Storm

11-11-2010 10:33 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waait het bij jullie al?

Hier in het oosten is het nog erg rustig.
Heerlijk herfstweer hier in 020!!
volgens mij heb ik alles in huis, ik denk dat ik wat flapjes ga makenmet peer en rozijnen.

on topic; nog steeds rustig
Verdorie eens kijken op buienradar of het nog droog wordt. Misschien niet echt lief he om mijn zoon van 7 maanden mee de regen in te nemen voor ingredienten....alhoewel hij appeltaart vast ook heel lekker zal vinden :-)
Eet een kind van 7 maanden appeltaart??????????
Nog niet geprobeerd maar hij wil op het moment alles wat ik eet of drink proberen :-)

Hij vond het gister helemaal niet leuk dat hij geen cola mocht...
Volgens buienradar zou ik nu midden in de storm moeten zitten. Maar het regent nog niet eens, en zo noemenswaardig veel harder dan vanmorgen waait het hier ook niet.
Maar hij krijgt zo brocolli dus dat zal hem wel tegen gaan vallen denk ik....
Al weer 7 maanden, wat gaat de tijd toch snel! Mijn meisje al drieënhalve maand en ze is zo leuk! Maar ik blijf wel lekker binnen met haar, zie dat ik ook nog kruidnootjes heb :-)

Wel vreemd dat die laatste 5 zwangerschapskilo's er maar niet af gaan hè.

On topic, het waait echt hard en regent nu ook nog, knap mens die me naar buiten krijgt vandaag!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
quote:Joy4britt schreef op 11 november 2010 @ 12:23:

Maar hij krijgt zo brocolli dus dat zal hem wel tegen gaan vallen denk ik....
quote:Joy4britt schreef op 11 november 2010 @ 12:22:

Nog niet geprobeerd maar hij wil op het moment alles wat ik eet of drink proberen :-)

Hij vond het gister helemaal niet leuk dat hij geen cola mocht...Waarschijnlijk lust ie ook graag huissleutels.
Zeeland op dit moment: behoorlijke slagregens eninmiddels een flinke wind. Ben bang dat het ergste nog moet komen en dan zit ik nu nog in "de stad". In de dorpen langs de kust (waar ik straks weer heen moet) is het vaak stukken erger.

En m'n zoon moet straks door dit weer naar de andere kant van de stad op z'n fiets een daarna weer terug naar school en daarna weer naar "ons durp". Vind het zielugggg (ben te soft, I know)
Begint hier (Doetinchem/Duitse grens) nu wel te waaien, maar nog niet echt superhard!

Mag ook nog wel even wegblijven want mijn zoon moet 20 km fietsen om thuis te komen

We gaan zo wel de reclameborden weghalen, want die waaiden met de vorige storm alle kanten op....
quote:tilalia2 schreef op 11 november 2010 @ 12:24:

[...]

Waarschijnlijk lust ie ook graag huissleutels[/b].
Hier in het oosten is het nog best rustig. Ik verwacht ook niet zo heel veel van de storm.
Nou huissleutels vindt hij vast te hard, maar plastic sleutels doen het idd goed. Hier waren de zwangerschapskilo's er ondanks het snoepen met 6 maanden weer af. Nu hoop ik er nog 5 kilo af te krijgen. Alleen daarom ben ik al heel blij dat ik nog steeds BV geef. Hier echt waardeloos smerig weer, al valt de wind nog wel mee.
Ohhh Kaatje......en ik heb al medelijden met mijn zoon met z'n kilometertje of 8 !!!
Komen hier net 2 kletsnatte kinderen binnenvallen. Het regent dus, maar niet megahard en waaien doet 't ook, maar geen storm (vlakbij Gouda). Tot nu toe valt 't dus mee!
20 kilometer fietsen?? Elke dag?
Het plenst en het waait een beetje, het wel guur, maar nog lang geen storm.

Tussen 070 en 071 in.
Ja, wind hier (Friesland). Zo'n echte 'Hoor de wind waait door de bomen'.... En regen ook nog. Bah!

Als ik geen najaarsdipje zou hebben, krijg ik 'm nu wel.
Hier kun je precies zien hoe hard het nu waait.
hier waait het redelijk, windkracht 4/5

het regent nu wel
a docter a day keeps the apple away
quote:registreerjenu schreef op 11 november 2010 @ 12:36:

Hier kun je precies zien hoe hard het nu waait.Nou dan kunnen we dit topic wel sluiten he
Amsterdam; lekker stormachtig herfstweer met regen. Ik vind het wel zielig voor alle kinderen overal die Sint Maarten gaan zingen met hun lampionnetjes. Het regent en stormt best vaak op 11/11... Ja, een ook voor de marktkooplui hier om de hoek. Wat een job!

Voor de rest; lekker sprokkelweer voor wijn met nootjes en een paar lichtjes aan.
Woeehoee hier regent t nu keihard en t waait, meer in t midden vh land!
Liefde is als sinterklaas, je moet erin geloven, anders word het niks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven