Storm Ciara

06-02-2020 14:01 1338 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.ad.nl/binnenland/de-storm-k ... ~aadf4299/

Gaan we weer.
Er zijn weinig weersomstandigheden waar ik meer bang voor ben dan voor harde wind. Ik moet alle dagen de weg op in verband met werk en ik heb een kleine auto. En stuiter over de weg. Ik vind wind naar.
anoniem_394873 wijzigde dit bericht op 09-02-2020 12:30
0.66% gewijzigd
GroenTuintje schreef:
09-02-2020 12:04
Mensen die nu nog boodschappen moeten doen, hadden jullie dat gisteren niet kunnen doen? Supermarkten zijn hier tot 22 uur geopend op zaterdag.
Ja, had gekunt. Maar om nou te doen dat mensen hun leven op het spel zetten omdat ze 5 min lopen naar de supermarkt vind ik dan weer wat hysterisch.

En ook sneu voor personeel. Zitten ze daar voor niks.
Star² schreef:
09-02-2020 12:36
Lollig, in nog geen vijf uur naar NY

Harde wind blaast vliegtuigen in recordtempo oceaan over - https://nos.nl/l/2322249
Van NY deze kant op. De andere kant duurt altijd al langer vanwege de straalstroom, zal nu wel helemaal trager gaan.
PoesinBoots schreef:
Ja had die pizzabrommer maar geen pizzabrommer moeten worden :biggrin:
Ik bestel wel extra zodat ie wat zwaarder is.
Th∅rdis schreef:
09-02-2020 12:38
Ik bestel wel extra zodat ie wat zwaarder is.
:HA:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Star² schreef:

Harde wind blaast vliegtuigen in recordtempo oceaan over - https://nos.nl/l/2322249

Oh wat grappig! Wel balen als er niemand staat om je op te halen als dat de bedoeling was :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nummer*Zoveel schreef:
09-02-2020 12:29
Ik lees net dat de hulpdiensten uitrukken voor een vermiste surfer bij Ouddorp aan de Noordzee-kust. Echt, dan spoor je toch niet? Ik vind het zo ongelooflijk egoïstisch als je meent dat jouw adrenalinerush ten koste van de veiligheid van anderen mag gaan!
Voor hulpdiensten te water zijn dit de echt mooie momenten, je moet niet vergeten dat die lui kicken op extreme situaties omdat ze al hun vaardigheden uit de kast moeten trekken. Het is als rijden over een weg met heel veel haarspeldbochten, eindelijk rij je weer eens echt.
Star² schreef:

;-D dat is wel weer een voordeel van zo’n storm.
Voor iedereen een groene tuin
Griebus67 schreef:
09-02-2020 12:38
Van NY deze kant op. De andere kant duurt altijd al langer vanwege de straalstroom, zal nu wel helemaal trager gaan.

Ook goed ;-)
Star² schreef:

Lollig als je deze kant op komt, maar een stuk minder als je de andere kant op vliegt :proud:
Nouschi schreef:
09-02-2020 12:39
Oh wat grappig! Wel balen als er niemand staat om je op te halen als dat de bedoeling was :mrgreen:
Wie verwacht ook dat een vliegtuig 1,5 uur eerder landt dan normaal :mrgreen:
Iemand nog een goeie horror tip op Netflix? Dochter wil in het donker met storm horror kijken vanavond. Dat wordt met het licht aan slapen :proud:
Nummer*Zoveel schreef:
09-02-2020 12:40
Lollig als je deze kant op komt, maar een stuk minder als je de andere kant op vliegt :proud:
Dan doe je er 1,5 uur langer over dan normaal (of nog langer) :clown:
groentuintje wijzigde dit bericht op 09-02-2020 12:42
6.29% gewijzigd
Kop Noord Holland aan het water, het gaat al flink tekeer, en ik ga heel "asociaal" zo boodschappen doen, ik heb een zware auto met 4wd en geniet van zo'n rit. Ik maak me verder niet zo'n zorgen, of ik dat wel of niet doe, ik voorkom er niets mee.
Dat landen vonden ze dan weer niet zo grappig geloof ik. Zag ik ergens in een tweet voor bij komen.
Ik ga over een week voor het eerst vliegen. Zin in! Maar ben wel blij dat ik vandaag niet ga. Al ga ik ervan uit dat als het niet kan ze gewoon niet gaan.
Ik ben wel net boodschappen gaan doen, met de auto. Het valt hier nog mee. Helaas heb ik ook iemand in de familie die vandaag is gaan surfen. Stront eigenwijs en levensgevaarlijk. Snap het niet als je een heel gezin thuis hebt zitten.
GroenTuintje schreef:
09-02-2020 12:41
Dan doe je er 1,5 uur langer over :clown:
Als je al weggaat :bye:
Lady_Day schreef:
09-02-2020 12:26
Ik heb vorige zomer een kattenren in de tuin gebouwd. Als dat ding blijft staan ga ik patent op het ontwerp aanvragen.
:rofl:

Ik vind het overigens niet zo leuk, dat gestorm.
Ik woon ook in een oude bovenwoning, uit 1904.
Nu is het natuurlijk niet de eerste x dat het stormt en dit huis is waarschijnlijk wel wat gewend maar ik vind het wel spannend.
Ik lees trouwens dat als er een dakpan losraakt dat dat acuut gevaar is en dat je daar 112 voor mag bellen.
Mmm dan hoef ik me misschien niet zo druk te maken aangezien er hulp is mocht het mis gaan.
(Nou dan doe ik maar ff rustig, maar ik zal blij zijn wanneer het over is)
Star² schreef:
09-02-2020 12:41
Iemand nog een goeie horror tip op Netflix? Dochter wil in het donker met storm horror kijken vanavond. Dat wordt met het licht aan slapen :proud:
‘De storm’ uit 2009? Om een beetje bij de sfeer te blijven :biggrin:. Geen horror maar drama.
Geronimo2 schreef:
09-02-2020 12:42
Als je al weggaat :bye:
Ja denk dat je die vlucht wel kan fluiten 😙
GroenTuintje schreef:
09-02-2020 12:43
‘De storm’ uit 2009? Om een beetje bij de sfeer te blijven :biggrin:. Geen horror maar drama.

Nederlands, valt af.

Ze houdt van The Conjuring en Insidious qua genre, dus niet Human Centipede enzo.
Nouschi schreef:
09-02-2020 12:39

Paar jaar geleden een uur vroeger aangekomen (ook van de US naar hier)...alleen stond er toen nog een vliegtuig bij 'onze' gate en moesten we wachten totdat ie weg was :facepalm:
"I love not Man the less, but Nature more..."
Star² schreef:
09-02-2020 12:45
Nederlands, valt af.

Ze houdt van The Conjuring en Insidious qua genre, dus niet Human Centipede enzo.
Hebben jullie toevallig ook Ziggo? The Outsider is een echt heel enge serie van HBO.
Star² schreef:
09-02-2020 12:45
Nederlands, valt af.

Dat is wel leuk idd een tyfoonfilm oid.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Griebus67 schreef:
09-02-2020 12:47
Hebben jullie toevallig ook Ziggo? The Outsider is een echt heel enge serie van HBO.
Nee helaas, maar mss kan ik die wel ergens streamen, thx!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven