenen maar verder is er dus niks veranderd.

Helaas ken ik niemand die goede ervaringen heeft met iemand en zijn er genoeg oplichters die 10 minuten binnen komen en dan 50 euro rekenen, dat geld hebben we gewoon niet zomaar even over elke keer tot wij iemand hebben gevonden die wel oprecht is.

Mijn vraag is dus of er iemand is die hier ervaringen mee heeft? Salie branden heb ik al geprobeerd.. heeft dus ook niks geholpen..

Wie o wie kan ons aub helpen???
quote:-no-nick- schreef op 02 mei 2012 @ 23:18:

[...]

Paul is van mij! Jij mag hem hebben na mij
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:waarbij schreef op 02 mei 2012 @ 23:14:

[...]

Wat weet jij nou van mij dan? Wat weet jij nou helemaal van wat ik wel en niet heb meegemaakt? Niets.ahum, nou die week dat jij bij mij in Chili was, zogenaamd om me te assisteren bij mijn onderzoek naar "het wel en wee van de roodgebuikte krentkruiper tijdens de paaitijd" heb ik het nodige met jou meegemaakt. Het is dat ik niet zo van de "uit de school klapperige" ben, maar man man wat heb jij een drankprobleem. Sowieso een probleem met vloeibare dingen.
quote:lamaatje schreef op 02 mei 2012 @ 23:17:

[...]

Van spirituele zaken heb je niet veel kaas gegeten zullen we maar zeggen. Anders zou je nooit van die antwoorden geven.

Geeft niet hoor. Maar wat ik altijd zo jammer vind is dat mensen zo stellig zijn over iets wat ze nog hebben meegemaakt.

Geen ervaring, maar ze weten zeker dat het niet bestaat.

Knap hoor.Ik vind het heel bijzonder dat jij zo stellig bent over iets wat niet wetenschappelijk bewezen kan worden, gezien kan worden, vastgelegd kan worden maar alleen ervaren kan worden door jou op dat moment. Voor MIJ bestaat dit niet. Jij beweerd dat het voor iedereen WEL bestaat.
quote:johand schreef op 02 mei 2012 @ 23:13:

[...]

Als je weet wat ik allemaal heb gezien en meegemaakt heb dat praat je echt heel anders. Maar ik zal hier maar niet verder op ingaan, want ik weet dat heel veel mensen hier anders over denken.Ik hang aan je lippen hoor

[...]

Van spirituele zaken heb je niet veel kaas gegeten zullen we maar zeggen. Anders zou je nooit van die antwoorden geven.

Geeft niet hoor. Maar wat ik altijd zo jammer vind is dat mensen zo stellig zijn over iets wat ze nog nooit hebben meegemaakt.

Knap hoor.

De meeste believers hebben er ook geen zak van meegemaakt.

Hell, ik heb genoeg gezien maar nog steeds zo sceptisch als de neten.
quote:sabbaticalmeds schreef op 02 mei 2012 @ 23:19:

[...]

ahum, nou die week dat jij bij mij in Chili was, zogenaamd om me te assisteren bij mijn onderzoek naar "het wel en wee van de roodgebuikte krentkruiper tijdens de paaitijd" heb ik het nodige met jou meegemaakt. Het is dat ik niet zo van de "uit de school klapperige" ben, maar man man wat heb jij een drankprobleem. Sowieso een probleem met vloeibare dingen.Daar zouden we het niet meer over hebben. Erg flauw dat je dit nu op dit topic ter sprake moet brengen. Die medicijnman heeft zeker te weten iets in mijn kokosnoot gedaan.

[...]

Geeft niet hoor. Maar wat ik altijd zo jammer vind is dat mensen zo stellig zijn over iets wat ze nog hebben meegemaakt.

Knap hoor.Wat typisch dat mensen die er niet in geloven nooit bezocht worden door entitieten teiten, nooit een klamme lap in het gezicht ervaring hebben, nooit aan en uitgaande lampen hebben, geen dooie oma's hebben die nog even langs komen wippen.

En wat toevallig dat mensen die er wel in geloven nou ook altijd bezocht worden.

Net zoiets als dat alle mensen die op zoek gaan naar vorige levens Jeanne D'Arc geweest zijn en nooit een vervelende, lelijke crackhoer ofzo.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En nogmaals... niemand hier weet wat ik wel en niet heb meegemaakt.
quote:sabbaticalmeds schreef op 02 mei 2012 @ 23:15:

[...]

Ik geloof dat jij van alles hebt gezien en hebt meegemaakt. Maar ik geloof niet in jouw verklaring. het is jouw waarheid, vergeet niet dat die hersenen rare dingen kunnen doen.Ik zou je haast eens uitnodigen met mij mee te gaan.
quote:johand schreef op 02 mei 2012 @ 23:22:

[...]

Ik zou je haast eens uitnodigen met mij mee te gaan.En dan?

[...]

Ik zou je haast eens uitnodigen met mij mee te gaan.Waarheen? Kerkhof om middernacht?
quote:waarbij schreef op 02 mei 2012 @ 23:23:

[...]

En dan?Lekker vies doen, denk ik.
quote:waarbij schreef op 02 mei 2012 @ 23:20:

[...]

Ik vind het heel bijzonder dat jij zo stellig bent over iets wat niet wetenschappelijk bewezen kan worden, gezien kan worden, vastgelegd kan worden maar alleen ervaren kan worden door jou op dat moment. Voor MIJ bestaat dit niet. Jij beweerd dat het voor iedereen WEL bestaat.

Zeker bestaat het. Dat jij het niet kan waarnemen is een andere zaak. Iemand die blind is kan de lucht ook niet zien, maar dat wil niet zeggen dat er geen lucht is. Hij ziet het alleen niet.

En nu hou ik er over op want zulke discussies zijn hier al genoeg geweest en TO heeft daar absoluut niks aan.
odi et amo
quote:waarbij schreef op 02 mei 2012 @ 23:14:

[...]

Wat weet jij nou van mij dan? Wat weet jij nou helemaal van wat ik wel en niet heb meegemaakt? Niets.Wat is er in hemelsnaam met jou aan de hand ?? Lees mijn reactie en jouw reactie erop aub.
Als mensen troost halen uit het geloof dat hun geliefden na hun dood bij ze zijn, prima. Als mensen hier houwvast aan hebben, more power to them. Maar stemmen in huis, kwade geesten, bezeten en toestanden? En dan daar ook nog in meegaan? Dat vind ik persoonlijk kwalijk.

[...]

Ik zou je haast eens uitnodigen met mij mee te gaan.toepasselijk! Spahannend!!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 mei 2012 @ 23:21:

[...]

Wat typisch dat mensen die er niet in geloven nooit bezocht worden door entitieten teiten, nooit een klamme lap in het gezicht ervaring hebben, nooit aan en uitgaande lampen hebben, geen dooie oma's hebben die nog even langs komen wippen.

En wat toevallig dat mensen die er wel in geloven nou ook altijd bezocht worden.

Net zoiets als dat alle mensen die op zoek gaan naar vorige levens Jeanne D'Arc geweest zijn en nooit een vervelende, lelijke crackhoer ofzo.Oooh, je bent erachter gekomen?! Wat goed voor je zeg!!
quote:johand schreef op 02 mei 2012 @ 23:24:

[...]

Wat is er in hemelsnaam met jou aan de hand ?? Lees mijn reactie en jouw reactie erop aub.

Ik erger me aan de stelligheid waarmee jij jouw overtuiging als de waarheid verkondigd. Jij komt vervolgens met :"als je eens mee had gemaakt wat ik heb meegemaakt"

Dat weet je dus niet. Je weet niet wat ik wel en niet heb meegemaakt. Je weet niet of ik dezelfde dingen ervaren heb als jij. Ik heb er hoogstwaarschijnlijk een totaal andere omgang mee.

[...]

Ik zou je haast eens uitnodigen met mij mee te gaan.Hengelen mag hier niet
quote:waarbij schreef op 02 mei 2012 @ 23:23:

[...]

En dan?Ik ben ervan overtuigd dat je dan heel anders tegen dingen ga aankijken, ook al bij je heel sceptisch met dit soort dingen.
quote:-no-nick- schreef op 02 mei 2012 @ 23:26:

[...]

Hengelen mag hier nietDit is echt geen hengelen hoor
quote:johand schreef op 02 mei 2012 @ 23:27:

[...]

Ik ben ervan overtuigd dat je dan heel anders tegen dingen ga aankijken, ook al bij je heel sceptisch met dit soort dingen.Welke dingen?
quote:johand schreef op 02 mei 2012 @ 23:27:

[...]

Ik ben ervan overtuigd dat je dan heel anders tegen dingen ga aankijken, ook al bij je heel sceptisch met dit soort dingen.Wees eens concreet. Kom eens met voorbeelden. Echte situaties. Ik sta echt wel open voor ervaringen van een ander hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar met vaagheden kan ik niets.

[...]

Ik zou je haast eens uitnodigen met mij mee te gaan.Kan niet, ik zit gesloten en jij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven