Storm
donderdag 11 november 2010 om 12:23
Al weer 7 maanden, wat gaat de tijd toch snel! Mijn meisje al drieënhalve maand en ze is zo leuk! Maar ik blijf wel lekker binnen met haar, zie dat ik ook nog kruidnootjes heb 
Wel vreemd dat die laatste 5 zwangerschapskilo's er maar niet af gaan hè.
On topic, het waait echt hard en regent nu ook nog, knap mens die me naar buiten krijgt vandaag!
Wel vreemd dat die laatste 5 zwangerschapskilo's er maar niet af gaan hè.
On topic, het waait echt hard en regent nu ook nog, knap mens die me naar buiten krijgt vandaag!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
donderdag 11 november 2010 om 12:26
Zeeland op dit moment: behoorlijke slagregens eninmiddels een flinke wind. Ben bang dat het ergste nog moet komen en dan zit ik nu nog in "de stad". In de dorpen langs de kust (waar ik straks weer heen moet) is het vaak stukken erger.
En m'n zoon moet straks door dit weer naar de andere kant van de stad op z'n fiets een daarna weer terug naar school en daarna weer naar "ons durp". Vind het zielugggg (ben te soft, I know)
En m'n zoon moet straks door dit weer naar de andere kant van de stad op z'n fiets een daarna weer terug naar school en daarna weer naar "ons durp". Vind het zielugggg (ben te soft, I know)
donderdag 11 november 2010 om 12:29
donderdag 11 november 2010 om 12:31
Nou huissleutels vindt hij vast te hard, maar plastic sleutels doen het idd goed. Hier waren de zwangerschapskilo's er ondanks het snoepen met 6 maanden weer af. Nu hoop ik er nog 5 kilo af te krijgen. Alleen daarom ben ik al heel blij dat ik nog steeds BV geef. Hier echt waardeloos smerig weer, al valt de wind nog wel mee.
donderdag 11 november 2010 om 12:39
Amsterdam; lekker stormachtig herfstweer met regen. Ik vind het wel zielig voor alle kinderen overal die Sint Maarten gaan zingen met hun lampionnetjes. Het regent en stormt best vaak op 11/11... Ja, een ook voor de marktkooplui hier om de hoek. Wat een job!
Voor de rest; lekker sprokkelweer voor wijn met nootjes en een paar lichtjes aan.
Voor de rest; lekker sprokkelweer voor wijn met nootjes en een paar lichtjes aan.